کد خبر 168242
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

پدر این خانواده دو سال پیش در یک کارخانه بافندگی مشغول به کار بوده است ولی به علت ورشکستگی کارخانه، وی نیز بیکار شده است ودر حال حاضر نیز بیکار است.

به گزارش مشرق به نقل از خیریه همت ،در مورد این خانواده محترم باید عرض کنم که این خانواده دارای سه فرزند(دودختر ویک پسر) می باشند.

پدر این خانواده دو سال پیش در یک کارخانه بافندگی مشغول به کار بوده است ولی به علت ورشکستگی کارخانه، وی نیز بیکار شده است ودر حال حاضر نیز بیکار است.

مادر خانواده نیز خانه دار است و خانواده هم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز نمی باشند.

نکته دیگر اینکه  این خانواده به علت آبرومندی وعدم از دست دادن وجه وشان اجتماعی خود نیز قادر به کمک گرفتن از اقوام و همسایگان ودیگران نیز نیستند.

دختر ۱۹ساله این خانواده چندماهی است عقد کرده و خانواده شوهر که آنها هم کارگر ساده هستند، اصرار دارند تا زودتر این زوج جوان زندگی شان را تشکیل دهند.

اما متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب کاری و معیشتی پدر، در مورد جهیزیه دختر خانم، این خانواده به جز تهیه مواردی اندک وناچیز از جهیزیه تاکنون نتوانسته اند اقلام اصلی جهیزیه را تامین کنند.

همت کنید تا بتوانیم با اهدای یک بسته کامل جهیزیه کمک کنیم تا آبرویی یگر حفظ شود.

کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد مجذوب ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    شما با این کارهاتون مردم را به گدایی تشویق میکنین خوب نداره خودتون که میگین لوازم اولیه تهیه شده با همون بره سر زندگی حتما اگه نداشتی با ید گدایی کنی نون شب نیست که نباشه بمیره به نظر من اگه اون هم نباشه ادم بمیره بهتر اینه که کسی براش تهیه کنه
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    پدر این خانواده اگر زحمتی نیست سر کار برود چه بسا مادر هم میتواند زحمت بکشد وکار کند !!البته سخت است میدانم کمک گرفتن از هموطنان"گدایی"البته ساده تر است!!اخر اینها شد دلیل خانواده ابرو دار اینگونه زندگی میکند ؟؟؟هزاران خانواده با سختی وقناعت وبزرگواری با مشکلات دست وپنجه نرم میکنند وعزت نفس را زیر پا نمیگذارنداما عده ای اندک با مظلوم نمایی وهوچی گری کارشان راپیش میبرند!!
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    افرین
  • علی ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    فقط همین یکی نیست جونای ایران بیکارند ولی هنوز اینقدر حقیر نشدند گدایی کنند
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    یک جوان افغانی دوسال پیش راه پله ساختمان مارا تمیز میکرد با یک حساب سر انگشتی ان سال ماهی 800000تومان در امد داشت همانجا افسوس خوردم که جوانان ما چرا تن به کار نمیدهند؟؟
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    مگر در مملکت مشکل بیکاری و اقتصادی است؟ اینها همش شایعه و کار دشمنان اسلام و امریکای جنایتکار است
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    مگر ایشان بیمه بیکاری نمیگیرد این همه بیمه با اسامی گوناگون برای همین روزهاست یا به درد دکوراسیون میخورند
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    متاسفانه بسیا ری از مردم ما سهل انگار هستند و وقتی اسم بیمه به میان می آید آن را هزینه اضافه تلقی میکنند اما وقتی گرفتار شدند تازه میفهمند که بیمه چیست البته من نمیدانم مشکل این عزیزان چیست اما یک دولت مدعی خدمت گذار و یا یک پدر خانواده باید فکر این روزها را از قبل کرده باشند
  • مهدی قمصریان ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام و خداقوت ممنونم بابت همه نظرات دلسوزانه عزیزانی که اینجا نوشتند. امیدوارم هیچ وقت بیکار نشید و هیچ وقت نیازمند کمک دیگران نشید. یاحق مهدی قمصریان خادم خیریه همت
  • محمود ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    هی نگید گدایی گدایی .یه احظه خودتونو جای این بندا خداها بزارید.مظمین باش اگه کار بود میرفت سر کار .کمک نمیکنی نکن چرا غر میزنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس