25 نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به مواضع وی درباره رابطه و مذاکره با آمریکا اعتراض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز(چهارشنبه مجلس) تذکرات کتبی وکلای ملت به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

در یکی از این تذکرات، جلالی، توکلی، جهانگیرزاده، نعمتی، نوری، مطهری، جلیلی، علیپور، بت‌کلیا، حسینی، اکبریان، زمانیان، آقامحمدی، آشوری، زارع، سلطانی، منصوری، حسینی، ندیمی، موسوی لارستانی، نکو، سبحانی‌نیا، نقوی حسینی، علوی و بیاتیان نمایندگان شاهرود، تهران، ارومیه، اسد‌آباد، بستان‌آباد، مسجد‌سلیمان، نکا، آشوریان، قائم‌شهر، کرج، شهرکرد، خرم‌اباد، آباده، بروجرد، لاهیجان فلاور‌جان، رباط‌کریم، نیشابور، ورامین، سنندج و بیجار، به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری  نسبت به آنچه مواضع نامناسب وی درباره رابطه و مذاکره با آمریکا  دانستند و آن را را ناسازگار با راهبرد عزت، مصلحت و حکمت کشور عنوان کردند، تذکر دادند.


نماینده مجلس : آیا در این شرایط سخن گفتن از مذاکره مستقیم با آمریکا با رهنمودهای امام (ره) و رهبری سازگاری دارد؟

حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرونده نخ ‌نما شده و سریالی اهانت به مقدسات دینی مسلمانان اگرچه به صورت متوالی و به قصد انحراف از نهضت‌ های بیداری اسلامی و مقابله با موج دین‌گرایی و اسلام‌خواهی در دنیای کفرآلود حاضر طراحی شده اما به موجی بی‌سابقه از عواطف و احساسات مسلمین و خشم و نفرت آنها علیه کفار تبدیل شد.
 
وی با اشاره به مصاحبه احمدی نژاد با شبکه های خارجی در سفر نیویورک اظهار داشت: آیا در این شرایط سخن گفتن از مذاکره مستقیم با آمریکا و تقاضای رابطه با آمریکا در جهت منافع ملی و انقلابی ماست و آیا با رهنمودهای امام (ره) و رهبری سازگاری دارد؟
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه علیه ایران اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام جنگ همه جانبه‌ای را علیه نظام تدارک دیده و نسبت به تاثیر تحریم‌های گسترده که بعضا با تصمیم ‌گیری‌های نسنجیده و عدم نظارت به موقع و دخالت‌های بی‌جا تشدید شده است، امیدوارند، هوشیاری مسئولان و مردم و اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی مسئولان قوا ضروری است و از سوی دیگر در برابر تحریم‌های خارجی باید سیاست‌های تسهیل داخلی به کار گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    امیدوارم این نظر پخش بشه!! اول یکم فکر کنیم بعد حرف بزنیم!!؟؟ =========================== کشور ما هشت سال مورد هجوم کشوری بود به نام عراق خسارتها و ویرانیهای زیادی برجای گذاشت تازه اون قسمت قابل بازسازی این قضیه بود ...چگونه قابل جبران است ؟؟؟؟ =========================== الان بعد از اون جنگ نا برابر عراق شده کشور دوست و برادر!!!! وجدانا امریکا اینقدر خسارت به ما زده یا عراق؟؟؟؟ ============================
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    این یه هشدار به روسیه بود عزیزان زیاد جدی نگیرید!تنها راه هدایت روسیه به صراط مستقیم هم همینه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس