کد خبر 13648
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷

يک مرکز تحقيقاتي در آمريکا، موساد - سازمان تروريستي جاسوسي رژيم صهيونيستي - را به دست داشتن در حملات 11 سپتامبر متهم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، مرکز تحقيقاتي Press Pakalert که پژوهش‌هاي آن بيشتر به مسائل امنيتي و سياسي دنيا از جمله افغانستان، القاعده، سي آي اي، هند، عراق، خاورميانه، ناتو، پاکستان، تروريسم، آمريکا و رژيم صهيونيستي، و ... متمرکز است؛ در تازه‌ترين پژوهش خود بر اساس برخي مدارک و مستنداتي که تا کنون منتشر نشده، رژيم اسرائيل را مسئول طراحي و اجراي حملات 11 سپتامبر 2001 دانست.
در اين پژوهش آمده است: انهدام دو آسمان خراش 110 طبقه اي که داراي اسکلتي فولادي بدون مواد منفجره کافي براي اينکار امکان پذير نبوده و نياز به مواد منفجره و مهندسان ساختمان داشت. بنابراين توجه به اينکه چه کسي عامل اين حادثه بوده، از چگونگي انجام آن اهميت بيشتري دارد.
در آغاز به پيش بيني عجيب شخصي اشاره مي کنيم که خود او فردي مشکوک است. اين پيش بيني در شناسايي عامل حملات 11 سپتامبر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
اين فرد همان ايسر هاريل از مسئولان اطلاعاتي ارشد اسرائيلي است که در سالهاي 1952 تا 1963 ، يا به عبارتي ديگر 22 سال قبل از حوادث 11 سپتامبر 2001 مدير دستگاه هاي موساد و شين بت بوده است.
ايسر هاريل به صورت کاملا دقيق وقوع اين حادثه را به مايکل ايوانز آمريکايي افراطي حامي اسرائيلي ها، پيش بيني کرده بود.
در 23 سپتامبر 1979 ايوانز با هاريل و روون هشت مشاور ارشد نخست وزير رژيم اشغالگر در آن زمان، در منزلش در سرزمين هاي اشغالي ديدار کرد. روزنامه جروزالم پست در سرمقاله خود در 30 سپتامبر 2001، ايوانز که به دشمني شديد با اعراب معروف است، موضوع تروريسم عربي و احتمال رسيدن آن به آمريکا را مطرح کرد.
هاريل به ايوانز گفته بود که تروريست‌هاي عرب بلندترين ساختمان شهر نيويورک را هدف قرار خواهند داد؛ اين پيش بيني به معناي آن است که ايسر هاريل اعتراف کرده است که حملات 11 سپتامبر 2001 توسط موساد طرح ريزي شده بود. اين موضوع کاملاً مستند شده و به قلم خود مايکل ايوانز نوشته شده است.
نخستين گام براي آماده سازي زمينه براي حملات 11 سپتامبر، فراهم کردن کنترل و نظارت کامل و کافي بر برج‌هاي دوقلو از طريق افرادي خاص بود. اين امر براي موفقيت اين عمليات ضروري بود، زيرا در غير اين صورت امکان قرار دادن مواد منفجره براي ويران سازي اين 2 ساختمان فراهم نمي شد.
در همين راستا مي توان به 4 شبکه تروريستي يهودي اشاره کرد:
1 - لاري سيلور استين: سرمايه داري آمريکايي - يهودي در نيويورک است که در 24 ژوئيه 2001 به مدت 99 سال کل مجموعه مرکز تجارت جهاني را اجاره کرد. اين 2 ساختمان شباهت چنداني با يکديگر نداشتند زيرا آنها سرشار از مواد سرطان زاي "اترنيت" بودند که بايد با صرف هزينه هايي بسيار گزاف آنها را محو کرد، هزينه اي که با مبلغ اجاره مساوي بود. لاري دليل اجاره کردن اين 2 ساختمان را اينگونه توصيف کرده بود: "احساس کردم که بايد اين دو ساختمان را در اختيار داشته باشم".
آيا اين توجيه از سوي سرمايه داري که گفته مي شد فرد موفقي است، باورکردني است؟ لاري صبحانه خود را هر روز در رستوران ويندوز آن دي ورلد در برج شمالي در طبقه 107 مي خورد. ولي در صبح روز 11 سپتامبر 2001 اين عادت خود را تغيير داد، 2 فرزند او هم که در اين مجتمع کار مي کردند نيز چنين تصميمي گرفتند و در آن روز صبح در محل کار خود حاضر نشدند. دليل اين امر يا ناشي از پيش بيني صورت گرفته توسط خانواده سيلور استين بود يا آنکه اين خانواده اطلاع داشته اند که در آن روز چه اتفاقي روي خواهد داد. نتيجه آن بود که لاري بيش از 4 و نيم ميليارد دلار از شرکت بيمه به دليل نابود شدن اين 2 برج دريافت کرد.
معروف است که لاري در شرکت رسانه اي يهودي رابرت مردوخ فعاليتي گسترده دارد و با آرييل شارون نخست وزير اسبق رژيم اشغالگر و بنيامين نتانياهو نخست وزير فعلي دوستي شخصي داشته، و هر صبح يکشنبه با او تماس تلفني دارد.
2- فرانک لويي - لوي: يهودي متولد چکسلواکي سابق است. وي صاحب وستفيلد امريکا يکي از بزرگترين منابع بازاريابي در دنيا بود. لويي مجموعه‌اي را به مساحت 427 متر مربع داخل مرکز تجارت جهاني اجاره کرده بود. لويي يکي از عناصر تيب غولاني اسرائيل بود که در جنگ استقلال اين رژيم شرکت کرد. قبل از آن هم عضو باند تروريستي اسرائيلي هاگانا بود و هر سال 3 ماه يک بار در منزلش در سرزمين هاي اشغالي اقامت مي‌کند. روزنامه سيدني هرالد او را فردي خودساخته توصيف کرده بود که توجه ويژه اي به هولوکاست و سياست‌هاي اسرائيل دارد.
لويي سرمايه گذار و موسس مرکز مطالعات راهبردي ملي و سياسي اسرائيل، وابسته به دانشگاه تل آويو در سرزمين هاي اشغالي، و دوست نزديک ايهود اولمرت و ارييل شارون، نتانياهو و باراک است، و با اولمرت در يکي از پرونده هاي بانکي او شريک است. فرانک لويي هم با وجود حملات 11 سپتامبر زنده ماند.
3- لويس ايزنبرگ: يک جنايتکار يهودي است. وي مدير اداره بنادر نيويورک بود. لويس با قراردادهاي اجاره به همقطارانش مانند لاري و لويي موافقت کرد. وي همچنين از بزرگترين کمک کنندگان مالي به تبليغات رياست جمهوري بوش و چني بود.
4- رونالد لودر: صاحب شرکت بزرگ مواد آرايشي ايستي لودر است. وي مدتي رييس دفتر امور خصوصي سازي فرماندار نيويورک بود. و نقشي فعال در فرايند خصوصي سازي مرکز تجارت جهاني داشت. لودر مدرسه اي ويژه را براي موساد در سرزمين هاي اشغالي تاسيس کرده است.
نظارت امنيتي
اما موضوع دوم که بايد فراهم مي شد، موضوع نظارت امنيتي لازم بر مرکز تجارت جهاني بود. کارشناسان بمب گذاري موساد که قبل و هنگام انفجارها در اين مرکز حضور داشتند، توانستند براي فراهم سازي زمينه نابودي آن، به آساني به مناطق استراتژيک برجهاي دوقلو برسند.
شرکت "کرول و شرکا" قرارداد حمايت امنيتي برج‌هاي دوقلو را پس از وقوع انفجاري در سال 1993 به دست آورده بود. مالک اين شرکت 2 يهودي به نام‌هاي جول و جريمي کرول بودند. مدير اجرايي اين شرکت در آن زمان هم يهودي بسيار متعصبي به نام جيروم هاور بود. وي کارشناسي شناخته شده در زمينه تروريسم بيولوژيکي است. جان اونيل کارمند ويژه اف بي آي توسط اين شرکت بعنوان مسول دستگاه امنيت مرکز برج‌هاي دوقلو تعيين شده بود که در نخستين روز از کار خود يعني 11 سپتامبر 2001 کشته شد.
موضوع مهمي که بايد در اينجا به آن اشاره کرد، اين است که اونيل پس از ايجاد موانع در فرايند تحقيقات درباره حادثه انفجار ناوشکن آمريکايي کول نزديک سواحل يمن؛ توسط باربارا بودين سفير يهودي آمريکا در يمن از کار خود در دفتر اف بي آي برکنار شده بود. چراکه اونيل در اين تحقيقات تاکيد کرده بود انفجار اين ناوشکن آمريکايي ارتباطي با القاعده ندارد، و ناوشکن کول توسط يک موشک اسرائيلي کروز مورد هدف قرار گرفته بود.
مساله سوم که براي اجراي موفقيت آميز اين طرح بايد عملي مي شد، نظارت کامل بر امنيت همه فرودگاه هايي است که ربايندگان بايد به آنها مي رسيدند. بازرسي مسافران بايد توسط افرادي صورت مي گرفت که با طراحان اين عمليات همدست باشند، تا از اين طريق افرادي مشخص بتوانند ابزار مورد نياز را به داخل هواپيما منتقل کنند.
بنابراين، اين سئوال در اينجا مطرح مي شود که مسئول امنيت 3 فرودگاهي که هواپيماهاي ربوده شده از آنها برخاست، چه کسي بود؟
مسئول امنيت اين فرودگاه ها، شرکت بين المللي آي سي تي بود که متعلق به عزرا هاريل و مناحيم اتزمون دو يهودي ساکن سرزمين هاي اشغالي است. اکثر کارمندان اين شرکت از مزدوران سابق دستگاه امنيتي موسوم به شين بت اسرائيل هستند. آيا اين شرکت به 19 رباينده عرب در فرودگاه هاي لوگان در بوستون، و نيووارک در نيوجرسي اجازه داده است که ابزارهاي برنده و حتي سلاح گرم به هواپيماها وارد کنند؟ يا اينکه موضوع چيز ديگري بوده است؟
مناحيم اتزمون دبير سابق حزب ليکود، در يک رسوايي سياسي با اولمرت و شماري از سران حزب ليکود همدست بود؛ که به مسائلي مانند فساد و جعل مدارک متهم شد.
حوادث قبلي
الف- حادثه مقبره گومل چيرز. در اکتبر 2000 يا ده ماه قبل از حوادث 11 سپتامبر يک افسر بازنشسته ارتش رژيم اشغالگر در مقبره يهودي گومل چيرز در خيابان کوه زيتون در ايالت نيوجرسي نزديک به فرودگاه نيووارک درختي را مي کارد. هنگام کاشتن اين درخت، صحبتدو2 نفر به زبان عربي توجه اين فرد را جلب کرد. وي پشت درخت‌ها نشست و به صحبت‌هاي اين دو گوش داد. پس از مدت کوتاهي، خودرويي به آنها نزديک شد؛ مردي که عقب اين خودرو نشسته بود از آن پياده شده و به اين دو سلام کرد؛ فرد سوم پس از سلام و احوال پرسي به آنها گفت که پس از برخورد هواپيماها با دو ساختمان در سپتامبر، آمريکايي ها معني زندگي با تروريست‌ها را خواهند فهميد.
اين فرد بلافاصله پس از شنيدن اين گفت و گو، موضوع را چندين بار به دفتر اف بي آي اطلاع داد، ولي اين امر با بي توجهي و اهمال اف بي آي ناديده گرفته شد، و هيچ اقدام و تحقيقي دراينباره صورت نگرفت.
ب- هشدارهاي پيش از موعد به اسرائيلي ها؛ شرکت پستي اوديگو که شرکتي اسرائيلي است، اعتراف کرده است که دو تن از کارمندانش، دو ساعت قبل از برخورد نخستين هواپيما به يکي از برج‌ها، پيامهايي فوري دريافت کردند. اين پيام‌ها که مي توانست جان هزاران نفر را نجات دهد به مسئولان منتقل نشد. اگر اين هشدار نبود، 400 اسرائيلي در اين حملات کشته مي شدند، بدين ترتيب فقط 5 اسرائيلي در هنگام حملات کشته شدند، که اين امر بسيار تعجب برانگيز است.
ج- هشدارهاي پيش از موعد توسط شرکت گولدمن ساکس؛ در تاريخ دهم سپتامبر 2001 ، شعبه شرکت گولدمن ساکس در توکيو به کارمندان آمريکايي خود درباره ضرورت دور شدن از ساختمان‌هاي بلند در آمريکا هشدار دادند.
د- هشدار پيش از موعد شرکت اسرائيلي حمل و نقل دريايي Zim ؛ شرکت Zim يک هفته قبل از وقوع حملات 11 سپتامبر 2001 همه دفاتر خود را در برج شمالي مرکز تجارت جهاني تخليه کرده و قرارداد اجاره خود را لغو کرد. رژيم اشغالگر مالک 49 درصد سهام اين شرکت است. قرارداد اجاره اين شرکت تا پايان سال 2001 بود، و اين شرکت به دليل لغو قرارداد خود متحمل 50 هزار دلار خسارت شد. مايکل ديک کارمند اف بي آي از مقر خود بعنوان رييس کميته تحقيق تحرکات مشکوک اسرائيل منتقل شد. منابع مطلع گفته اند که پس از خروج Zim از محل اقامت خود، اسرائيلي ها مواد منفجره را به داخل ساختمان منتقل کردند.
موساد متهم است
بر اساس تحقيقات مرکز مطالعات نظامي، موساد توانايي آن را دارد که با هدف قرار دادن نيروهاي آمريکايي، فلسطيني‌ها را بعنوان مسئول و متهم در اين گونه اقدامات معرفي کند.
جاسوسي اسرائيل درباره عمليات
قبل از 11 سپتامبر 2001 نزديک به 140 اسرائيلي به اتهام جاسوسي توقيف شدند و اعلام شد که برخي از آنها دانشجويان فني هستند. اين افراد متهم بودند که به پايگاه هاي نظامي، مراکز حساس و محرمانه امنيتي، گمرک‌ها، وزارت کشور، مراکز پليس، دفاتر دادستاني، دفاتر دولتي وحتي منازل شخصي برخي از اعضاي کنگره نفوذ کرده اند. برخي از اين متهمان هم در دستگاه امنيت اسرائيل و يگان‌هاي جاسوسي و نظارت الکترونيکي فعاليت مي کردند. 60 تن از اين متهمان اسرائيلي هايي بودند که در شرکت اسرائيلي امدوکس کار مي کردند. اين شرکت مکالمات تلفني ضبط شده در اختيار آمريکا قرار مي دهد.
پس از حملات 11 سپتامبر بيش از 60 اسرائيلي به اتهام نقض قوانين مهاجرت بازداشت شدند که شماري از آنها از عناصر ارتش اسرائيل بودند. 5 تن از آنها هم بعنوان رقصنده معرفي شده بودند که در اماکن مختلف به عکس برداري مي پرداختند، و هنگام وقوع حملات در حال جشن بودند. يکي از اين افراد که سيفان کورتزبرگ نام داشت ، هنگام بازداشت گفته بود: ما اسرائيلي هستيم، شما با ما مشکلي نداريد، مشکلات شما مشکل ما هم هست، مشکل فلسطيني ها هستند.
شاهدان عنوان کرده اند که اين افراد گروهي را براي تصوير برداري و مستند سازي حادثه قبل از برخورد نخستين هواپيما به يکي از برج‌ها تشکيل داده بودند.
نرم افزارهاي رايانه اي
بيشتر نرم افزارهاي رايانه هاي ملي که بايد حوادثي مانند عمليات ربايش هواپيماها را ثبت و گزارش کنند، از نوع بيچ بودند. مايکل گوف مدير بازاريابي بيچ بود که قبل از آن هم در شرکت اطلاع رساني اسرائيلي گارديوم فعاليت مي کرد. هزينه هاي اين شرکت توسط شرکت سيدار و فيريتاس که توسط موساد حمايت مالي مي شوند، تامين مي شود. اين امر به معناي آن است که مايکل گوف که از مزدوران موساد اطلاعات دريافت مي کرد، در همان حين با مسلمانان لبناني در شرکت بيچ همکاري مي کرد.
حال سئوال اينجاست که چرا گوف بعنوان يک وکيل موفق، کار خود را در شرکت مشهور وکلا رها کرده، تا به يک شرکت عادي نرم افزار يعني بيچ که مالکان آن يک لبناني و سعودي هستند، منتقل شود؟
جواب اين است که موساد از او خواسته بود تا چنين کاري را براي منافع يهوديان انجام دهد. برنامه بيچ که به شرکتهاي امنيتي و دولتي در آمريکا فروخته شده سرشار از اشتباهاتي بود که منجر به شکست‌هايي سنگين در 11 سپتامبر 2001 شد. پدر و جد گوف از مسئولان ارشد محافل فراماسوني بودند؛ آيا ميوه يک درخت از شاخه آن دورتر خواهد افتاد؟

تحقيقات درباره حملات 11 سپتامبر در دست اسرائيلي ها
شبکه تروريستي و جنايتکار صهيونيستي پس از وقوع حملات 11 سپتامبر، به صورت کاملا فعال وارد عمل شده، تا مانع هرگونه تحقيقات قانوني و سالم درباره دلايل و حقايق اين روز شوم، شود.
بيشترين توجه مسئولان اين شبکه اشراف کامل و گسترده بر فرايند تحقيقات بود تا در هر لحظه بتوانند هرگونه مدارکي را که از ارتباط يهوديان با اين جنايت پرده بر مي دارد، پنهان کنند. آنها توانستند دولت آمريکا را قانع سازند که فقط از قاضيان و بازرسان يهودي در تحقيقات استفاده شود. اين افراد، الوين هلرستين، مايکل موکاسي، مايکل چيرتوف، کنت فينبرگ، شايلا بيرنباوم، بنجامين چيرتوف، و استفان کوفمان بودند که همگي از يهوديان افراطي هستند.
به همين ترتيب مسئولان اداري و سياسي يهودي ديگري که در جهت دادن تحقيقات پس از حملات يد طولايي داشتند، در مواضع حساس تعيين شدند؛ اين افراد عبارتند از خاخام دوف زاخايم، ريچارد پرل، پول ولفوويتز، داگلاس فيث، إليوت أبرامز، مارک گروسمان وآري فليشر.
همچنين عامل ربودن هواپيما يعني محمد عطا بصورت مستقيم ما را به سوي اين شبکه تروريستي هدايت مي کند؛ وي يک هفته قبل از اين حملات با شماري از همقطاران خود در يک کشتي تفريحي در فلوريدا ملاقات کرد. هيچ کس نمي داند که چرا اين ملاقات صورت گرفته و هيچ گونه تحقيقي درباره اين موضوع صورت نگرفته است. حال اين سئوال مطرح مي شود که مالک اين کشتي تفريحي چه کسي بوده است؟
مالک اين کشتي يک يهودي افراطي به نام جيک آبراموف است. وي از مسئولان سابق دولت بوش بود، که رسوايي هاي مالي بسياري در گذشته داشته است.
پس از آن مشخص شد که آدم يحيي گادان، معروف به عزام آمريکايي، سخنگوي القاعده که در چند نوار ويديويي دنيا و آمريکا را تهديد کرده بود، و نام او در فهرست افراد تحت تعقيب اف بي آي وارد شده، يک يهودي است که نام واقعي او آدم بيرلمان و اهل کاليفرنيا است.
همچنين دستگاه امنيت لبنان اخيرا کشف کرده است که علي الجراح پسرعمومي زياد الجراح از ربايندگان، از 25 سال قبل از مزدوران موساد بوده است.
نتانياهو، مهندس عمليات
بنيامين نتانياهو، به دليل اداره عمليات مشترک موساد و شين بت، مهندس حملات 11 سپتامبر به شمار مي آيد. نتانياهو در آن هنگام نخست وزير بود. وي تاريخچه اي طولاني در عمليات تروريستي دارد. حزب وي يعني ليکود جانشين سازمان تروريستي آرگون است. نتانياهو در دهه هشتاد قرن گذشته کتابي را بعنوان تروريسم، غرب چگونه مي تواند پيروز شود، منتشر کرد.
موساد مجري عمليات
فرانچسکو کاسيگا رييس جمهوري اسبق ايتاليا، که از وجود عمليات گلاديو پرده برداشته بود، در مصاحبه با روزنامه کوريره دلاسرا، گفته بود که حملات تروريستي 11 سپتامبر توسط موساد اجرا شده و اين امر توسط دستگاه هاي اطلاعاتي مختلف دنيا اعلام شده است.
کاسيگا گفته بود: همه دستگاه هاي اطلاعاتي در آمريکا و اروپا به خوبي دريافتند که حملات تروريستي 11 سپتامبر توسط موساد و با همکاري دوستان خود در اسرائيل و آمريکا طرح ريزي و اجرا شده بود تا از اين راه کشورهاي عربي مسئول و متهم شناخته شده، و قدرت‌هاي غربي به مشارکت در حمله به عراق و افغانستان ترغيب شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس