کد خبر 125848
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: رژيم هاي سلطه تلاش مي‌كنند افول خود را در افكار عمومي پنهان نگه دارند ولي با گذشت زمان، اين واقعيت به شكل واضح بر همگان آشکار خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار سيد مسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه امروزه شيوه‌هاي دفاع در برابر تجاوزهاي احتمالي آمريكا و رژيم صهيونيستي و يا هر سامانه ديگري دچار تغييراتي اساسي شده است؛ گفت: اتكاء بر راهبردهاي جديد و تاكتيك‌هاي ويژه تحت عنوان «ضربات پشيمان كننده»، نظام اسلامي را قادر مي‌سازد تا ضمن دفاع موثر، برخورد قاطع و کوبنده‌اي عليه هر گونه اقدامات خصمانه دشمن داشته باشد.

وي تصريح کرد: امروز موضوع محاصره و ايجاد تنگناهاي نظامي يا عملياتي دچار تحول شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مقاومت منطقه در واقع تبديل به يك موجود زايشگر شده كه هر لحظه قادر است در برابر دشمن عمليات کم نظيري انجام دهد لذا اين مقاومت، تحت محاصره قرار نمي‌گيرد.

سردار جزايري تأکيد کرد: توانمندي هاي نظامي، باعث حل مشکلات آمريكا و صهيونيست‌ها نخواهد شد.

وي ادامه داد: مستكبرين و در رأس آنها آمريكاي جنايتكار اگر واقع‌بين باشند بايد 180 درجه تغيير رويكرد دهند و حقوق مردم منطقه را به رسميت بشناسند.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح، توقع انجام تغييرات بنيادين در رژيم هاي سلطه و تروريستي را امري محال دانست و اظهار داشت: اين مسئله با خوي تجاوزگري و زياده‌خواهانه اين گونه رژيم ها در منافات است ولي با اين حال چاره‌اي جز تغيير مرام و خط مشي ندارند و در نهايت، ملت ها آنها را وادار به عقب‌نشيني استراتژيك خواهند كرد.

سردار جزايري در پايان با بيان اينكه به راستي، دوران امپراطوري آمريكا و صهيونيسم جهاني به پايان رسيده است؛ خاطرنشان كرد: رژيم‌هاي سلطه تلاش مي‌كنند افول خود را در افكار عمومي پنهان نگه دارند ولي با گذشت زمان، اين واقعيت، به شكل واضح بر همگان آشکار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس