کد خبر 125837
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان از انهدام يك گروه تروريستي وابسته به جندالشيطان توسط مرزداران اين استان خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار كوهكن با اعلام اين خبر گفت: مرزداران سيستان و بلوچستان در راستاي حراست از مرزهاي ميهن اسلامي و برقراري امنيت پايدار در مرزها و نيز مقابله جدي با برهم‌زنندگان نظم و امنيت جامعه اقدامات گسترده اطلاعاتي‌ را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

وي ادامه داد:‌ در اين راستا مرزداران هنگ مرزي «نگور و جكيگور» با كمك مرزنشينان اين منطقه از احتمال ورود يك گروه تروريستي وابسته به جندالشيطان به كشور مطلع شده و با افزايش اقدامات اطلاعاتي خود و بررسي راه‌هاي احتمالي ورود تروريست‌ها سر راه‌هاي آنان كمين كرده و عصر روز دوشنبه (۱۵ خردادماه) با ورود اعضاي اين گروهك به حريم امنيتي مرز كشورمان با آنان درگير شدند.

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان افزود: مرزداران در عملياتي ضربتي يكي از شاخه‌هاي اين گروهك تروريستي را منهدم و مقادير زيادي انواع موادمنفجره را كشف كردند.

كوهكن در ادامه به ايسنا گفت: با توجه به آلات و ادوات اسناد و نقشه‌هاي مكشفوفه از اين گروهك، مشخص شد اين افراد قصد انجام عمليات‌هاي تروريستي در برخي از نقاط كشور را داشتند كه با توسط مرزداران دستگير و از رسيدن به اهداف شوم خود ناكام ماندند.

به گفته فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان در پي اين عمليات يك نفر از اعضاي اصلي گروهك جندالشيطان به هلاكت رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس