سردبير روزنامه الاهرام مصر در ديدار با استاد فرج‌الله سلحشور گفت: سريال حضرت يوسف پيامبر مورد استقبال بي نظير مردم مصر قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، محمد هوشياري مدير روابط عمومي مؤسسه فرهنگي هنري تبيان در تماس با فارس، گزارش ديدار احمد السيوفي با استاد فرج‌الله سلحشور را در اختيار رسانه‌ها قرار داد.
بنا بر اين گزارش، در ابتداي اين ديدار صميمانه که در دفتر استاد سلحشور برگزار شد، احمد السيوفي معاون سردبير روزنامه الاهرام مصر گفت: شبکه الکوثر در ميان عرب زبانها، خيلي شناخته شده نبود، ولي به برکت سريال يوسف پيامبر(ع) اين شبکه در ميان اعراب جايگاه ويژه‎اي پيدا کرده و به راستي مي‌توان گفت سريال يوسف(ع) بهترين مبلغ براي اين شبکه بوده است.
السيوفي تأکيد کرد: کشور مصر هم اکنون سريال يوسف(ع) را روي آنتن دارد و جالب اينکه اين مجموعه مورد استقبال بي‌نظير ملت ما قرار گرفته است. زيرا اين سريال سرگذشت زندگاني حضرت يوسف(ع) و سرزمين مصر را بيان مي‌کند.
وي يادآور شد: اين سريال زيبا و کارآمد نه‏تنها مورد استقبال و رضايت شيعيان قرار گرفته، بلکه اهل تسنن را نيز شيفته خود ساخته و ظاهراً اين استقبال و شيفتگي منحصر به ملت مصر نبوده است ، بلکه استقبال بي‌نظير خيلي از کشورهاي جهان را نيز در برداشته است.
احمد السيوفي اظهار داشت: به نظر من يک مجموعه يا يک سريال به خودي خود و به تنهايي نمي‌‌تواند جذاب بوده و مردم را شيفته خود سازد مگر آنکه خود خداوند در آن نقش داشته آن را ياري کند.
السيوفي از سلحشور پرسيد: چرا مجموعه‌ها و سريال‌هاي شما منحصر به کارهاي قرآني است؟
استاد سلحشور در پاسخ گفت: من خود را فيلمساز نمي‌دانم. بلکه افتخار دارم خود را يک مبلغ ديني بدانم و از زبان و هنر فيلم براي دين اسلام و قرآن تبليغ مي‌کنم. اميدوارم خداوند متعال ما را ياري کند.
السيوفي پرسيد: شما دکورهاي شهر مصر، لباسها و گريم‌ها را از چه منابعي ايده‌ گرفتيد؟
سلحشور گفت: ما در ابتدا گروه تحقيقات منظمي تشکيل داديم که از مصر، لباسها، خانه‌ها و غيره اطلاعات کاملي را کسب کنند و حتي گروه کارشناسي را به فرانسه فرستاديم و از آنجا مدارک، منابع، کتب مختلف و جامع و در آخر تحقيقات کامل و لازم را انجام دادند که در ساخت دکور لباس و گريم براي سريال و کار ما بسيار مؤثر بود.
وي در ادامه انگيزه سلحشور را از ساخت سريال يوسف پيامبر(ع) سؤال کرد که سلحشور در پاسخ گفت: تمام قصه‌هاي قرآن زيبا و قابل تأمل است؛ ولي قصه يوسف پيامبر(ع) واقعا قصه‌اي عبرت آموز، زيبا و داستاني کامل است که ما با همکاري دوستان و لطف و عنايت خداوند آن را نوشته و ساختيم که ان‎شاء‌الله مورد رضاي خداوند قرار گيرد.
محمد هوشياري اظهار داشت: طي اين نشست خبري السيوفي براي روزنامه الاهرام مصر که جزو پرتيراژترين و قديمي‎ترين روزنامه‌هاي دنياي عرب است از فعاليت ها و زندگي هنري فرج‌الله سلحشور از ابتدا تاکنون گزارشي تهيه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    4 0
    روحت شاد سلحشور
  • ارزو ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    4 0
    روحت شاد یادت زنده باد
  • ایرانی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    2 0
    جاش خالیه واقعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس