کد خبر 8311
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۲

آيت الله بوشهري با ابراز تعجب از سکوت رئيس مجمع تشخيص در برابر شبهات مطرح شده از سوي محسن کديور، گفت: آقاي هاشمي به عنوان رئيس مجلس خبرگان بايد در اولين فرصت پاسخ ادعاهاي کديور را بدهد.

به گزارش مشرق، آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري، عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با شبکه ايران با اشاره سکوت آقاي هاشمي رفسنجاني در برابر شبهه افکني هاي محسن کديور درباره ولايت فقيه و رهبري انقلاب اسلامي، گفت: ‌با توجه به اينکه متن نامه خطاب به رئيس مجلس خبرگان بوده است، آقاي هاشمي بايد پاسخ اين نامه را مي داد.
وي با ابراز تعجب از اينکه آقاي هاشمي تاکنون پاسخ نامه را نداده است، تصريح کرد: متني که کديور تنظيم کرده بود کليت نظام را زير سوال برده است. نظامي که مجلس خبرگان بايد با جديت حافظ آن باشد.
آيت الله بوشهري تاکيد کرد: آقاي هاشمي بايد در اولين فرصت به عنوان رئيس مجلس خبرگان پاسخ مستدلي به نامه کديور بدهد و اجازه ورود ديگر مخالفان نظام را به اين عرصه ندهد.
محسن کديور، از فعالان مطرح جريان فتنه که به غرب پناهنده شده، اواخر تيرماه گذشته، نامه سرگشاده‎اي را خطاب به آقاي هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص منتشر کرد.
اين نامه 33000 کلمه‎اي مجموعه‎اي از ادعا‎ها و شبهه‎افکني‌‎ها درباره ولايت فقيه و رهبري جمهوري اسلامي در دو دهه اخير بود.
از آنجايي که آقاي هاشمي بر کرسي رياست مجلس خبرگان هم تکيه زده است، ناظران سياسي منتظر بودند که وي دست به قلم شده و با توجه به وظيفه خود در اين باره، پاسخ ادعاهاي کديور را بدهد.
اما آقاي هاشمي ترجيح داد که همچنان سکوت کند. در نتيجه اين رويکرد رئيس مجلس خبرگان بود که مهدي کروبي، يکي از سران فتنه، هم پاي نامه اي اتهام آميز همانند نامه کديور را امضا کرد و آن را براي آقاي هاشمي فرستاد.
اين نامه که در شهريور ماه امسال و چند روز پيش از برگزاري اجلاس خبرگان نوشته شده، تاکنون جوابي از سوي آقاي هاشمي نداشته است.
سکوت آقاي هاشمي رفسنجاني در قبال اين شبه افکني ها و اتهامات، وي را در معرض انتقادات جديدي قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس