خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

 

 * جلسات منظم افراد موثر اصلاح طلبان در منزل يکي از چهره هاي روحاني اين جريان و با حضور سيد محمد خاتمي برگزار مي شود. محور اصلي اين جلسات نحوه بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي کشور و انتخابات مجلس بدون کمترين هزينه اجتماعي و ريزش هواداران است.

 

*شنيده ايم به سردار رستم قاسمي مسوول قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا سپاه پيشنهاد سرپرستي وزارت نفت داده شده ولي از پاسخ وي خبري در دست نداريم.

 

* گفته مي شود جلسه سراسري ستاد هاي انتخاباتي جريان انحرافي 6 خرداد ماه با حضور کليه اعضا از سراسر کشور در تهران برگزار مي شود.

 

*همايش سالانه انجمن حجتيه در مشهد برگزار شده است. در اين همايش چهار روزه مصوب شد اعضاي انجمن از اتخاذ مواضع سياسي پرهيز نمايند. جلسات اين همايش هر روز در منزل يکي از اعضا برگزار شد.


 *شنيده ايم که دانشگاه علامه طباطبايي تهران به عنوان اولين دانشگاه کشور طرح تفکيک جنسيتي را اجرا خواهد کرد.

 

  *گفته مي شود علي اکبر محرابيان به سازمان توسعه تجارت نخواهد رفت و به زودي مسووليت يکي از پروژه هاي ملي همچون طرح حرم تا حرم را عهده دار خواهد شد.

 

 *شنيده ايم به زودي ميرکاظمي وزير سابق نفت در قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا مسووليت يکي از پروژه هاي نفتي را عهده خواهد گرفت.

 

* مسوول يک موسسه برگزار کننده امتحانات تخصصي زبان انگليسي که در لندن اقامت دارد، ارتباط نزديکي با جريان انحرافي برقرار کرده است. اين موسسه درازاي برگزاري هر جلسه امتحان حدود 400 هزار تومان دريافت مي کند.

 

• پس از انتشار ترجمه کتابي که در آن به همسر پيامبر(ص) بي احترامي شده بود، حضرات آيات مکارم شيرازي و سبحاني به مسوولان مربوطه تذکراتي داده اند. نويسنده اين کتاب در لندن اقامت دارد و کتاب را به زبان عربي و در 1058 صفحه منشر کرده است.
 

* مسوولان دانشگاه مدينه تلاش گسترده اي را براي جذب دانشجويان اهل سنت ايراني که در قالب کاروان هاي عمره دانشجويي عازم حج مي شوند به خرج داده اند. گفته مي شود مسوولان عربستاني تاکنون موفق به جذب تعدادي از دانشجويان اهل سنت ايراني در دانشگاه مدينه شده اند.

 

* جريان انحرافي درصدد است درگيري ميان " جبهه عربي- اسرائيلي" را به "جبهه ايراني – عربي" تبديل نمايد. نشانه هاي اجراي هدفمند اين پروژه در رسانه هاي اين جريان ديده مي شود.


* گفته مي شود جريان انحرافي درصدد است به مناسبت ميلاد حضرت زهرا(س) اعضاي تيم رسانه اي خود را جمع و ضمن انسجام بخشي به اين تيم، تاکتيک ها و استراتژي هاي خود را براي آينده مشخص سازد.
 

* برنامه "ايرانيان" که با همکاري شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور و صدا و سيما از شبکه تهران پخش مي‌شود اخيرا ميزبان خانم دکتري بوده که در سالهاي اول انقلاب با عنوان پزشک مخصوص امام(ره) از مردم کلاهبرداري مي کرده و به همين اتهام نيز مدتي در بازداشت به سر برده است. شنيده شده برادر اين خانم دکتر نيز به به علت همکاري با ساواک از صدا و سيما اخراج شده است.
 

 *شنيده ايم پروين احمدي نژاد از ترم آينده به عنوان دانشجوي دکتري اقتصاد تحصيل خود را در دانشگاه علامه آغاز خواهد کرد.
 
* يک جريان منحرف که از افشاگري هاي منتقدان به شدت عصباني و احساس ترس مي کند، اقدام به تنظيم ليستي 55 نفره از چهره هاي سياسي و روزنامه نگاران کرده تا عليه آنان اقدام به شکايت قضايي نمايد. سردمداران اين جريان منحرف مي گويند ولو آنکه اين اين شکايت ها به جايي نرسد احضار هاي مستمر چهره هاي منتقد به دادگاهها، باعث فرسايش روحي و جسمي آنان خواهد شد. پيگيري اين شکايت ها توسط تيمي از وکلاي با تجربه و به سرپرستي يک خانم انجام مي شود.


* جريان انحرافي با تاسيس شرکتي به نام (الف- ر-پ) در صددراه اندازي بنيادي مطبوعاتي است تا اقدام به انتشار نشريات زنجيره اي با گرايش هاي مختلف نمايد. مسوول ستاد انتخاباتي اين جريان، پشتيباني مالي اين نشريات را برعهده گرفته است.


* جريان انحرافي اقدام به شناسايي و گزينش تعدادي از دانشجويان و طلاب مستعد کرده و به آنان گفته شده وظيفه شما پيدا کردن استنادات روايي و قرآني براي سخنراني ها و نظريه پردازي هاي سرکرده جريان انحرافي است.


* شنيده ايم با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها در بخش انرژي، تعداد زيادي از حمام هاي روستايي که توان پرداخت هزينه هاي سوخت را ندارند در معرض تعطيلي قرار گرفته اند.

 

*اخيرا نوعي توتون با طعم مشروبات الکلي وشهوت زا وارد بازار شده و در تهران و برخي شهرهاي کشور  به فروش مي رسد . اين توتون ها در بسته هاي 24 و 12 تايي بوده و از دبي به صورت قاچاق وارد کشور مي گردد . 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس