فرماندار برکنار شده شيراز بخش هايي از مفاسد اقتصادي "م.ش.م" از سران جريان انحرافي که عنوان "دبيرکلي شوراي ...." را به يدک مي کشد، افشا کرد.

به گزارش مشرق، حسين قاسمي فرماندار سابق شيراز با اشاره به بخشي از مفاسد اقتصادي جريان انحرافي خصوصا توسط يکي از سران اين جريان به نام "م.ش.م" گفت: اين گروه يک مافياي اقتصادي بانفوذ و پنهان تشکيل داده است در حدي که مي‌توان آن را يک باند تبهکار اقتصادي ناميد.

وي افزود: يکي از زمين‌خواران شيراز به نام "ع. م"، به دو ليدر جريان انحرافي در تهران وصل شد. اوّل به م. ش. م. سپس از طريق وي به ليدر اصلي که به عنوان ليدر جريان انحرافي شهرت يافته.

قاسمي ادامه داد: ليدر جريان انحرافي مکاتبات متعدد با بعضي دستگاه‌هاي دولتي انجام داد تا فرد فاسد فوق وارد پروزه هاي مسکن استان شود که البته جلوي اين کار تا کنون گرفته شده است.

قاسمي با بيان اينکه  آقاي "م. ش. م" از سرکردگان گروه انحرافي در تهران و دبيرکل شوراي "..." است، افزود: آقاي "م. ش. م" در پرونده برج‌هاي دوقلوي شيراز، که يک پرونده مفصل و مسئله‌دار است، نيز وارد شد. اين پروژه جنجالي سال‌ها مورد اعتراض دانشجويان عدالتخواه شيراز بود. آقاي غرقي، از مسئولان وقت نهاد رياست جمهوري، طي نامه‌اي به مقامات دولتي، آقاي م. ش. م. را از حاميان مالکان اين برج مسئله دار معرفي کرده که در تخلفات آن هيچ‌گونه شبهه‌اي وجود ندارد.

وي در ادامه گفتگوي خود با فارس، تصريح کرد: "م. ش. م" يک فرد کاملاً مسئله‌دار است و درباره فساد اقتصادي و حتي اخلاقي وي مطالب زيادي نقل مي‌شود و انسان حيرت مي‌کند که چنين افرادي با چنين سوابقي چگونه به مقامات حساس و مهمي رسيده‌اند که به آن‌ها امکان دستيابي به درآمدهاي نامشروع ميلياردي را مي‌دهد.

قاسمي افزود: م. ش. م (دبيرکل شوراي...) کيست که مثل آهن‌ربا مفسدان اقتصادي را به خود جذب کرده و کشش ويژه‌اي براي جذب اين گونه اراذل مالي و تبهکاران اقتصادي دارد؟ "م. ش. م" در سال 1372 تلاش مي‌کرد دوران سربازي خود را در استانداري خراسان بگذراند ولي علي‌رغم اعمال نفوذ فراوان به دليل برخي مسائل، که قابل ذکر نيست،دستگاههاي مسول صلاحيت وي را رد کردند و حاضر به پذيرش وي نشدند.

فرماندار سابق شيراز ادامه داد: در سال 1376 از يکي از نهادهاي امنيتي درباره "م. ش. م" استعلام کردند که مدير حمل و نقل بنياد مستضعفان در يکي از استان‌هاي شرقي کشور شود ولي اين نهاد صلاحيت او را حتي براي تصدي اين مسئوليت جزيي، يعني مديريت حمل و نقل يک بنياد در استان فوق را رد کرد و صلاحيت هيچ گونه پست مديريتي را به وي نداد، معهذا، متأسفانه، در دوره اخير اين فرد به جايگاه حساسي دست يافته که به وي امکان دستيابي به پول‌هاي کلان و سفرهاي مکرر به خارج از کشور را مي‌دهد.

قاسمي با تأکيد بر اينکه اين فرد يکي از کساني است که در رأس جريان انحرافي قرار دارد و کاملاً اقتصادي عمل مي‌کند، تصريح‌کرد: برخلاف برخي که اين جريان را يک جريان مذهبي مي‌دانند که به انحراف رفته بايد گفت که اينها يک جريان منحرف اقتصادي سياسي هستند که يکي از شاخصه هاي اصلي آن‌ها سوءاستفاده مالي و غارت بي‌پرواي بيت‌المال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس