کد خبر 45113
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳

طي روزهاي گذشته برخي رسانه هاي خارجي مدعي تلاش هاي جريان انحرافي براي مذاکره با طرف هاي آمريکايي شده بودند. هر چند اين خبر از سوي ليدرهاي جريان انحرافي نه تاييد شده و نه تکذيب، اما برخي اطلاعات حاکي است عده اي از کساني که با جريان انحرافي ارتباط نزديک دار

به گزارش مشرق به نقل از شفاف ، از جمله اين افراد خانم " پ " هست که چندي پيش شفاف اطلاعاتي درباره ارتباط وي با جريان انحرافي و ليدر اين جريان منتشر کرد . اما اکنون براي ما اين پرسش پيش آمده است که چگونه جريان انحرافي با چنين افرادي آشنايي پيدا کرده و با آنان به چه مناسبتي ارتباط دارد و اساساً فايده ارتباط با اين افراد چيست ؟

 

خانم " پ " که به دليل رعايت مسائل اخلاقي سعي شده براي وي لباس مناسبي تهيه شود! وي از دست اندرکاران شرکتي است که با ترک مزايده و با دستور آقاي "م " برخي امتيازات خاص اقتصادي را در يکي از جزاير ايران به دست آورده است .

 

نام برده ساکن کشور آمريکا است و اخيراً به دليل برخورداري از برخي امتيازات و ثبت شرکت در يکي از جزاير کشور ، رفت و آمد هاي متعددي را به جمهوري اسلامي ايران دارد .

نکته جالب اينکه همسر سابق اين خانم که الان ظاهرا متارکه کرده به اسم "ه.ف" است که گفته مي شود اکنون در وزارت خارجه آمريکا کار مي کند و همين نکته اي است که ممکن است سبب بروز شک و ترديدهايي درباره رفت و آمد خانم "پ" به ايران شود . چرا که خانم "پ " با جريان انحرافي مرتبط است و در صورتيکه ارتباطي با همسر سابق خود داشته باشد مي تواند احتمالا اطلاعاتي را به کارمند وزارت خارجه آمريکا بدهد که با منافع ملي ما سازگاري نداشته باشد . لذا مي طلبد مسئولان با جديت بيشتري ارتباطات خانم " پ " در ايران را رصد کنند .

 

در حال حاضر خانم "پ " دوستي دارد به نام آقاي " ن " که وي نيز مترجم کاخ سفيد و از سرمايه داران ايالات متحده آمريکاست . گفته مي شود که آقاي " ن " به لطف دوستي با خانم "پ " اخيرا وارد کشور شده است . در حاليکه نامبرده آخرين بار در 3/6/1356 از کشور و از فرودگاه مهرآباد خارج شده بود .

 

 

البته تعدادي ديگر از نزديکان خانم " پ " نيز به عنوان مستند ساز و ... در برخي مراکز دولتي نزديک به آقاي " م " مشغول فعاليت هستند. آنان همزمان در شرکت خانم " پ " نيز مشغول فعاليتند و حضور همزمان آنها در شرکت خانم " پ " و برخي مراکز دولتي مي تواند نکته قابل تاملي باشد . البته گفته مي شود دختر عمومي خانم " پ " بعضاً نيز در سفرهاي ... به عنوان مستند ساز حضور دارند که اين نيز خود مي تواند نکته اي باشد که شايد لازم باشد مسولان مربوطه رسيدگي بيشتري به آن کنند .

شايان ذکر است که آقاي " ن " در ايميلي که براي سايت شفاف ارسال کرده است تاکيد دارد که بعد از بيش از سي سال با دعوتنامه رسمي يکي از مقامات دولت راهي کشورمان شده است و اين تصميم صرفا به خاطر دعوت و اصرار طرف دولتي بوده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس