شايد همه منتظر بودند تا در برنامه اين هفته نود، عادل فردوسي پور حوادث رخ داده در ورزشگاه آزادي را پيگيري کند، اما آقاي مجري با سکوتش حقايق ديگري از جريانات فکري خود را نمايش داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، شب گذشته يک بار ديگر برنامه نود طبق روال هر هفته روي آنتن رسانه ملي رفت تا به آنچه که در اين هفته در فوتبال کشور اتفاق افتاده بپردازد.
بسياري از علاقمندان به اين رشته و حتي افرادي که خيلي با فوتبال ارتباطي ندارند اين هفته منتظر بودند تا ببينند چگونه فردوسي پور که ادعاي اطلاع رساني بدون غرض دارد، به حوادث رخ داده در ورزشگاه آزادي خواهد پرداخت که آقاي مجري با سکوتش در خصوص اين مسئله نشان داد تا چه حد به شعارهاي که در اين برنامه مي دهد پايبند است.
مجري برنامه نود پروژه دور کردن اذهان مخاطبين از حوادث سکوهاي ورزشگاه آزادي و فولادشهر را با نمايش نظر سنجي در خصوص دلايل محبوبيت آقاي حجازي کليد زد.
فردوسي پور که مي دانست اکثر مخاطبين اين برنامه، اولا دوران بازيگري دروازه‌بان سابق استقلال را اصلا به ياد ندارند و ثانيا اين مخاطبين از مربي گري ناصرخان شاهکار قابل ملاحظه اي نديدند، به دليل اظهارات غير فوتبالي که اخيرا از کاپلوي فوتبال ايران شنيده اند و ظاهرا به مذاق آقاي مجري هم خوش آمده، گزينه مورد نظر وي را انتخاب مي کنند.
البته فردوسي پور براي دور کردن ذهن مخاطب از اين مسئله که سکوهاي ورزشگاه ها مي تواند جايگاه مناسبي براي اعتراض به جنايات وحشيانه رژيم هاي عربي منطقه باشد، حتي دست به دامن سبيل مظلومي هم شد که ظاهرا و به زعم آقاي مجري تراشيدن آن از باتوم هايي که ناجا بر سر جوانان و دانشجويان ايراني زد مهم تر است.
البته اين گونه رفتار هاي مجري نود خيلي هم دور از انتظار نيست، چه بسا در خصوص رپرتاژهاي ويژه که در برنامه نود براي اصغر فرهادي رفت و يا ذهنيت سازي منفي که براي اخراجي هاي ده نمکي انجام داد خوش خدمتي خود به يک جريان فکري خاص را آشکار ساخته بود، اما مايه تاسف است از مديران رسانه ملي بويژه آقايان پور محمدي و آقا زماني که چرا در مقابل چنين رفتارهايي که منويات شخصي و عقده گشايي هاي فکري کاملا در آن ديده مي شود سکوت کرده اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    مثل اینکه دوس دارین نود رو هم سیاسی کنین ها ؟ ول کن عزیز ، آخه چیکار با ما داری ؟ شما کار سیاسی ت رو بکن . بذار ما هم به فوتبال مون سر گرم باشیم . اصلا غلط کردن اون تماشاگر نما هایی که موضوع سیاست رو آوردن توی استادیوم...
  • کیارش ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 0
    واقعا برای این تماشاگرا متاسفم واقعاکه
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 0
    كشور ما چه نيازي به ورزش و استاديوم داره اين مجموعه را بدين به دولت تا محل رژه نيروهاي ارتش و سپاه باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس