کد خبر 44763
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۷

وزير اطلاعات تأکيد کرد: اخبار و اطلاعات دقيق و اسناد موثق و دقيق و قابل توجهي داريم که نشان مي‌دهد بن لادن مدتي قبل به دليل بيماري اصلا در قيد حيات نبوده که آمريکايي‌ها با فرا‌فکني ادعا مي‌کنند که او را کشته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرين اقدامات براي سرکوب گروهک‌هاي تروريستي اظهار داشت: در غرب کشور بحمد‌الله با اقدامات خوبي که صورت گرفت به خصوص در جريان سفر رئيس جمهور، وضعيت امنيت در اين منطقه خوب است و مجموعه وزارت و قرارگاه و ساير مجموعه‌هايي که مسئوليت دارند کنترل خوبي بر گروه‌هايي که بعضي در حال انهدام کامل هستند دارند.

وي افزود: در منطقه شرق کشور هم بحمد‌الله موفقيت‌هاي بسيار خوبي به دست آورديم و علي‌رغم اينکه دشمن طراحي‌هايي در موقعيت‌هاي مختلف دارد تسلط خوبي داريم و به حول و قوه الهي اجازه هيچ اقدامي به دشمن داده نمي‌شود.

وزير اطلاعات در خصوص موضوع کشته شدن بن لادن توسط آمريکايي‌ها نيز اظهار داشت: اگر واقعا دستگاه نظامي و اطلاعاتي آمريکا بن لادن را دستگير کرده‌اند يا کشته‌اند بايد جنازه او را نشان دهند نه اينکه به ادعاي خودشان جنازه وي را به دريا بياندازند.

مصلحي افزود: وقتي دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي ريگي (سرکرده گروه تروريستي جند الشيطان ) را دستگير کرد تصوير او را به همه مردم دنيا نشان داد و اين نکته قابل توجهي است که معتقديم آنها مي‌خواستند از اين طريق بيداري منطقه تحت الشعاع قرار دهند و با ديکتاتوري رسانه‌اي که دارند فضاي افکار عمومي را منحرف کنند.

وي ادامه داد: بخش قابل توجهي از اين تبليغات هم براي سامان دهي وضعيت انتخابات در آمريکا است و با وجود مشکلات اقتصادي که دارند که بسيار شکنده است. تلاش کردند از طريق ديکتاتوري رسانه‌اي که دارند با انحراف افکار عمومي نظر جهانيان را به سوي ديگر جلب کنند.

وزير اطلاعات گفت: اخبار و اطلاعات دقيق و اسناد موثق و دقيق و قابل توجهي که داريم نشان مي‌دهد که بن لادن مدتي قبل به دليل بيماري اصلا در قيد حيات نبوده که آنها با فرا فکني ادعا مي‌کنند که او را کشته‌اند.

مصلحي در پاسخ به سؤالي درباره گروه‌هاي تروريستي غرب کشور توضيح داد گروه‌هاي مختلفي در غرب کشور وجود دارند که ته مانده‌هاي گروه‌هاي هستند که از اول انقلاب مقابل‌هاي با نظام اسلامي داشته‌اند و فعاليت‌ها و تلاش‌هاي مذبوحانه‌اي دارند.

وي درباره اقدامات ته مانده‌هاي گروه جند الشيطان هم تصريح کرد: جند الشيطاني که به سرکردگي ريگي فعاليت مي‌کرد ديگر وجود خارجي ندارد و ته مانده‌هاي آن گروهک نمي‌خواست بگويد که ما تمام شده‌ايم.

وزير اطلاعات در پايان جلسه امروز هيئت دولت که به رياست محمود احمدي نژاد رئيس جمهور برگزار شد را خوب توصيف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس