کد خبر 44761
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷

پانزدهمين شماره هفته نامه 9دي در حالي امروز منتشر شد که اين هفته نامه تيتر يک خود را به برگزاري اولين همايش سراسري قرارگاه عمار اختصاص داده و عنوان کرده است: «تجمع بزرگ قرارگاه عمار؛ هشدار به جريان منحرف و نفوذي».

 9دي ضمن ارائه گزارشي از اين تجمع که با حضور آيت الله مصباح در مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني برگزار گرديد، خلاصه اي از بيانات علامه مصباح و دو تن از سخنرانان اين مراسم، حجت الاسلام پناهيان و دکتر حسن عباسي را منتشر کرده است. همچنين اين هفته‌نامه در يک گزارش ويژه، سخنان صريح جمعي از وعاظ و علما که هفته گذشته در تبيين ولايت فقيه و انتقاد از کوتاهي رئيس جمهور در عمل به حکم رهبري ايراد گرديده بود را باز نشر داده است. حجت الاسلام صديقي، آيت الله علم الهدي و حجت الاسلام طائب از جمله اين سخنرانان است.
سرمقاله 9دي پانزدهم را محمدحسين صفارهرندي با عنوان «وزنه ها و پارسنگها» نوشته و در آن به تبيين افراد و جريانهاي مختلف سياسي از منظري نو پرداخته است.
مدير مسؤول 9 دي در يادداشتي با عنوان «آغوش باز خواص مردود و بصيرت حزب الله» به واکاوي رفتار جريان فتنه در مقطع حاضر پرداخته است. رسايي به جريان حزب الله يادآور شده که براي فرار از جريان فتنه نبايد به جريان خواص مردود پناه ببرند.
مهمان صفحه گفتگوي اين شماره 9دي نادر طالب زاده مجري و تهيه کننده برنامه پربيننده و مبتکرانه راز است. طالب زاده در اين گفتگو علاوه بر ناگفته هايي از برنامه راز و سياستهاي صدا و سيما، به تبيين شخصيت فکري و هنري شهيد آويني نيز اشارات قابل توجهي کرده است.
مخاطبين ثابت صفحه جريان شناسي اين هفته مي توانند از زندگي، آراء و ارتباطات عبدالعلي بازرگان يکي از چهره هاي شاخص مروج اسلام آمريکايي اطلاعات مستند و قابل تأملي به دست آورند. «عبدالعلي بازرگان اسلام‌گراي فقاهت ستيز» عنوان مطلب اين صفحه است.
صفحه جبهه فرهنگي 9دي اين هفته گزارشي از مراسم رونمايي کتاب ارزشمند «معارف انقلاب» که دربرگيرنده بيانات رهبر معظم انقلاب درباره انقلاب اسلامي است، ارائه کرده و بخشهايي از سخنان عليرضا مختارپور نويسنده کتاب و سخنراني صفار هرندي را در اين مراسم منتشر کرد.
مطالب ديگر 9دي از اين قرارند:
صفحه سياست: «اشتراکات جريان انحرافي و جريان مردود» در مورد مواضع علي مطهري و عباس اميري فر؛ «کارکردهاي امروزي جريان تحميل گر»؛ «ماجراي الف از قلم افتاده» در خصوص تبيين شاخص گرايي در مقابل شخص گرايي؛ بررسي اختلافات دولت و مجلس؛ روايت آقا تهراني از جلسه احمدي نژاد با رهبر معظم انقلاب
صفحه هنر و رسانه: زنان غير ايراني! به قلم وحيد يامين پور؛ «انتقاد از دگرديسي معناي عمو در برنامه کودک تلويزيون» به قلم علي جعفري؛ ايسلام غنچه لري و خبرهايي از دنياي سينما
صفحه اقتصاد: «1500ميليارد تومان به نام مردم به کام م...» که در نقد بودجه فرهنگي دولت دهم است؛ سيمان از وابستگي محض تا صادرات؛ آيا الگوي اسلامي ايراني پيشرفت همان جهاد اقتصادي است؟ به قلم دکتر شيخي و مطالبي در خصوص بودجه و بازار طلا و سکه و ...
صفحه بلاگستان: «آيا رتبه بندي الکسا دقيق است؟» «بازتاب وبلاگي وقايع بازي پرسپوليس الاتحاد»
صفحه بين الملل: «گزارش يک جشن و هزاران ترحيم» در مورد حواشي مهمتر از متن عروسي پر خرج نوه ملکه انگليس
صفحه آخر: «مداح عرشي» مطلبي است از حسين قدياني در خصوص حاج منصور ارضي؛ «فتنه در کمين است»
9دي هر هفته شنبه ها در کليه مراکز مطبوعاتي عرضه مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس