کد خبر 44378
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

مسئول قرارگاه عمار گفت: آقاي حاشيه ساز آدم خطرناکي است، دستش در دست دشمن است، از همان اول معلوم بود که قيچي بريدن نظام دو لبه دارد يک تيغه‌اش مهدي هاشمي و جماعت اصلاح‌طلب و يک تيغه آقاي حاشيه ساز و جريان انحرافي است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب پنج‌شنبه شب در نخستين نشست از سلسله نشست‌هاي فريادي از جنس بلور که با موضوع «فاطمه اولين شهيد فتنه» که براي بررسي ابعاد پنهان فتنه 88 در سالن آمفي‌تئاتر تربيت معلم برگزار شد، بيان داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) بانوي گرامي اسلام هستيم.
وي ادامه داد: از طرفي خروش جهان اسلام را که آرام آرام مي‌رود به خيزش جهاني تبديل شود را پيش رو داريم.

مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: اين روزها سالروز شهادت شهيد مطهري است، ما به دليل بي‌تجربگي و يا عمليات رواني مي‌گفتيم اينها ترور کور است يعني دشمن چون نمي‌فهمد اين ترورها را انجام داده، حال آنکه دشمن بسيار هوشمندانه عمل کرده و اين ترورها کور نبوده است.

وي افزود: دشمن در تاريخ نيز اين کار را انجام داده بود، بار اول اين ترور دشمن به داستان زهراي مرضيه بازمي‌گردد.

* حضرت زهرا (س) اميرالمومنين را به واقع امام خود مي‌دانست
طائب توضيح داد: اين سؤال مطرح مي‌شود که چرا حضرت زهرا (س) پشت درب آمد؟ مگر با حضرت علي (ع) کار نداشتند؟ آنها آمده بودند اميرالمومنين (ع) را ببرند، آيا حضور زهراي مرضيه (س) در پشت درب حرکتي عاطفي بود؟ آيا حضرت زهرا (ع) خودسَر پشت درب رفت؟ اينها همه سؤالاتي است که به ذهن مي‌آيد ولي اگر به خوبي نگاه کنيم، مي‌بينيم که حضرت فاطمه (س) به حضرت علي (ع) به چشم امام خود نگاه مي‌کرد.

وي تصريح کرد: وقتي براي بردن حضرت علي (ع) آمدند اگر حضرت خود پشت درب مي‌رفت يا بايد بيعت ميکرد و يا بايد کشته مي‌شد که در هر صورت اسلام از بين مي‌رفت، بنابراين در اين صحنه حضرت علي (ع) فرمانده صحراي نبرد بود که فرماندهي را بر عهده داشت.
مسئول قرارگاه عمار عنوان کرد: پس اميرالمومنين (ع) بايد بماند تا اسلام بماند در نتيجه وقتي کس ديگري نبود حضرت زهرا (س) بايد پشت درب مي‌رفت.

وي اعلام کرد: در اين بين موضوع ديگري را بررسي مي‌کنيم، سؤال اين است که آيا حکومت پيامبر اکرم (ص) را مي‌توان آسيب‌شناسي کرد، عده‌اي در مخالفت با اين آسيب‌شناسي مي‌گويند چون پيامبر اکرم (ص) معصوم بوده نمي‌توان حکومت وي را آسيب‌شناسي کرد و عده ديگري مي‌گويند حکومت پيامبر قابل آسيب‌شناسي است چراکه پيامبر در اين حکومت از افرادي بهره برده که هيچکدام معصوم نبودند و برخي اعمال در اين حکومت نتيجه تصميم و يا کار آنهاست.
طائب تأکيد کرد: در آسيب‌شناسي به مطالبي مي‌رسيم که مي‌بينيم پيامبر فرصتي براي تربيت نيرو نداشت، کل فرصت پيامبر (ص) 23 سال بود و ما که 32 سال از انقلابمان مي‌گذرد گاهي در جمع مي‌نشينيم و مي‌گوييم که نيرو تربيت نکرده‌ايم، از طرفي شرايط ما و شرايط دوران پيامبر قابل قياس نيست، مردم دوران پيامبر بي‌سواد بودند ولي ما که انقلاب شد شرايط مردممان با آن دوران يکي نبود.

وي خاطرنشان کرد: پيامبر (ص) آمد تا حکومت عدل تشکيل دهد، حضرت نه فرهنگسرايي داشت، نه مسجدي و نه امکاناتي داشت، سال پنجم بعثت عده‌اي از مسلمانان به حبشه رفتند و آنها تا سال هفتم هجري که بازگشتند هيچ ارتباطي با پيامبر (ص) نداشتند و پيامبر نيز در شِعب ابيطالب با آن گرما و سختي فرصتي براي تربيت نيرو نداشت.

* 73 جنگ و موانع پيش روي پيامبر براي تربيت نيرو
مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: از شعب ابيطالب هم يک فرد 17 ساله براي تبيين اسلام به مدينه رفت که آنهم چندان داراي اطلاعات لازم نبود تا اسلام را توضيح دهد، بعد از آن هم وقتي پيامبر به مدينه رفت 73 جنگ را بر او تحميل کردند بنابراين پيامبر فرصتي براي تربيت نيرو پيدا نکرد.

وي يادآور شد: در نتيجه وقتي پيامبر فوت کرد، برخي آسيب‌ها مانع از استمرار حکومت پيامبر (ص) شد چراکه حکومت پيامبر (ص) واکسينه نشده بود از اين رو آسيب ديد و ادامه نيافت.
طائب ادامه داد: مدينه‌اي که در ماجراي حضرت زهرا مي‌خواست اميرالمومنين (ع) را بکُشد وي را به عنوان رئيس پذيرفت، در واقع مردم به شناخت اين نيروهاي واسطه تربيت شده، علي (ع) را پذيرفتند.

وي اضافه کرد: در اين ميان دشمنان علي (ع) ديدند، علي بر سر کار آمده است بنابراين حذف نيروهاي تربيت شده علي (ع) را در دستور کار خود قرار دهند، جنگ جمل را راه انداختند و در اين بين يک‌هزار نفر را در راه بصره کُشتند و سپس جنگ صفين را به راه انداختند و حضرت علي (ع) با 150 هزار نفر مقابل 450 هزار نفر طي 40 روز ايستاد و تنها در يک گامي پايان کار، دشمن قرآن‌ها را سر نيزه کرد و هرچه حضرت فرمود اين فتنه است، کسي توجه نکرد.
مسئول قرارگاه عمار افزود: زماني نيز که امام خميني (ره) انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و دشمنان نيز تجربه خود را به اجرا درآوردند، شهيد مطهري و مفتح را ترور کردند، بنابراين ترورهاي اينها کور نبود.

* سي‌دي ظهور ظاهر و باطنش غلط است
وي با اشاره به موضوع سي‌دي ظهور اظهار داشت: يک سي‌دي به نام ظهور بسيار نزديک است بيرون آمد بسياري با من تماس گرفتند که نظر شما چيست، من سي‌دي را گرفتم و نگاه کردم و گفتم هم اسمش و هم محتوايش غلط است.

طائب تصريح کرد: امام زمان (عج) غايب است و کسي نمي‌داند کجاست، وقتي کسي غايب است آمدنش را نيز بايد خودش بگويد حال تو از کجا مي‌گويي که ظهور بسيار نزديک است؟ يا بايد کسي که غايب است به تو گفته باشد و يا تو دروغ مي‌گويي.

وي توضيح داد: مي‌توان گفت ظهور نزديک است چراکه قرآن اين بيان را دارد اما اين جمله بسيار نزديک است، دروغ است، در اين سي‌دي چند غلط وجود دارد به طوريکه در محتوا طوري مطالب را آورده که گويا امسال يا سال ديگر ظهور اتفاق مي‌افتد.

مسئول قرارگاه عمار گفت: ظهور منطق و فلسفه دارد که منطق و فلسفه ظهور همان منطق و فلسفه غيبت است.

وي عنوان کرد: آيا حکومت علي (ع) حکومت عدل بود به اين معنا که علي (ع) توانست حکومت عدل را برپا کند؟ حاکم عدل بود ولي آيا حکومت نيز عدل بود؟ شما نهج‌البلاغه را مطالعه کنيد، ببينيد به چند استاندار نامه نوشته که چرا اين کار را کردي، يعني استاندار خطا کرد و عادل نبود پس نتواست حکومت عدل ايجاد کند چون استاندارانش عادل نبودند.

طائب تأکيد کرد: در طول تاريخ تنها کسي که با تابلوي عدالت به ما معرفي شده آقا حجت‌ابن‌الحسن بوده است، هيچ‌يک از بزرگان تاريخ با عدالت معرفي نشده است يعني ايشان مي‌خواهد حکومت عدل در جهان تشکيل دهد و اين يعني از بالاي قله تا پايين همه عادلند و اگر يکي از آنها غير عادل باشند حکومت عدل نمي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: آقا مي‌خواهد کجا حکومت کند؟ کل دنيا، حال چند عادل مي‌خواهد و امام زمان براي ظهور به چه نياز دارد؟ آقا براي حکومتش آدم‌هاي عادل مي‌خواهد و البته نمي‌آيد آدم عادل تربيت کند بلکه حکومت ايشان از همان اول با عدل تشکيل مي‌شود پس غيرعادل را به کار نمي‌گيرد چون بايد پيش از اين تربيت شده باشد، از اين‌روست که امام زمان (عج) بيش از هزار سال است که غايب است.

مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: علي (ع) در يک مقطعي کوچک مي‌خواست حکومت عدل تشکيل دهد، 25 سال کار کرده و نيرو تربيت کرد ولي پنج سال بيشتر حکومت نکرد، آقا امام زمان (عج) مي‌خواهد در کل دنيا حکومت کند زمين هم نخورد چند سال بايد کار کند تا نيرو تربيت کند، اين کيفيت نيرو که امروز داريم 100 سال پيش نداشتيم يعني هرچه جلو آمديم نيروها از لحاظ کمي و کيفي بهتر شده حال شما از کجا مي‌فهمي که نيرو به حد لازم آماده است.
وي بيان کرد: آقاي ... با چه تابلويي آمد؟ اين آقا گفت ما با تابلو ولايت مي‌خواهيم عدالت را برقرار کنيم، آيا کارهاي اخير او عادلانه است من به هيچ وجه کاري ندارم که ايشان از ولايت تبعيت دارد يا نه، بلکه مي‌خواهم مطالبي بگويم که بدانيد امام زمان (عج) به چه نياز دارد.
طائب ادامه داد: آقا امام زمان (عج) در حکومتش آدم‌هاي عادل مي‌خواهد، عادل و عدل يک وصف ذات دارد و يک وصف علم دارد، وصف ذات يعني من طوري تربيت شوم که ميل به گناه صغيره و کبيره نداشته باشم يک صغيره عيبي ندارد ولي اصرار بر صغيره نداشته باشم و کبيره به هيچ وجه انجام ندهم، اين وصف ذات است، وصف علم يعني بدانم کبيره و صغيره چيست.
وي عنوان کرد: من با وصف ذات آقاي ... کار ندارم با وصف علمش کار دارم چون در آن سي‌دي فردي شعيب‌بن صالح معرفي شده است، به آن سازنده سي‌دي مي‌خواهم بگويم خيلي عقبي، چون شعيب‌بن صالح بايد عادل باشد من از طريق بيان خودش نمي‌دانم آقاي مسئول چند روز در خانه نشست، البته خودم مي‌دانم، چيزي نگفت و در خانه نشست، شما يک استغفار به خدا بدهکاري والا متصف به عدالت نيستي.

مسئول قرارگاه عمار گفت: روايت داريم حرام است در مواضعي که موجب تهمت به انسان مي شود، برويم، اين يک هفته‌اي که در خانه نشستي براي کسي نگفتي چرا نشستي، چه‌قدر مردم را به تهمت واداشتي، خيلي‌ها نمي‌دانستند و مي‌گفتند موضع، موضع تهمت و کارت حرام بود.
وي اظهار داشت: کساني که مي‌خواهند سرباز امام زمان (عج) باشند عدالت وصفي و عدالت علمي بايد داشته باشند ... بايد بروند رساله عمليه را بخواند.

وي تصريح کرد: شما مگر قسم نخوردي به قانون اساسي عمل کني؟ من و شما با نماينده مجلس و رئيس جمهور خيلي فرق داريم چون من و شما قسم نخورديم به قانون اساسي عمل کنيم در نتيجه اگر از چراغ قرمز عبور کرديم کار حرام انجام داديم ولي کفاره به گردنمان نيست ولي آن آقايي که قسم ياد کرده به قانون اساسي عمل کند اگر يک چراغ قرمز رد کند بايد کفاره دهد.
مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: قانون اساسي به رهبر حق داده بگويد فلاني وزير باشد يا نباشد، اگر رهبري گفت فلاني وزير باشد و شما بگويي نباشد اول بايد کفاره بدهي چون قسم را شکستي.

وي عنوان کرد: خدايا از شش سال قبل تو شاهدي اين خطر را احساس مي‌کرديم.
طائب خاطرنشان کرد: حاشيه ساز جريان انحرافي آدم خطرناکي است، خطرناک، کسي است که رياضت کشيده و از راه رياضت به يک جاهايي رسيده است ولي دستش در دست دشمن است و کسي نمِي‌داند، از همان اول معلوم بود که قيچي بريدن نظام دو لبه دارد يک تيغه‌اش مهدي هاشمي و جماعت اصلاح‌طلب و يک تيغه آقاي حاشيه ساز و جريان انحرافي است.
مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: اينهايي که تيز بودند، فهميدند، اما اين آقا از زاويه رياضت آمده بود، البته کسي که رياضت بکشد به يک توانايي مي‌رسد، مي‌تواند پيشگويي کند به عنوان مثال عده‌اي از شيطان‌پرست‌ها در کردستان دور هم جمع مي‌شوند يک نفر را مي‌آورند گردنش را مي‌زنند و بعد سر طرف را دوباره مي‌چسبانند، اين آقاي حاشيه ساز در رياضت‌ها قدرتي به دست آورده و آرام آرام در برخي افراد نفوذ مي‌کند و آنها را مي‌برد مقابل رهبري بايستد، اگر کسي بداند چکار مي‌کند، مهم نيست کسي که نمي‌داند چکار مي‌کند، خطرناک است.

وي يادآور شد: در مقابل حضرت موسي (ع) خيلي سحرها آوردند ولي حضرت موسي (ع) با عصايش همه سحرها را باطل کرد و عصايش سحر آنها را بلعيد، در نتيجه خيلي تلاش مي‌شد ولي غافل بودند که موساي زمان با عصاي خود سحر اينها را باطل مي‌کند اينها از شش سال قبل مي‌خواستند يک آقايي را به موضع امروزش بکشانند ولي شش سال آقا با دم عيسايي او را نگهداشت.

طائب توضيح داد: يکباره ديدند که وزارت اطلاعات چشمش را باز کرده و مي‌فهمد که جريان انحرافي چيست و او از باز شدن چشم اطلاعاتي ضربه مي‌خورد.

وي گفت: حال نيرويي که براي امام زمان (عج) مي‌خواهد کار کند بايد از فيلترهايي عبور کند که اينطوري نشود...

مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: دشمن ترورها را انجام داد تا انقلاب زمين بخورد ولي نخورد، چرا؟ چون نيرو را عوضي ديده بود، در زمان علي (ع) مردم ايشان را به دليل واسطه‌ها قبول داشتند در نتيجه وقتي واسطه‌ها‌ از علي (ع) گرفته شد، مردم از وي جدا شدند اما اين بار برعکس بود چون مردم واسطه‌ها را به دليل علي (ع) قبول داشتند.

* مردم ملاکشان رهبري است
وي افزود: مردم ما مطهري را قبول داشتند چراکه مي‌گفتند مطهري امام را قبول دارد، به منتظري مي‌گفتند درود بر منتظري اميد امت و امام، نخستين کسي که اين شعار را داد بچه‌هاي لشگر نجف بودند، حاج احمد کاظمي فرمانده تيپ نجف بود ولي وقتي ديدند منتظري با امام زاويه پيدا کرد نخستين کسي که اين شعار را تعطيل کرد نيز بچه‌هاي تيپ نجف بودند.
طائب اظهار داشت: مردم منتظري را به خاطر امام قبول داشتند، ما شيعه هستيم و شيعه هويتش در ولايت است، شيعه هويتش در حجت زمانش است، همه را با حجت زمانش مي‌سنجد، زماني که فهميديم فردي با حجت زمانمان زاويه دارد مانند آب خوردن کنار گذاشتيم و اتفاقي هم نيفتاد.
وي تصريح کرد: مردم ما در سطحي از بصيرت هستند که همه چيز را در آينه ولايت مي‌بينند، آقا امام زمان (عج) که به غيبت رفته بايد تحت امر ولي فقيه برايش نيرو درست کنيم.
مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: کسي براي دنيا جان نمي‌دهد ملت ما جان دادند، رهبري پس از فتنه گفتند براي فتنه بزرگ‌تر آماده باشيد، برخي به اشتباه گفتند اين فتنه بزرگ‌تر همان حاشيه ساز جريان انحرافي است، عظمت فتنه به روساي آن است، روساي آگاه و ناآگاه فتنه 88 آقاي هاشمي، ميرحسين، کروبي، روحانيون مبارز و يک جرياني در حوزه علميه ما از به دليل اينکه آقاي هاشمي را قبول داشتند کمک‌کار فتنه شدند.

وي تأکيد کرد: آدم‌هاي خوبي نيز بودند ولي بصيرت نبود، حال اگر فتنه بزرگ‌تري باشد بايد روساي آن هم بزرگ‌تر باشند...

طائب خاطرنشان کرد: ما با خيزش جهان اسلام روبه‌رو شديم، جهان اسلام متوجه شد که توسط نيروهاي صهيونيسم اداره مي‌شود بنابراين زد اينها را انداخت، به مبارک و بن‌علي گفت برو، وقتي رفتند چه اتفاقي مي‌افتد، آمريکا و صهيونيسم از سلطه دنيا کنار گذاشته مي‌شود و حال چه کسي روي کار مي‌آيد.

وي اظهار داشت: حال با اين شرايط همه رو به شما مي‌آورند، ما الان در شرايطي قرار داريم که مي‌گويند اين حرکت‌هاي جهان اسلام به نتيجه نمي‌رسد چون رهبري ندارد، ايران رهبرشان است، فکر مي‌کنيد وقتي قضاياي مصر بود آقا بيهوده آن خطبه عربي را خواند، فرداي آن روز متن صحبت آقا را مصري‌ها در ميدان التحرير توزيع کردند.
مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: بعد يک آقايي بگويد اين حرکت ها اسلامي نيست، انساني است، بعد گفت من نمي‌دانم دست کيست، حالا که بايد با همه حمايت به ميدان بيايد شُل کرده است، نمي‌داني دست کيست، حاشيه ساز کاري کرده واضحات و بيناتي را که اين آدم زيرک مي‌ديد، ديگر نمي‌بيند.

* صلح فتح و حماس نتيجه بيداري اسلامي
وي ادامه داد: آمريکا ديوانه نيست همه حيثيت خود را براي حفظ رژيم صهيونيستي گذاشته است ما رژيم صهيونيستي را در داخل يک قيچي گذاشته‌ايم که يک طرفش حزب‌الله و يک طرفش حماس است، حزب‌الله مسلح است و توانسته اسلحه تهيه کند و از بالا اسرائيل را مي‌زند ولي بيچاره حماسي‌ها که اسلحه ندارند و اين موشک قسام که موشک نيست، لوله آب است و داخلش پرمنگنات ريخته‌اند، اگر خمپاره 60 دست اينها باشد خيلي کار مي‌کنند.

طائب يادآور شد: در زمان حسني مبارک راه ارتباطي با فلسطين بسته بود ولي با انقلاب مصر اين راه باز شد، آيا آمريکايي‌ها اين راه را باز کردند، بين حماس و فتح صلح شد و معلوم شد که تاکنون مبارک آتش‌بيار معرکه بوده است.

وي تأکيد کرد: 32 سال قبل امام (ره) گفت انقلاب را صادر مي‌کنيم و ديروز آقا نويد دادند اين خيزش دنيا را فرامي‌گيرد، ما بايد خود را براي خيزش بزرگ آماده کنيم، ملت ما مسأله‌اي که به ولايت بازگردد، حلش کرده است يا با ولايت هستي و يا نيستي.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس