دست جريان انحرافي دولت براي جلوگيري از انتقاد نيروهاي انقلابي در توزيع و انتشار گسترده اين سخنان در کار است و مطمئن باشيد که با اينگونه اعمال راه به جايي نخواهند برد.

به گزارش مشرق، حاج سعيد حداديان در گفتگويي با انتقاد از انتشار فايل صوتي سخنانش پس از گذشت 8ماه از آن برنامه گفت: تاريخ دقيق سخنان بنده به برنامه مناجات شب اول ماه رمضان سال گذشته يعني حدود 8ماه قبل برمي گردد که اخيرا جريان انحرافي آن را با سوء نيت به صورت گسترده در سايت ها منتشر کرد تا به اين وسيله جلوي انتقاد نيروهاي انقلابي را بگيرد.
وي با اشاره به انتقاد آيت الله علم الهدي و آيت الله خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه نسبت به دولت تاکيد کرد: آقاي احمدي نژاد در پاسخ به اين انتقادها گفت بيائيد با مشايي مناظره کنيد و البته همه ميدانيم که مناظره يک عالم ديني با کسي مثل مشايي تحقير علماست و منم در آن زمان برخورد تاخيري کردم.

اين مداح با تاکيد بر اينکه آقاي احمدي نژاد در آن زمان هيچ ايرادي به بنده نگرفت تصريح کرد: رئيس جمهور پس از آن جلسه پيغامي را به بنده داد با اين مضمون که فلاني شما که دانشگاهي هستيد چرا حرف من را متوجه نمي شويد.

وي افزود: تا همين چند وقت پيش آقاي احمدي نژاد در شرايط مختلف با ما ارتباط داشته و يکبار هم نشد که به بنده بابت آن انتقاد ، گلايه و شکايتي کند.

سعيد حداديان با بيان اينکه توزيع اين فايل صوتي پس از گذشت 8ماه سوال برانگيز است گفت: دست جريان انحرافي دولت براي جلوگيري از انتقاد نيروهاي انقلابي در توزيع و انتشار گسترده اين سخنان در کار است و مطمئن باشيد که با اينگونه اعمال راه به جايي نخواهند برد.

وي افزود: کساني که با اينگونه اعمال قصد لطمه به آبروي يک نوکراهل بيت را دارند بدانند که آبروي ما دست حضرت زهراست و تا جايي که جان در بدن داريم در مسير ولايت مقابل جريان هاي انحرافي ايستاده و از مواضع اصولي خود عقب نشيني نمي کنيم.

به نوشته فاطميون، اين مداح همچنين با اشاره به اينکه منظور بنده از زشتي را اهل حديث متوجه مي شوند اظهار داشت: نبايد براي زشتي در يک انسان جايي وضع کنيد زيرا زشتي يک انسان مي تواند در پيشاني يا بازو و يا در چشمانش باشد که البته آن عيب را مي تواند بپوشاند.

حاج سعيد حداديان ادامه داد: اين حرف بنده را علما و البته دادگاه خوب متوجه مي شوند و آقايان براي محکوم کردن آن تلاش نکنند چون مبناي تفسيري دارد و برخي از آن اشتباه برداشت کرده اند.

 

وي همچنين شايعه دستگيريش توسط دادگاه را تکذيب کرد و گفت: انتشار اينگونه اخبار دروغ در سطح جامعه به علت صدمه زدن به آبروي نوکر اهل بيت است و اين در حاليست که نمي دانند آبروي ما دست اهل بيت است که خدا کند در محضر آنان شرمنده نباشيم.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه تنها راه نجات از فتنه هاي آخر الزمان حرکت در مسير ولايت است گفت: ولايت فقيه است که انقلاب را از انحراف نجات مي دهد و در تمام عرصه هاي بايد گوش به فرمان آقا حرکت کنيم.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس