کد خبر 43940
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳

رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: از تاريخ 12 اسفند ماه سال گذشته تمام اقداماتي که در حوزه سازمان تربيت‌بدني صورت گرفته از نظر قانوني محل اشکال و مورد تعقيب است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي کل کشور در حاشيه حضور خود در جمع دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) که شب گذشته در اين دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت وزارت ورزش و جوانان گفت: در تاريخ 12 دي‌ماه و با تصويب مجلس شوراي اسلامي بايد وزارت ورزش و جوانان شکل مي‌گرفت و تاخير از آن عملي غيرقانوني است.
وي افزود: در حال حاضر با ارفاق اعلام مي‌کنيم، تشکيل اين وزارتخانه به زماني که شوراي نگهبان آن را به تصويب رسانده و در روزنامه رسمي کشور درج شده بايد عملي شود.
پورمحمدي خاطرنشان کرد: 15 روز پس از درج در روزنامه رسمي کشور اين موضوع لازم‌الاجرست و فرصت 15 روزه نيز تا 12 اسفندماه به اتمام رسيد و از اين تاريخ به بعد تمام اقداماتي که در حوزه سازمان تربيت‌بدني و سازمان ملي جوانان صورت گرفته از نظر قانوني محل اشکال و مورد تعقيب است.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور در ادامه تصريح کرد: در اين خصوص سازمان بازرسي کل کشور براي دو سازمان ملي جوانان و تربيت‌بدني گزارش‌هايي به دادسراي عمومي و انقلاب،‌ ديوان محاسبات و ديوان عدالت اداري ارسال کرده و منتظر است تا اين محاکم پرونده‌ها را بررسي کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس