کد خبر 43882
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰

نيروي انتظامي تعدادي از دانشجويان و جوانان شعاردهنده عليه آل‌سعود در ورزشگاه آزادي تهران را دستگير کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران و جوانان کشورمان با هدف اعلام انزجار از جنايات آل‌خليفه و آل‌سعود و ديکتاتوران حاکم بر کشورهاي عربي و حمايت از قيام مردمي کشورهاي عربي و اسلامي با حضور در ورزشگاه آزادي در روز بازي تيم‌هاي پرسپوليس و الاتحاد عربستان که امروز (سه‌شنبه) 13 ارديبهشت‌ماه در حال برگزاري است، از موج بيداري اسلامي حمايت کرده و همدردي خود با مردم ستمديده کشورهاي بحرين، يمن، ليبي و ديگر کشورهاي منطقه را اعلام کردند.

دانشجويان و جوانان قبل از اين ديدار که از ساعت 17:30 آغاز شد، در مسيرهاي منتهي به استاديم آزادي با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورهاي عربي و اسلامي و به تن کردن لباس تيم ملي اين کشورها جهانيان را متوجه جنايات آل‌خليفه و آل‌سعود کردند.

يکي از دانشجويان حاضر در اين حرکت به خبرنگار فارس خبر داد که نيروي انتظامي از ورود پرچم بحرين به داخل ورزشگاه ممانعت به عمل آورد ولي با اين‌وجود دانشجويان بر اعتراض شديد به آل‌سعود در اين بازي تأکيد دارند.

دانشجويان قبل از آغاز بازي پشت درب شرقي استاديوم آزادي تجمع کرده و شعارهايي همچون "مرگ بر آمريکا "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر آل‌خليفه "، "مرگ بر آل‌سعود "، "الموت لآل‌سعود " و ... سر دادند.

براساس اين گزارش، با شروع ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الاتحاد عربستان دانشجويان در حالي که نيروي انتظامي از ورود آن‌ها با پرچم بحرين به استاديوم ممانعت کرد، پرچم‌هاي خود را تحويل داده و وارد استاديوم شدند.

اين دانشجويان در حين بازي شعارهايي همچون "پرسپوليس زلزله، آل‌سعود قاتله "، "پرسپوليس زلزله، آْل‌سعود خائنه "، "بحرين بحرين " سر مي‌دادند.

نيروي انتظامي دقايقي پيش تعدادي از دانشجويان و جوانان حاضر در استاديوم را که شعار سر مي‌دادند بازداشت کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس