کد خبر 43383
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴

عضو مجمع تشخيص مصلحت گفت: جريان انحرافي بايد منزوي شده و از چشم مردم بيفتد. اين بهترين مجازات براي آنها است. خبرهايي از ائتلاف اين گروه با جريان اصلاحات به گوش مي‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سيد‌مرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و مدير مسئول روزنامه رسالت عصر يک‌شنبه در نشست هفتگي انصار حزب‌الله با اشاره به جريان انحرافي و فاسد قدرت طلب در کشور اظهار داشت: اين جريان از درون اصولگرايي بيرون آمد، و از همان ابتدا با روحانيت، سپس مرجعيت و در نهايت با ولايت مشکل پيدا کرد.

وي گفت: اين جريان علاوه بر انحراف در عقيده، مشي سياسي و انقلابي، انحراف در گرايش‌هاي اقتصادي نيز دارد که جاي بسيار تأسف و تعجب است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با يادآوري اينکه از ويژگي‌هاي برجسته دولت احمدي‌نژاد مبارزه با رانت‌خواري، اشرافيت و قطع دست دست‌‌اندازان ‌بيت‌المال است، خاطرنشان کرد: امروز اين جريان انحرافي سعي دارد از قدرت و ثروت براي دستيابي به اهداف خود سوء استفاده کند.

نبوي توضيح داد: در گذشته کساني که به قدرت رسيده بودند، سعي مي‌کردند به وسيله استفاده از بيت‌المال از مراکز قدرت خارج نشوند که آثار بسيار بدي در مردم برجاي گذاشته بود، اما شخصي مثل احمدي‌نژاد با اين جريان اشرافي به مقابله پرداخت و الحق و الانصاف دست بسياري از اين افراد را کوتاه کرد.

نبوي افزود: اما آنچه که جاي تاسف دارد اين است که اين جريان انحرافي از امکانات بيت‌المال سوء‌استفاده مي‌کند و با کارهايي از جمله بذل و بخشش به برخي چهره‌هاي هنري و ... به عبارتي به دنبال شبکه‌سازي است که با پيگيري سرنخ ماجرا به اين جريان برمي‌گردد.

قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين، بعد ديگر اين گروه انحرافي را سوء‌استفاده در زمينه فساد عقيدتي دانست و گفت: جريان انحرافي از اعتقادات پاک مردم به مهدويت، قصد سوء‌استفاده و بهره‌برداري سياسي دارد.

وي گفت: به نظر مي‌رسد اين جريان انحرافي با توسل به يک سري مسائل شيطاني که دور از واقعيت هم نيست و طبق آيات قرآني جزو اعتقادات مسلمانان هم هست، سعي مي کنند،افراد را تحت تأثير قرار دهند.

نبوي ادامه داد: اجنّه امروز نيز در دنيا زندگي مي‌کنند که داستان آنها در قرآن مفصل آمده است و سخن از توانايي آنها بسيار است.

وي با تاکيد بر اينکه داستان شياطن انس و جن دور از واقعيت نيست، گفت: آنها طبق آيات قرآن عليه انبيا توطئه مي‌کردند، لذا شايد اين جريان انحرافي با توسل به بعضي از افرادي که از طريق راه باطل، فسادانگيز و انحرافي به برخي توانمندي‌هاي ماورائي رسيدند، سوء استفاده مي‌کنند و جاذبه‌هاي اين گروه توانسته تأثيري بر روي برخي افراد بگذارد و حمايت ايشان را جلب کند.

نبوي با تاکيد بر اينکه بايد حساب احمدي‌نژاد را از اين گروه انحرافي جدا کنيم، گفت:‌ اين گروه انحرافي بايد منزوي شوند و از چشم مردم بيفتند که اين بهترين مجازات براي آنها است.

وي گفت: امروز شخصيت‌هايي مثل استاد مصباح يزدي و آيت‌الله حائري شيرازي هشدارهاي جدي نسبت به جريان انحرافي مي‌دهند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: جريان انحرافي مدعي شده است که قصد دارد 150 نماينده به مجلس آينده بفرستد تا بتواند رياست جمهوري آينده را نيز از آن خود کند، لذا خبرهايي از ائتلاف اين گروه با جريان اصلاحات به گوش مي‌رسد که نمونه آن در انتخابات هيئت رئيسه اتاق تهران ديده شد.

سيد مرتضي نبوي با بيان اينکه آزمايش ولايتمداري از سخت‌ترين آزمايش‌هاست، گفت: هرچه مسئوليت‌ها بزرگتر باشد، آزمايش‌ها سخت‌تر مي‌شود، لذا خود رهبر معظم انقلاب در زمان رياست جمهوري‌شان در موضوع ولايت پذيري آزمايش‌هاي سختي و موفقي پس دادند.

وي در همين زمينه توضيح داد: زماني که آيت‌الله خامنه‌اي تصميم گرفته بود که ديگر مير حسين موسوي را براي نخست‌وزيري معرفي نکند، افرادي نزد امام راحل رفتند و گفتند که در اين شرايط به صلاح نيست که موسوي نباشد؛ لذا امام نيز بر همين اساس فرمودند در اين شرايط مصلحت نيست که موسوي نباشد و با وجود اينکه آيت‌الله خامنه‌اي نظر ديگري داشتند از فرمان ولي فقيه خود اطاعت کردند که نتيجه آن عزت و سربلندي براي ايشان بود؛ بنابراين امروز هر کس تابع ولايت باشد، عزتش بيشتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس