کد خبر 43186
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹

احمدي نژاد گفت: بنده نميدانم شايعاتي که درباره بنده و شرط وشروطي که با رهبري گذاشتم از کجا سرچشمه مي گيرد بنده در ديدار با رهبري در اتاق تنها بوديم وچگونگي پخش اين شايعات برايم عجيب است ونميدانم اين حرفها را ازکجا مي گويند. احمدي نژاد در ادامه گفت بنده خد

به گزارش مشرق به نقل از استقامت، دکتر آقاتهراني شرح ماجراي ديدارش با دکتر احمدي نژاد را اينطور بيان مي کند:بنده تازه ازسفر از چين برگشته بودم که مطلع شدم آقاي احمدي نژاد درجلسات هيات دولت شرکت نمي کند. بعد ازشرکت در جلسه مجلس تصميم گرفتم با دکتر احمدي نژاد ديداري داشته باشم آقاي لاريجاني به من گفت من با رفتن شما مخالفم وبنده عرض کردم بنده مانعي براي اين ديدارنمي بينم .درمقابل آقاي لاريجاني اصرار کردند که لااقل استخاره کنيد که بنده عرض کردم به نظر من اينجا جاي استخاره نيست.
سپس به منزل دکتر رفتم همسر ايشان آيفون راجواب دادند و گفتند دکتر در حال استراحتند بنده از ايشان خواستم به آقاي احمدي نژاد بگويند بامن تماس بگيرند.
وقتي به خانه رسيدم ديدم برخي سايتها نوشته اند که احمدي نژاد آقاتهراني را به منزلش راه نداده است!!
بعد از مدت زماني دکتر با من تماس گرفت و ازمن خواست به منزل ايشان بروم.
حجت الاسلام آقا تهراني در ادامه گفت: وقتي به منزل ايشان رسيدم دم درب منزل ايشان پزشک احمدي نژاد را ديدم به من گفت بهتر است با دکتر ملاقات طولاني نکني چون دکتر ضربان قلبش نامنظم است و فشارش بشدت پايين افتاده است.
بنده عرض کردم ديدارمان کوتاه خواهد بود.
سپس به داخل منزل رفتم وبا احمدي نژاد سر صحبت باز شد.
احمدي نژاد گفت: بنده نمي دانم شايعاتي که درباره من و شرط وشروطي که با رهبري گذاشتم از کجا سرچشمه مي گيرد بنده در ديدار با رهبري در اتاق تنها بوديم وچگونگي پخش اين شايعات برايم عجيب است ونميدانم اين حرفها را ازکجامي گويند.
احمدي نژاد در ادامه گفت: بنده خدمت رهبرانقلاب رسيدم وبه ايشان گفتم من بافشارهايي که بردولت است به اين نتيجه رسيدم که رسيدن به آرمانهايي که در اين دولت تصميم به اجراي آن را داشتيم غيرممکن است .
درادامه حجت الاسلام آقاتهراني افزود: احمدي نژاد در حالي که گريه مي کرد گفت بنده نمي بخشم افراد حزب اللهي اي را که به من تهمت زاويه داشتن با رهبري عزيز انقلاب را مي زنند.

درادامه من به احمدي نژاد گفتم طرحي درمجلس است که برخي نمايندگان به دنبال سوال از رئيس جمهورند که احمدي نژاد با روي باز گفت: من از اين قضيه استقبال ميکنم چرا که در اين صورت مي توانم درآنجا ناگفته هاي خودرابيان کنم.
دکتر آقاتهراني در ادامه افزود: بنده بعد از جلسه به مجلس رفتم نمايندگان بسياري به سراغم آمدندو جوياي خبر ديدار من با احمدي نژاد شدند
پس از اظهارات من درمورد آنچه دکترگ فته بود عده اي ازنمايندگان باز ادعاي زاويه داشتن احمدي نژاد با رهبري را مطرح کردند که بنده به آنها گفتم آيا مي توانيد دست روي قرآن بگذاريد وادعاي خود را تکرار کنيد که همه آنها يکه خوردند....

 

توضيح مجلس: 

اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي با ارسال نمابري به مشرق اعلام کرد: حسن زماني مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي سخنان مرتضي آقاتهراني نماينده مردم تهران درباره مانع شدن رئيس مجلس از ديدار اين نماينده با رئيس جمهور را تکذيب کرد و گفت: مطالب منتشر شده به نقل از نماينده تهران در برخي رسانه ها از اساس کذب است و صحت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدا احمدی نژاد رو حفظ کنه واقعا زحمت کشید این بنده خدا
  • حسین از شهرری ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    خوبه که امروز براش نظر میدیم چون فراموش شدنی نیست بخدا حقوق بابام بازنشسته ی بیمارستان فیروزآبادی شهرری 830 تومنه الان اما احمدی نژاد اومد از 98 تومان حقوقشونو 200 اعلام کرد ،کسی یادش نرفته که؟!! ما کارمندای هلال احمر هم راحت زندگی میکردیم و با علاقه کار میکردیم و وقت رسیدن به امور خانواده را هم داشتیم . زنده باد بهار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس