کد خبر 40031
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱

ما به شما اطمينان مي دهيم که با اشک چشمانمان دامان و دلتان را شستشو و با خونمان نهري و با اجسادمان سدي در مقابل دشمنان اسلام ايجاد خواهيم کرد که در آن غرق و زمينگير شوند.

به گزارش وبلاگستان مشرق، مهدي قمصريان در جديدترين مطلب وبلاگ "فقط بگو علي" نوشت: انقلاب اسلامي سراسر مشحون از صحنه هايي ناب است که ثبت، مرور و بازخواني آنها علاوه بر يادآوري صرف، درس آموز براي آيندگان است.

يکي از عرصه هاي درخشان انقلاب اسلامي رابطه صميمي و نزديک ياران و سربازان انقلاب با بنيانگذار جمهوري اسلامي است.

قالب اين رابطه هرچند امام ومأمومي است اما هربار جلوه اي خاص مي يابد؛ گاهي عاشقانه مي شود و گاهي عارفانه.

هرچند تا سالگرد رحلت آن مرد خدا مدتي باقي است اما اين خود آفتي است که تنها در روزهايي منحصراً به ياد امام عزيز پرداخته مي شود. از همين رو تلاش مي شود از امروز تا نيمه خرداد، به بازخواني نمونه هايي از رابطه امام و مريدان پروانه صفتش اشاره شود.

 

 

هديه ويژه مادر شهيد به پيرجماران

بسم الله الرحمن الرحيم

محضر مقدس رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خميني روحي فداه

سلام عليکم

از آنجا که مايل نيستم در اين شرايط حساس وقت شريف را تصديع نمايم بدون مقدمه سخنانم راآغاز مي کنم .

من مادر يک شهيد به نام سيد علي اصغر کيا از خيل عظيم شهيدان اسلام عزيز هستم . خود در اوايل زندگي بر اثر حادثه اي همسر عزيز خود را که از سادات بود از دست دادم و با چهار فرزند به يادگار ازآن مرحوم مانده زندگي را ادامه دادم و يکي از آنها را در جنگ تحميلي تقديم اسلام و آن حضرت نمودم و اکنون نيز آماده انجام تکليف مي باشم .

اماما، پيام پر از درد و محنت شما در پذيرش قطعنامه 598 آسايش را از روح و جسم ملت ايران ومستضعفان جهان بويژه خانواده شهيدان گرفت و مطمئن باشيد که آنها هم همان گونه که فرموديد آن رامانند جرعه زهري نوشيدند ولي تحمل هر چيزي براي رضاي خدا و مصلحت اسلام عزيز گواراست .

دشمنان قسم خورده اسلام عزم خود را جزم نموده اند که دين مقدس اسلام را منهدم و نابود نمايندو اين را از اجداد و پيشينيان پليد خود به ارث برده اند. اما زهي خيال باطل .

خدايا تو شاهد باش که ما هم با تاسي به پيشوايان بزرگمان همچون ابراهيم و محمد و علي و زهرا و فرزندان معصومشان - صلوات الله عليهم اجمعين - و با تقليد از مرجع و ملجاء عظيم الشان انقلاب عزم خود را جزم نموده ايم که تا آخرين نفر و آخرين نفس با اهداف نامبارک آنها مبارزه کنيم .

اماما، راهپيمايي روز عيد غدير ثابت کرد که مردم شريف ايران مرگ را تحمل مي کنند ولي ننگ خواري و ذلت در مقابل دشمنان اسلام را نه . آنها بااين حضور نشان دادند که همواره گوش به فرمان رهبر الهي خود هستند و اين اطاعت را به حکم آيه شريفه "اطيعوا الله و اطيعوا الرسول " تکليف شرعي خود مي دانند.

اماما، مبادا که شرايط روز دامان کبريايي شما را غبارآلود و دل مبارکتان را رنجور نموده باشد. ما به شما اطمينان مي دهيم که با اشک چشمانمان دامان و دلتان را شستشو و با خونمان نهري و با اجسادمان سدي در مقابل دشمنان اسلام ايجاد خواهيم کرد که در آن غرق و زمينگير شوند.

اماما، اينجانبه هديه اي ناقابل را که ذخيره نموده و دهها فکر و خيال براي مصرف آن جهت رفاه خود و فرزندانم داشتم به منظور رفع نياز جبهه هاي جنگ تقديم مي نمايم و همچنين نذر نموده ام که حقوق شش ماه خود را تقديم نمايم . لذا اکنون هديه مذکور "يک قطعه دستبند طلا" را به همراه مبلغ سي هزار ريال "حقوق يک ماه " تقديم و بقيه را نيز تحويل خواهم داد. ان شاالله .

در خاتمه آرزوي دعاي خير و تقاضاي عاجزانه دارم که با دستخط مبارک "ولو کوتاه " جواب نامه را مرقوم فرماييد.

از خداوند تبارک و تعالي به همراه همه مستضعفان و مسلمين و شيعيان طول عمر آن حضرت را با سلامت کامل خواهانم .

حاجيه شمسي نوراني

از طلاب علوم دينيه و از خدمتگزاران امداد امام خميني کاشان

والده شهيد سيد علي اصغر کيا

والسلام عليکم و رحمه الله

 

 

روح الله پاسخ مي دهد

بسمه تعالي

فرزند عزيزم ، خانم حاجيه شمسي نوراني

نامه پر احساس شما را خواندم . از شما و افرادي مانند شما نمي دانم چگونه بايد قدرداني کرد. من که در مقابل اينهمه محبت و صفا غير از تشکر و دعا کاري نمي توانم انجام دهم .

دستبندت را برايت مي فرستم تا از جانب من هديه اي باشد براي تو؛ و معادل آن را با نذر حقوق شش ماهه ات را من خود به جبهه مي فرستم. از قول من به فرزندان عزيزت، اين عزيزان ملت شريف ايران، سلام گرمم را برسان. خدا يار و نگهدارت باد.

23 / 5 / 67

روح الله الموسوي الخميني

 

 

منبع: جلد بيست و يکم صحيفه نور- صفحه 108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس