کد خبر 38105
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۷

به گزارش مشرق ، حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني در گفت وگو با خبرآنلاين درباره انتشار سي دي موسوم به ظهور نزديک است، با بيان اينکه اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعي است و ما به عنوان مسلمان بايد آن را نزديک ببينيم و خود را براي شرايط ظهور آماده کنيم، افزود: نشانه هاي ظهور، اصل ديگري است که برخي از آنها قطعي و برخي احتمالي است اما تعيين مصداق کردن، براي اين شرايط غلط است.

عضو فراکسيون انقلاب اسلامي، خاطر نشان کرد: اين گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب مي شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) ترديد کند. بنابراين بايد در اين گونه تحليل ها احتياط کرد.

وي درباره نگاه رئيس جمهور به اين سي دي نيز، تصريح کرد: ايشان گفتند چرا اين حرفها را مي زنيد و چه کسي گفته است من همان فرد (شعيب بن صالح) هستم.

آقا تهراني با تاکيد بر اينکه به نگاه رئيس جمهور و کسي که اين برنامه را کارگرداني مي کند، کاري ندارد، افزود: بحث من بالاتر از اين است و معتقدم اگر وارد چنين معرکه اي مي شويم بايد از يقينيات سخن بگوييم و بيان کنيم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد اصل موضوع مهدويت زير سوال نرود و با اعتقاد مردم بازي نکنيم.

وي در پاسخ به اينکه گفت مي شود اين سي دي با حمايت يک چهره اي خاص در دولت توزيع شده نيز گفت: بنده هم اخباري در اين زمينه شنيدم، ولي فکر نمي کنم اين گونه باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس