کد خبر 32182
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰

معترضان ليبيايي در روزهاي اخير پس از به دست گرفتن کنترل اوضاع در شهر البيضاء، در کاخ رياست جمهوري سرهنگ 'معمر القذافي' در شهر البيضاء، مجموعه کتاب هايي در مورد سحر و جادو و کتاب هايي در مورد دين يهوديت يافته اند.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، پايگاه اطلاع رساني 'الوطن' امروز دوشنبه نوشت: مردم بر اين باورند که قذافي در امور مربوط به حکومت و مردم اين کشور ، به ويژه در زمان بحران هاي سياسي و تمردها و نافرماني هاي مردم و شورش ها، به اين کتاب ها مراجعه کرده است و وجود اين کتاب ها در کاخ قذافي نشان مي دهد که او تلاش مي کرد از طريق پناه بردن به امور عجيب و علوم غريبه و با فريب سياسي و ديپلماتيک از بحران ها عبور کند.
تحليلگران بر اين باورند که وجود چنين کتاب هايي در کاخ رياست جمهوري در بيضاء ، نشان مي دهد که اين رهبر عجيب و غريب و غير قابل پيش بيني عرب، در امور مختلف از جادوگران و ساحران مشورت گرفته است.
از جمله کتاب هاي يافته شده در اين کاخ مي توان به اين کتاب ها اشاره کرد: 'أرواح وأشباح'، 'تحالف الشيطان'، 'حقائق عن تناسخ الأرواح'، 'أرواح وأشباح الروحية الحديثة أباطيل وحقائق'، 'القبالة والسحر اليدوي' و 'الأسرار 72 في الباطنية اليهودية?'.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس