کد خبر 19884
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴

مشاور و رييس دفتر رييس جمهور به شايعات مربوط به تغيير منوچهر متکي پاسخ داد و تغيير را يک امر' مثبت' ارزيابي کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، اسفنديار رحيم مشايي روز دوشنبه در نشست هم انديشي دستگاه ها و نهادهاي فعال در خارج از کشور که در وزارت امور خارجه برگزار شد از منوچهر متکي به عنوان يک ' برادر ارزشمند' ياد کرد و گفت که در طول سال هاي خدمت در دولت هاي نهم و دهم همواره يک رابطه صميمي و نزديک ميان وي و متکي برقرار بوده است.
وي با انتقاد از برخي رسانه ها که شايعات بي اساسي در مورد تغيير در وزارت امور خارجه نوشتند؛ افزود: اين رسانه ها قصد ديگري دارند، بنيان آنها بر آتش استوار است و با نشر اکاذيب تلاش هايي عليه دولت انجام مي دهند.
مشايي تغيير در دولت آقاي احمدي نژاد را يک تحول مثبت و سازنده خواند و گفت: کل آفرينش نيز بر اساس تغيير آفريده شده است.
رييس دفتر رييس جمهور افزود: با اين تغيير؛ شايستگي هاي متکي نقض نمي شود و هيچ کس صلاحيت و شايستگي هاي وي را رد نمي کند و با اين تغيير نيز نبايد از ديد شخصي نگاه شود.
مشايي ادعاهاي منتشر شده مبني بر اعتراض متکي به ماموريت وي به اردن را يک 'دروغ بزرگ' خواند و تصريح کرد که اين گونه مطالب جعل خبر و اکاذيب است.
مشايي افزود : تغيير در وزارت خارجه مدت ها است که مد نظر رييس جمهور
بوده و ايشان حتي به فکر مسووليت جديدي براي آقاي متکي بودند و در اين باره نيز با وي صحبت کرده اند.
مشايي با اشاره به روند تغيير در وزارت خارجه که ماه ها مورد بحث بوده گفت : رييس جمهور شنبه شب گذشته و قبل از سفر متکي به سنگال با وي گفت وگو کرده است.
وي در ادامه گفت: سايتي که متعلق به يکي از نمايندگان مجلس است ( من عادت ندارم اسم ببرم) به دروغ ادعا کرده است که مشايي وزير تعيين مي کند. اين سايت و مجله وابسته به آن، رو به جهنم باز مي شود.
وي با انتقاد از جعل مطلب گفت : فضاي دولت بسيار دوستانه است . مشي آقاي رييس جمهور در مورد تغييرات روشن است. براي برخي افراد فاميل بازي و دوستي و .... اصل و اساس است اما براي احمدي نژاد اين چيزها اصل نيست و در تغييرات فقط رضاي خدا و منافع ملت ايران را در نظر مي گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس