کد خبر 19071
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۱

اسفنديار رحيم مشايي برکناري منوچهر متکي از وزارت خارجه را يک امر مثبت توصيف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا ، وي که در نشست «هم انديشي دستگاه ها و نهادهاي فعال در خارج از کشور» در وزارت خارجه سخن مي گفت، اظهار داشت:«در طول سالهاي خدمت در دولت نهم و دهم همواره يک رابطه صميمي و نزديک ميان من و برادر ارزشمند آقاي متکي برقرار بود».
رئيس دفتر رئيس جمهور در عين حال گفت که «تغيير در دولت آقاي احمدي نژاد امري سازنده و مثبت است و کل آفرينش نيز براساس تغيير آفريده شده است. با اين تغيير شايستگي هاي متکي نقض نمي شود و هيچ کس صلاحيت و شايستگي هاي وي را رد نمي کند.» اما مشايي توضيح نداده که چرا اين اصل مثبت آفرينش شامل حال شخص وي در مجموعه دولت نمي شود؟!
مشايي همچنين گفت: تغيير در وزارت خارجه مدت ها مدنظر رئيس جمهور بوده و ايشان حتي به فکر مسئوليت جديدي براي آقاي متکي بودند و در اين باره نيز با وي صحبت کرده اند.
وي در ادامه گفت: سايتي که متعلق به يکي از نمايندگان مجلس است (من عادت ندارم اسم ببرم) به دروغ ادعا کرده است که مشايي وزير تعيين مي کند. اين سايت و مجله وابسته به آن، رو به جهنم باز مي شود.
در خبر ايرنا توضيح داده نشده که آقاي مشايي به چه مناسبت در همايش «هم انديشي دستگاه ها و نهادهاي فعال در خارج کشور» سخنراني کرده و اين همايش چه ارتباطي با مسئوليت اداري وي دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس