تهيه‌کننده‌ي فيلم «ملک سليمان نبي» ضمن اعلام فروش 25 ميليوني اين فيلم در چهار روز نخست اکران آن گفت: قطعا از اين ميزان فروش راضي نيستم، اما با شرايط موجود راضي کننده است.<BR>

به گزارش مشرق، مجتبي فرآورده در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: با اين وضعيت که سينماي ما مرده است و با محدوديت اکران که تنها 14 سينما به همراه چهار سينماي تک سانس در تهران و 27 سالن در شهرستان‌ها فيلم را پخش مي‌کنند، اين فروش بد نيست. باور من اين است که در هفته‌ي آينده رشد مخاطب شروع مي‌شود.
وي ادامه داد: مخاطب «ملک سليمان» متفاوت از فيلم‌هاي ديگر است. مخاطب ما فرهيختگان جامعه هستند و اين براي ما از فروش خيلي مهم‌تر است، اما بازخورد‌هايي که از مخاطبان به دست ما رسيده است نشان مي‌دهد که 85 درصد آن هايي که فيلم را ديده‌اند از آن رضايت داشته‌اند.
اين تهيه کننده افزود: به دليل عدم برخورداري برخي از سينماها از صداي دالبي نتوانستيم فيلم را در بسياري از سينماها اکران کنيم.
فرآورده در پاسخ به بعضي از انتقادات مطرح شده در رابطه‌ي بودجه «ملک سليمان» تصريح کرد: فيلم اگر خوب باشد کسي کاري به بودجه فيلم ندارد و اگر هم بد باشد يکي از انتقادات به آن متوجه بودجه کار است. اما مخاطب اين حرف را نمي‌زند. افرادي که اين گونه سخن مي‌گويند عده اندکي هستند که در دوران مديريت قبلي معاونت سينمايي مي‌خواستند فيلم فاخر توليد کنند اما ناکام ماندند. براي آنها اين موضوع بهترين شيوه انتقام‌گيري از مديران وقت سينمايي و فيلم بود.
وي ادامه داد: کسي که مي‌گويد بودجه فيلم زياد است بايد استدلال داشته باشد من بارها گفته‌ام هرکس مدعي اين مطلب است که بودجه فيلم زياد است مي‌توانيم دليل او را بشنويم.
تهيه کننده «ملک سليمان» درباره‌ي ساخت قسمت دوم اين فيلم بيان کرد: مراحل ساخت قسمت دوم بعداز گرفتن بازخورهاي داخلي قسمت اول انجام مي‌گيرد زيرا هدفمان ارائه بعضي از مفاهيم در قالب اين فيلم بوده است. ممکن است حتي در بخش‌هايي نتوانسته باشيم آن طور که بايد بعضي از مفاهيم را انتقال دهيم. بايد فيلم مورد ارزيابي بينندگان قرار گيرد تا بتوانيم نقص‌هايمان را اصلاح کنيم.
وي افزود: دکور شهر اورشيلم که در يک فضاي 18 هزار متري در شهريار و با مصالح طبيعي ساخته شده است براي استفاده در قسمت دوم نگهداري و محافظت مي‌شود.
در پايان فرآورده از اکران « ملک سليمان نبي» در آمريکا و خاورميانه پس از نمايش در ايران خبر داد.
اين فيلم که از جمله پروژه‌هاي فاخر توليد شده در بنياد سينمايي فارابي محسوب مي‌شود، با بازي امين زندگاني، محمود پاک‌نيت، حسين محجوب، مهدي فقيه، عليرضا کمالي‌نژاد، الهام حميدي و سيامک اطلسي به زندگي «حضرت سليمان» مي‌پردازد.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس