مقاله حاضر در تلاش است تا به صورت بسيار کوتاه و مختصر، برخي ازشواهد ارتباط يوگا با «فراماسونري جهاني» را يادآوري و بر نقش تشکيلات شيطاني فراماسونري در اشاعه ورزشهاي تئوسوفيکال همچون يوگا درسراسردنيا تاکيد ورزد.

گروه فرهنگي مشرق - در مقالات « فراماسونري: دجال آخرالزمان »(1) و « جهان در سيطره ي دجال؛ ايران، جزيره ي اميد »(2) به صورت مختصر، به ارتباط « يوگا » و بسياري از ورزش هاي تئوسوفيکال، و عرفان هاي نوپديد با « تشکيلات شيطاني فراماسونري» يا همان «دجال احتمالي آخرالزمان» اشاره شد؛ مقاله ي حاضر در تلاش است تا به صورت بسيار کوتاه و مختصر، برخي از شواهد ارتباط «يوگا» با «فراماسونري جهاني» را يادآوري نمايد و بر نقش «تشکيلات شيطاني فراماسونري» در اشاعه ورزش هاي تئوسوفيکال همچون «يوگا» در سراسر دنيا تأکيد ورزد.
با کمال تأسف بايد گفت که اين ورزش به ظاهر عرفاني منحوس و نامناسب، در سال هاي اخير، به شدت در ايران طرفدار پيدا کرده و کتاب هاي زيادي اندر فوايد و مناقب « يوگا » نگاشته شده است؛ آن هم در حالي که کتب مذهبي و اسلامي ما در کشورمان کمياب و ناياب مي باشند!

«يوگا» چيست؟
اگر اين سوال از طرفداران « يوگا » پرسيده شود، آن ها خواهند گفت که عظمت « يوگا » در قالب الفاظ نمي گنجد!!! البته اگر اين تعارفات و بزرگنمايي ها را کنار بگذاريم، بايد بگوييم که مطابق ادعاهاي طرفداران « يوگا »، « يوگا » مجموعه اي از مراقبه ها، تمرين ها و ورزش هاي « جسمي » و « ذهني » است که به منظور تعالي جسم و روح به کار گرفته مي شود.(3) اين تعليمات شامل هفت عنصر « آسانا : Asana » (نرمش هاي کششي)، « باندها : Bandha » (قفل هاي روان عضلاني انرژي)، « چاکرا : Chakra » (مراکز رواني - انرژي زاي جسم پنهان)، « مانترا : Mantra » (صوت يا ارتعاشات انرژي)، « مودرا : Mudra » (وضعيت هاي انرژي زا)، « نادي : Nadi » (مجاري و کانال هاي انرژي)، « پرانا : Prana » (انرژي حياتي) مي باشد که اين تعليمات، ريشه در مکاتب الحادي قرون باستان مشرق زمين دارد.(4)

Youga (10).jpg

آنچه که امروزه از يوگا در بين جوامع مختلف و به خصوص کشورهاي مغرب زمين، مورد تأکيد قرار گرفته است، بيشتر در حيطه ي « آسانا : نرمش هاي کششي »، « مودرا : وضعيت هاي انرژي زا »، « چاکرا : مراکز رواني - انرژي زاي جسم پنهان » و « مانترا : صوت يا ارتعاشات انرژي » مي باشد و اين اجزاي يوگا، بيش از ساير اجزاي آن مورد توجه کشورهاي مختلف دنيا قرار گرفته و در سطح وسيعي پيرامون آن ها تبليغ گرديده است.(5)
البته به موازات اجزاي مذکور، به واسطه ي برقراري کلاس هاي يوگا، ساير اجزاي يوگا نيز به مشتاقان فراگيري اين ورزش تئوسوفيکال، آموزش داده مي شود و حتي فلسفه ي يوگا و عرفان هاي هندي و بودايي نيز به فراگيران ارايه مي گردد.
امروزه يوگا شهرتي جهاني يافته و در سراسر جهان، طرفداران بي شماري يافته است. متاسفانه کشور ما نيز از اين قاعده مستثني نيست و در طي سال هاي اخير، شاهد رشد فزاينده ي کلاس هاي آموزش يوگا در سراسر کشور بوده ايم؛ به نحوي که با حسابي سرانگشتي مي توان حدس زد که حداقل چند صد هزار نفر در سراسر کشورمان، به فراگيري و سپس استفاده از تعاليم يوگا، مبادرت ورزيده اند.
در طي اين کلاس ها، ضمن تعليم حرکات ورزشي يوگا (آسانا)، ساير تعاليم مرتبط با يوگا از جمله عرفان هاي غير الهي هندو و بودايي نيز به فراگيران آموزش داده مي شود تا آن ها بتوانند با تمسک به عرفان هاي نامبرده، روح و جسم خود را اعتلا بخشند!(6)

Youga (11).jpg

/رواج بسيار تعاليم « يوگا » در ايران و ساير نقاط جهان/

Youga (12).jpg

/رواج بسيار تعاليم « يوگا » در ايران و ساير نقاط جهان/

در اين مقاله بنا نداريم تا پيرامون فلسفه ي عرفان هاي غير الهي و مادي همچون عرفان هاي بودايي و هندي، و نيز ورزش هاي تئوسوفيکالي همچون « يوگا » قلم فرسايي کنيم و از اين طريق عرفان هاي غيرالهي مذکور را زير سوال بريم؛ چرا که تاکنون در اين رابطه مطالب بسياري بيان شده و محققان متعددي در اين باره سخن گفته اند.
در مقاله ي حاضر، تلاش داريم تا به کمک اسناد و مدارک، ارتباط « يوگا » را با « شيطان پرستي » بيان کنيم و از دسايس « دجال احتمالي آخرالزمان » يعني « فراماسونري جهاني » در اشاعه و ترويج بين المللي اين « تعاليم منحوس و شيطاني » به ظاهر عرفاني، پرده برداريم.


«يوگا» چه ارتباطي با پرستش «شيطان» دارد؟
مطابق گفته ي طرفداران « يوگا »، « شيوا : Shiva » الهه و خداي « يوگا » مي باشد(7) و به همين دليل، الهه ي هندو « شيوا : Shiva » عمدتاً در حين انجام « مديتيشن يوگايي » به تصوير کشيده مي شود:(8)


Youga (13).jpg


Youga (14).jpg

/« شيوا : Shiva » الهه و خداوند تعاليم « يوگا : Yoga » مي باشد./

Youga (15).jpg

/« شيوا : Shiva » الهه و خداوند تعاليم « يوگا : Yoga » مي باشد./

جالب اين که تعداد زيادي از منابع مکتوب « يوگا »، فلسفه ي « تعاليم يوگا » را « پرستش شيوا » عنوان کرده اند:(9)


Youga (16).jpg



Youga (17).jpg

/« يوگا » همان « پرستش شيوا » خداي هندويان باستان است./

همانگونه که ذکر شد، متاسفانه « يوگا » آيين پرستش « شيوا » خداوند الحادي هندويان باستان است که در قالب اوراد، اذکار، وضعيت هاي خاص بدني، نرمش ها و سماع هاي مخصوص و ... سازمان دهي شده است.(10)
اما موضوع موقعي نگران کننده مي گردد که بدانيم « شيوا » همان تمثال « شيطان » در آيين هندو است! نگاهي به کتاب مرجع شيطان پرستان يعني « انجيل شيطاني: The Satanic Bible » مي تواند کمک زيادي به بررسي اين ادعا نمايد. در اين کتاب، « Anton Szandor Lavey » نويسنده ي کتاب و رهبر سابق شيطان پرستان جهان، در مبحث « نامهاي شيطاني (دوزخي): The Infernal Names »، نام « شيوا : Shiva » الهه ي هندويان و « کالي : Kali » دختر « شيوا » و يکي ديگر از الهه هاي هندويان را در کنار نام هاي ديگري همچون « شيطان »، « ليليث »، « ايشتار »، « ست » و ساير نام هاي شيطاني ذکر نموده است:(11)

Youga (18).jpg

/نام « شيوا » و دخترش « کالي » دو الهه ي هندي در بين نام هاي شيطاني کتاب « انجيل شيطاني : Bible The Satanic »/

Youga (19).jpg

/نام « شيوا » و دخترش « کالي » دو الهه ي هندي در بين نام هاي شيطاني کتاب « انجيل شيطاني : Bible The Satanic »/

درست حدس زده ايد! آنچه که با نام « يوگا » و به عنوان ورزشي فرحبخش و روحاني مورد تبليغ و ترويج قرار مي گيرد، چيزي نيست جز اوراد، اذکار، حالات و نرمش ها و سماع هايي که به منظور پرستش خداي شيطاني هندويان باستان يعني « شيوا » صورت مي گيرد و فراگيران « يوگا » در طي کلاس هاي خود مي آموزند که با اوراد و اذکار و حالات بدني خاص خود، انرژي حياتي! را از الهه ي شيطاني « شيوا » طلب نمايند!(12)
البته عمده ي فراگيران يوگا از مسايل پشت پرده ي اين ورزش تئوسوفيکال خبر ندارند و کلاهي بزرگ بر سرشان گذاشته شده است و نمي دانند که آنچه آن ها به منظور طلب آرامش روحي انجام مي دهند، چيزي جز پرستش شيطان (آن هم با طعم هندي اش!) نيست!
البته موضوع تنها به همين جا ختم نمي گردد. بلکه شواهد متقني وجود دارند که نشان مي دهند، عمده ي رهبران يوگا، در معابد الهه هاي شيطاني رشد يافته اند و يا بدون هيچ شبهه اي عضو تشکيلات شيطاني « فراماسونري جهاني » بوده اند. در اين بخش از مقاله، به سه تن از اين رهبران مشهور اشاره مي نماييم:

راما کريشنا (Ramakrishna)
« راما کريشنا » يکي از معروف ترين چهره هاي آيين هندوي نوين و يکي از تاثيرگذارترين و مشهورترين رهبران « يوگا » در عصر جديد مي باشد.(13) وي چهره اي شناخته شده در آيين هندو است و علاوه بر اشتغال به « يوگا »، شاگردان برجسته اي همچون « نارندراناث دوتتا » يا « سوامي ويواکاناندا » تربيت نمود که تعاليم « يوگا » را به خارج از هند انتشار داد و به آن چهره اي جهاني بخشيد.(14)
« راما کريشنا » در زمره ي رهبران بسيار محبوب « يوگا » به شمار مي رود و از محبوبيت بسياري در هند برخوردار بوده است. وي در سال 1836 ميلادي در ناحيه ي بنگال غربي هندوستان به دنيا آمد و در سال 1886 ميلادي در اين کشور در گذشت و در 50 سال عمر خود، به احياي آيين هندو و ترويج يوگا همت گماشت. (15) زندگي 50 ساله ي « راما کريشنا » پرفراز و نشيب بوده و وقايع متعددي در زندگي وي رخ داده است، اما به منظور پرهيز از اطاله ي کلام از پرداختن به اين جزييات کم اهميت خودداري مي نماييم.(16)
به هر حال آن چه که به اين مقاله مربوط مي شود، اين مسئله است که « راما کريشنا » تاثيرات مهمي در احياي آيين هندو و ترويج اجزاي آن همچون يوگا داشته است و از سوي ديگر نيز با تربيت شاگردان برجسته اي همچون « سوامي ويواکاناندا » موجب انتشار جهاني « يوگا » در قرون اخير گرديده است:(17)

Youga (20).jpg

/تصاويري از « راما کريشنا » يکي از رهبران معروف « آيين هندو » و « تعاليم يوگا » در قرون اخير. (ذکر اين توضيح ضروري به نظر مي رسد که مولف مقاله، علامت « دست شاخدار » را در دست « راما کريشنا » در تصوير وسط ديده است؛ اما در مورد معناي اين علامت و هدف « راما کريشنا » از نمايش آن نمي توان اظهار نظر کرد.)/


Youga (21).jpg

/راما کريشنا » يکي از رهبران معروف « آيين هندو » و « تعاليم يوگا » در قرون اخير/

اما موضوع زماني جالب مي شود که بدانيم « راما کريشنا » در معبد الهه ي هندو « کالي » پرورش يافته و بسيار به « کالي » ارادت داشته است؛ تا جايي که برخي از محققان، وي را « فرزند کالي » ناميده اند:(18)

Youga (22).jpg


Youga (23).jpg

/علاقه و اعتقاد فراوان « راما کريشنا » به الهه ي هندو « کالي »/

Youga (24).jpg


/« فرزند کالي : Kali’s Child »؛ لقبي که برخي محققان به « راما کريشنا » داده اند. اين لقب به واسطه ي علاقه ي فراوان « راماکريشنا » به « کالي » به وي اطلاق شده است./

احتمالاً نام « کالي » برايتان آشنا است؛ بله عزيزان! « کالي » که در برخي افسانه هاي هندو به عنوان « دختر شيوا » و در برخي ديگر به عنوان « همسر شيوا » آمده است، تجسم ديگري از « شيطان » در آيين هندو مي باشد!(19) جالب اين که « Anton Szandor Lavey » نويسنده ي کتاب « The Satanic Bible : انجيل شيطاني » و رهبر سابق شيطان پرستان جهان، در مبحث « نامهاي شيطاني (دوزخي) : The Infernal Names » کتاب خود، نام « شيوا : Shiva » الهه ي هندويان و « کالي : Kali » دختر « شيوا » و يکي ديگر از الهه هاي هندويان را در کنار نام هاي ديگري همچون « شيطان »، « ليليث »، « ايشتار »، « ست » و ساير نام هاي شيطاني ذکر نموده است:(20)

Youga (25).jpg

/نام « شيوا » و دخترش « کالي » دو الهه ي هندي در بين نام هاي شيطاني کتاب « انجيل شيطاني : Bible The Satanic »/

Youga (26).jpg

/نام « شيوا » و دخترش « کالي » دو الهه ي هندي در بين نام هاي شيطاني کتاب « انجيل شيطاني : Bible The Satanic »./


Youga (27).jpg

/« کالي » الهه ي شيطاني هندويان و تجسم « شيطان » در آيين هندو/

با توجه به مطالب فوق در مي يابيم که « راما کريشنا » رهبر محبوب بسياري طرفداران « يوگا » که به رياضت و زهد مشهور بوده است، به پرستش تجسم « شيطان » در آيين هندو يعني الهه « کالي » مشغول بوده، و خود را « فرزند کالي » يا به تعبير بهتر « فرزند شيطان » مي ناميد و به اين لقب خود، افتخار مي نمود!

سوامي ويوکاناندا (نارندراناث دوتتا)
« سوامي ويوکاناندا »، يکي از رهبران « جنبش استقلال طلبانه ي هند » بوده است.(21) البته شهرت او تنها به اين امر محدود نمي گردد. بلکه وي يکي از شخصيت هاي مشهور و يکي از پيشگامان « ودانتا » و « يوگا » در قرون اخير مي باشد!(22) وي شاگرد « راما کريشنا » بوده(23) و کسي بود که به « يوگا » شهرتي جهاني داد و اين ورزش تئوسوفيکال و رازآميز را به اروپا و آمريکا برد و آن را به مردم اين سرزمين ها معرفي نمود.(24) شايد به جرأت بتوان گفت که هيچکس همانند « سوامي ويواکاناندا » در انتشار جهاني « يوگا » نقش نداشته است و اگر او نبود، « آيين يوگا » در معابد هندويان محبوس شده و نمي توانست به اروپا، آمريکا و ساير نقاط جهان راه يابد. به همين دليل، وي حق بزرگي بر گردن « يوگا » دارد و مقبوليت جهاني « يوگا » در قرن حاضر، مديون سخنراني ها، سفر ها و تلاش هاي وي است:(25)


Youga (28).jpg

/« سوامي ويوکاناندا (نارندراناث دوتتا) »، يکي از پيشگامان « يوگا » در قرون اخير، و يکي از رهبران جنبش به اصطلاح استقلال طلبانه ي هند./

اما جالب است که بدانيم اين شاگرد برجسته ي « راما کريشنا » يعني « سوامي ويوکاناندا » يکي از رهبران انقلاب هند و از پيشگامان « يوگا » در قرون جديد، يک فراماسون معروف بوده و شکي در مورد عضويت وي در لژهاي ماسوني وجود ندارد!!!(26) در مورد عضويت « سوامي ويوکاناندا » در گروه شيطاني فراماسونري، هيچ شک و شبهه اي وجود ندارد و منابع متعددي به عضويت وي در اين گروه الحادي اشاره کرده اند:(27)

Youga (29).jpg


 

Youga (30).jpg

/شواهد عضويت « سوامي ويوکاناندا (نارندراناث دوتتا) » يکي از پيشگامان « يوگا » و چهره ي به اصطلاح انقلابي « جنبش استقلال طلبانه ي هند » در تشکيلات شيطاني فراماسونري/

Youga (31).jpg

/شواهد عضويت « سوامي ويوکاناندا (نارندراناث دوتتا) » يکي از پيشگامان « يوگا » و چهره ي به اصطلاح انقلابي « جنبش استقلال طلبانه ي هند » در تشکيلات شيطاني فراماسونري/

نکته ي مهمي که از لا به لاي اطلاعات فوق استخراج مي گردد اين مطلب مهم است که عرفان هاي نوپديد و ورزش هاي تئوسوفيکالي همچون « يوگا » که شهرت بين المللي يافته اند و از سوي دستگاه هاي شيطاني ماسوني نيز تبليغ مي گردند، ارتباط بسيار مهم و جدي با فراماسونري جهاني دارند و رهبران اين جنبش ها نيز عمدتاً در تشکيلات شيطاني فراماسونري عضويت دارند.

بهاگوان شري راجنيش (اوشو)
« بهاگوان شري راجنيش (اوشو) » يکي از چهره هاي معروف و مشهور عرفان هاي نوپديد هندي بوده است و طرفداران بسياري در سراسر جهان براي خود رقم زده است.(28) وي در طي 59 سال عمر خود، در مناطق مختلفي تردد نمود و در کشور هند و در ساير نقاط جهان، طرفداران بي شماري براي خود رقم زد. طرفداران « اوشو » وي را به عنوان يک عارف و فيلسوف آزاده مي شناسند که براي پيروانش آزادي به ارمغان آورده و آن ها را از قيد اسارت نجات داده است.

Youga (32).jpg

/« اوشو » يکي از چهره هاي معروف عرفان هاي نوپديد/

نکته ي مهم ديگري که بايد به آن اشاره گردد، اين است که « اوشو » نيز تبحر فراواني در « يوگا » داشته و حتي کتابي با عنوان « Secrets of Yoga : رازهاي يوگا » تأليف نموده است(29) و به همين دليل در زمره ي سردمداران تعاليم « يوگا » قرار مي گيرد:(30)

Youga (33).jpg

/کتاب « رازهاي يوگا » اثر « اوشو »/

اما اين چهره ي مشهور و محبوب « يوگا » و اين رهبر به اصطلاح عرفاني هند، در لا به لاي تعاليم شيطاني خود، انسان را به لاقيدي، بي بند و باري و فساد دعوت مي کرده است؛ به نحوي که تأکيد وي بر آزادي ها و لاقيدي هاي جنسي به حدي بوده که به وي لقب « کاهن و پيشواي جنسي » داده شده است:(31)

Youga (34).jpg

/اطلاق لقب « کاهن و پيشواي جنسي » به « اوشو »، فيلسوف و به اصطلاح عارف هندي و يکي از چهره هاي برجسته ي « يوگا »/

Youga (35).jpg

/اطلاق لقب « کاهن و پيشواي جنسي » به « اوشو »، فيلسوف و به اصطلاح عارف هندي و يکي از چهره هاي برجسته ي « يوگا »/

البته پيروان « اوشو » تنها به کتاب ها و تعليمات وي بسنده نکردند و به تأسيس مکان هايي با عنوان « اوشو پارک » اقدام نمودند که در اين پارک ها، پسران و دختران پيرو « اوشو »، بدون هيچگونه نظارت و قيد و بندي به معاشرت با يکديگر و پيروي از تعاليم منحرف ممزوج با مناسک جنسي « اوشو » مي پردازند!(32)
بدين ترتيب همانگونه که ملاحظه فرموديد، تعدادي از چهره هاي مشهور و محبوب « يوگا » همچون « اوشو » افرادي فاسد و مفسد بودند که به ترويج لاقيدي و روابط نامشروع جنسي مي پرداختند.
با توجه به مطالبي که ذکر گرديد، در مي يابيم که نه تنها تعاليم « يوگا »، تعاليمي شيطاني است و افراد عمل کننده به آن، خواسته يا ناخواسته به پرستش تجسم شيطان در آيين هندو (يعني شيوا) مي پردازند، بلکه رهبران و چهره هاي مشهور اين تعاليم، يا شيطان پرست بودند (همانند راما کريشناي پيرو کالي)، يا فراماسون بودند (همانند سوامي ويواکاناندا) و يا افرادي مفسد و فاسد بودند (همانند اوشو).
عليرغم تمامي اين مسايل، متاسفانه در دهه هاي اخير، دامنه ي طرفداران « يوگا » گسترش يافته و اين تعاليم در سراسر جهان و از جمله در ايران، طرفداران زيادي پيدا کرده است. متاسفانه به دليل بي توجهي مسئولان فرهنگي و دسايس دشمن، « تعاليم يوگا » در ايران منتشر شده است و توجه افراد فراواني را به خود جلب نموده است. اين امر تنها به برگزاري کلاس هاي « يوگا » محدود نمانده است و تا جايي پيش رفته است که حتي يک مجله با عنوان « دانش يوگا » به صورت ماهانه در کشور منتشر مي گردد.(33) اما تأسف بيشتر اينکه مجله ي مذکور، تنها به تعليم حرکات ورزشي، وضعيت هاي بدني و اوراد مربوط به « يوگا » نمي پردازد، بلکه به « اساطير يوگا » همچون « شيوا » که همان « تجسم شيطان در آيين هندو » است، نيز به صورت مبسوط اشاره مي نمايد و تعاليم افراد فاسد و منحرفي همچون « اوشو » به عنوان تعاليمي عرفاني، به خورد خوانندگان داده مي شود.(34) براي مثال، برخي از تيترهاي مقالات مجله ي مذکور عبارتند از: « رقص شيوا تجلي عرفان! »، « سيري در زندگي راما کريشنا! »، « تنفس و آگاهي اوشو درباره ي يوگا! » و « درس هايي از اوشو! ».(35)
البته از نحوه ي بيان مقالات مجله ي مذکور، چنين بر مي آيد که گردانندگان مجله ي مذکور احتمالاً از دسايس موجود در انتشار جهاني « يوگا » و فساد و انحراف بزرگان « يوگا » خبري ندارند ، اما به هر حال نفس اين مسئله اشکال دارد.
ناگفته نماند که سيل تبليغات پيرامون « يوگا » تنها محدود به مثال فوق نمي شود، بلکه امروزه پيشخوان هاي کتاب فروشي ها پر است از کتاب هايي که به تعريف و تمجيد از « يوگا » و عرفان هاي شرک آلود هندي و شرق دور مي پردازند و اساطير هندو و بودايي را با آب و تاب به خوانندگان معرفي مي نمايند؛ اين امر در حالي است که در ام القراي جهان اسلام، در معروفترين کتاب فروشي ها و بازارهاي کتاب ايران اعم از کتاب فروشي هاي ميدان انقلاب اسلامي تهران، نمايشگاه بين المللي کتاب تهران و ...، مباحث مهمي همچون مهدويت و معارف اسلامي مورد کم توجهي قرار مي گيرند!
متاسفانه کار تا آن جا پيش رفته است که حتي در روزنامه هاي کثير الانتشار کشور نيز کتاب هاي نگاشته شده پيرامون « يوگا » مورد تبليغ قرار مي گيرند و در تاسف بارترين اين موارد، کتاب « تسخير طبيعت درون » نوشته شده توسط « سوامي ويواکاناندا » ي فراماسون نيز مورد تمجيد قرار مي گيرد:(36)

Youga (36).jpg

/تعريف و تمجيد از کتاب « تسخير طبيعت درون » پيرامون « يوگا » نوشته شده توسط «سوامي ويواکاناندا» نويسنده ي فراماسون هندي به وسيله ي يکي از روزنامه هاي کثيرالانتشار کشور. (متاسفانه نويسنده ي مطلب فوق، حتي به خود زحمت نداده است تا اندکي پيرامون « سوامي ويواکاناندا » تحقيق کند تا بداند « ويواکاناندا » جنسيت مرد دارد، نه زن! در واقع نويسنده ي مطلب فوق، با مشاهده ي ظاهر نام « سوامي ويواکاناندا »، فريب خورده و تصور نموده است که وي يک خانم است!)/

با توجه به مطالبي که در اين مقاله ذکر شد، درمي يابيم که ترويج و انتشار « يوگا »، عرفان هاي هندي، شرقي و ... در طي سال هاي اخير در ايران و جهان، حاصل توطئه اي ظريف و حساب شده از سوي تشکيلات شيطاني فراماسونري جهاني و اصحاب شيطان است تا به واسطه ي آن ها بتوانند اوراد و اذکار شيطاني را در لباس عرفان، معنويت و اعتکاف، به خورد جوامع گوناگون دهند و بدين وسيله، از يکسو مانع گسترش معنويت الهي و اسلامي گردند و از سوي ديگر پرستش شيطان (همان شيوا؛ خداوند هندي يوگا و تجسم شيطان در آيين هندو) را در قالب تعاليمي همچون « يوگا » و ... در بين مردم رواج دهند. متاسفانه تعداد زيادي از مردم در سراسر دنيا، از ماهيت شيطاني « يوگا » و ساير تعليمات و عرفان هاي نوپديد با خبر نيستند و ناخواسته همان اميال شيطان و اصحاب شيطاني وي را دنبال مي کنند.
البته نگارنده ي اين مقاله، مخالف حرکات ورزشي، نرمشي و کششي نيست، بلکه عقيده دارد که در حالتي که مي توان همين نرمش ها و ورزش ها را بدون توسل به اوراد و اذکار شيطاني پرستش شيوا در آيين هندو انجام داد، چرا بايد بر انجام اين حرکات با اوراد و وضعيت هاي خاص بدني « يوگا » تاکيد ورزيد. حال آن که مي دانيم مشابه حرکات ورزشي مذکور، در ورزش هايي همچون ژيمناستيک وجود دارند.
متاسفانه در عصر حاضر که دوره ي آخرالزمان مي باشد، گروه هاي منحرف متعددي در جهان فعاليت مي کنند تا به واسطه ي ترفندهايي همچون « يوگا » و « عرفان هاي نوپديد، شرقي و غربي » به تدريج انسان ها را از تعاليم الهي دور کنند و مردم را به سوي اطاعت و پرستش شيطان سوق دهند. در اين برهه ي حساس تاريخ که جهان لحظه به لحظه خود را براي استقبال از منجي الهي خود آماده مي کند، بايد بيش از پيش مراقب تحرکات اصحاب شيطان و دجال احتمالي آخرالزمان (فراماسونري جهاني) بود تا مبادا در قالب هاي گوناگون اعم از فرهنگي، سياسي، اجتماعي و ... اين ياران شيطان بخواهند تيشه به ريشه ي ممالک اسلامي و به خصوص کشور زمينه ساز ظهور يعني ايران اسلامي بزنند. اين امر، توجه خاص مسئولين کشورمان و درايت مردم فهيم ايران و ساير مسلمانان جهان را مي طلبد تا بتوانند در برابر اين هجمه هاي وسيع و همه جانبه ي دشمن، مقاومت نمايند.
إن شاء الله خداوند به مسلمين بصيرت و آگاهي عطا فرمايد.
----------------------
پي نوشت ها:

 1 –http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/168-1388-06-02-15-47-37.html

2 -http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/4529-jahan-dar-seytareye-dajjal.html

3 -http://en.wikipedia.org/wiki/Yoga

و  http://www.answers.com/topic/yoga

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Asana_%28yoga%29

و   http://en.wikipedia.org/wiki/Bandha

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Chakra

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Mantra

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Mudra

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Nadi_%28yoga%29

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Prana

4 -http://en.wikipedia.org/wiki/Yoga

و  http://www.answers.com/topic/yoga

 5 -http://en.wikipedia.org/wiki/Yoga

و  http://www.answers.com/topic/yoga

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Yoga_as_exercise_or_alternative_medicine

 6 -  http://www.google.com/#sclient=psy&hl=en&q=%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4+%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7&aq=0&aqi=g1g-m1&aql=&oq=%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4+%DB%8C%D9%88%DA%AF&gs_rfai=&fp=c6affe93747c32d0

 7 -http://yogasculpturesofindia.com/product_info.php?products_id=75

و  http://www.hinduwisdom.info/Yoga_and_Hindu_Philosophy.htm

و  http://www.koausa.org/Gods/God9.html

 8 -http://yogasculpturesofindia.com/product_info.php?products_id=75

و  http://www.hinduwisdom.info/Yoga_and_Hindu_Philosophy.htm

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Yoga

و  http://www.answers.com/topic/yoga

 9 - http://www.shambhala.com/html/learn/features/yoga/basics/intro-3.cfm

و  http://www.exoticindiaart.com/book/details/IDJ087/

 10 -http://www.shambhala.com/html/learn/features/yoga/basics/intro-3.cfm

و   http://www.exoticindiaart.com/book/details/IDJ087/

 11 - The Satanic Bible (E-Book), Anton Szandor Lavey, Avon Publisher, 1976, (Pages 32 & 85, Section: The Infernal Names)

 12 -  http://www.shambhala.com/html/learn/features/yoga/basics/intro-3.cfm

و  http://www.exoticindiaart.com/book/details/IDJ087/

 13 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

 14 - http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 15 - http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

 16 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

 17 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 18 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

 19 -  The Satanic Bible (E-Book), Anton Szandor Lavey, Avon Publisher, 1976, (Pages 32 & 85, Section: The Infernal Names)

و  http://www.marvunapp.com/Appendix/kali.htm

 20 -  The Satanic Bible (E-Book), Anton Szandor Lavey, Avon Publisher, 1976, (Pages 32 & 85, Section: The Infernal Names)

و  http://www.marvunapp.com/Appendix/kali.htm

 21 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 22 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 23 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Ramakrishna_Paramahamsa

و  http://www.enotes.com/topic/Ramakrishna

و  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 24 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 25 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

 26 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Swami_Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

و  http://www.masonicpaedia.org/showarticle.asp?id=13

و  http://www.hinduonnet.com/thehindu/mp/2002/11/11/stories/2002111101260300.htm

 27 -  http://en.wikipedia.org/wiki/Swami_Vivekananda

و  http://www.answers.com/topic/vivekananda

و  http://www.masonicpaedia.org/showarticle.asp?id=13

و  http://www.hinduonnet.com/thehindu/mp/2002/11/11/stories/2002111101260300.htm

 28 - http://en.wikipedia.org/wiki/Osho_%28Bhagwan_Shree_Rajneesh%29

و  http://www.answers.com/topic/active-meditation

و  http://www.alvadossadegh.com/fa/article/66-1388-07-20-22-05-54/2342-1389-02-22-19-06-24.html

و  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902210546

 29 -  http://www.livingworkshop.net/ob-secretsofyoga.html

و  http://www.wonderfull-things.com/oshos/yoga_1.htm

 30 -  http://www.livingworkshop.net/ob-secretsofyoga.html

و  http://www.wonderfull-things.com/oshos/yoga_1.htm

 31 - http://en.wikipedia.org/wiki/Osho_%28Bhagwan_Shree_Rajneesh%29

و  http://www.answers.com/topic/active-meditation

و  http://www.alvadossadegh.com/fa/article/66-1388-07-20-22-05-54/2342-1389-02-22-19-06-24.html

و  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902210546

 32 -  http://www.alvadossadegh.com/fa/article/66-1388-07-20-22-05-54/2342-1389-02-22-19-06-24.html

و  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902210546

 33 -  http://www.danesheyoga.com/Default.aspx

 34 -  http://www.danesheyoga.com/no-04.aspx#top

و  http://www.danesheyoga.com/no-03.aspx

و  http://www.danesheyoga.com/no-02.aspx

 35 -  http://www.danesheyoga.com/no-04.aspx#top

و  http://www.danesheyoga.com/no-03.aspx

و http://www.danesheyoga.com/no-02.aspx

 36 - http://www.pooldaily.com/Image/NewspaperArchive/2010/2/153_634013341837962500.pdf 
--------------
منبع: وعده صادق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس