کد خبر 12431
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۳

مدير پخش و بازاريابي مرکز خدمات سينمايي حوزه هنري گفت: «ملک سليمان» پتانسيل لازم را براي ورود به باشگاه ميلياردي‌هاي سينماي ايران را دارد. با حفظ روند موجود «ملک سليمان» دومين فيلم ميلياردي سال 89 خواهد شد.

به گزارش مشرق، «غلامرضا فرجي» مدير پخش و بازاريابي مرکز خدمات سينمايي حوزه هنري در گفت‌وگو با فارس با اعلام رضايت از فروش اين فيلم و پخش مناسب آن اظهار داشت: آمار فروش «ملک سليمان» در روز شنبه 18 ميليون و 500 هزار تومان بود که به لحاظ تعداد مخاطب پرديس سينمايي شکوفه با 750 مخاطب بيشترين آمار جذب مخاطب را داشته است، ضمن اين که اين پرديس با فروشي بيش از يک و نيم ميليون تومان، جزو سينماهاي پرفروش «ملک سليمان» در اکران تهران بوده است.
وي ادامه داد: ميزان فروش «ملک سليمان» در تهران از مرز 400 ميليون تومان عبور کرده است که البته اين فروش با 17 سالن حاصل شده است.
فرجي گفت: روز جمعه ما 50 ميليون تومان فروش داشته‌ايم که 13 سالن بالاي 2 ميليون تومان فروش داشته‌اند که بالاترين فروش 7 ميليون تومان بوده است و 2 سالن نيز زير 2 ميليون و 2 سالن باقي‌مانده نيز زير يک ميليون تومان فروش داشته‌اند.
مدير پخش حوزه هنري خاطرنشان کرد: در 2 سال اخير و پس از پايان اکران «اخراجي‌ها» ما ديگر شاهد چنين استقبال پرشوري از فيلم‌هاي ايراني نبوده‌ايم و نمونه‌اي نداشته‌ايم که فيلمي بتواند به چنين فروش روزانه‌اي دست پيدا کند و اين موضوع، نشان دهنده موفقيت سازندگان «ملک سليمان» در جذب مخاطب است.
وي با اشاره به اين که از اين هفته دو سينماي کارون و دهکده المپيک نيز به مجموع سينماهاي نمايش دهنده «ملک سليمان» اضافه خواهند شد، اظهار داشت: شايد براي عده‌اي جاي سؤال باشد که چرا «ملک سليمان» در تعداد محدودي سالن اکران شد در حالي که تأکيد ما بر روي سالن‌هايي بود که صداي دالبي داشتند به همين دليل فيلم را صرفا در سالن‌هايي اکران کرديم که مجهز به سيستم صداي دالبي باشند و اين موضوع را در شهرستان‌ها نيز مدنظر قرار داده‌ايم.
وي در خاتمه گفت‌وگوي خود با فارس با اشاره به اين که «ملک سليمان» پتانسيل لازم را براي ورود به باشگاه ميلياردي‌هاي سينماي ايران خواهد داشت، گفت: با حفظ روند موجود و افزايش روزانه مخاطبان فيلم اميدوارم «ملک سليمان» دومين فيلم ميلياردي سال 89 شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس