کد خبر 10787
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۷

فتنه ي 88 ايران در داستان سليمان نبي (ع) ، آنهم از ويزور دوربين شهريار بحراني ، چنان دقيق شبيه سازي شده است که هدفگيري شياطين داخلي و خارجي عليه خيمه ي ولايت ، بخوبي ديده مي شود.

مهران موزون در جديدترين مطلب وبلاگ "فرهنگستان" نوشت: اگر جشنواره يي بنام «سينما بصيرت» وجود ميداشت ، بلاشک «ملک سليمان نبي» جايزه هاي متعدد اين جشنواره را در سال 89 از آن خود مينمود.
ايضاء سينماي ديني سال 89 ، فيلمي به درخشش «ملک سليمان نبي» به خود نخواهد ديد.
پيش از اين در نقد «نردبام آسمان» ساخته ي محمدحسين لطيفي ، تاکيد بر نقطه ي عطف بودن مبحث جلوه هاي کامپيوتري اين سريال ، در تاريخ آثار تلويزيوني بود.
به جرات ميتوان «ملک سليمان نبي» شهريار بحراني را در سينماي غير تلويزيوني ايران ، جهشي بلند در زمينه جلوه هاي کامپيوتري دانست.
ملک سليمان نبي ، رشحاتي از تکنيک ناب سينماي سلطه را ، در خدمت محتواي ناب سينماي ديني و ياسينمابصيرت ، قرار داده است.
و صد البته، خروجي آن چيزي نيست جز نشر مواعظ ناب قرآني.
اگر در پخش بين المللي ملک سليمان هوشمندانه عمل شود ، تيري خواهد بود که از چله ي کمان الهي قرآن رها شده و به قلب سينماي صهيونيزم بين الملل خواهد نشست.
نگارنده از عموم هموطنان خواهش دارد تا همراه اعضاي خانواده ، براي ديدن ملک سليمان به نزديک ترين سالن سينمايي که اين فيلم فاخر را روي پرده دارد تشريف ببرند و قضاياي فتنه ي 88 ايران را در قالب داستان قرآني سليمان نبي(ع) بيننده باشند.
به عقيده اين قلم ، نام حقيقي فيلم شهريار بحراني ، «ملک ولايت» است.
بيش از 70 درصد مصاديق فتنه گري در سال 88 را به عينه در فيلم تکنيکي و زيباي ملک سليمان مي توان مشاهده کرد.
فتنه ي 88 ايران در داستان سليمان نبي (ع) ، آنهم از ويزور دوربين شهريار بحراني ، چنان دقيق شبيه سازي شده است که هدفگيري شياطين داخلي و خارجي عليه خيمه ي ولايت ، بخوبي ديده مي شود.
ملک سليمان (بخوانيد مُلک ولايت) را ببينيد و از مُسَخَر شدن تکنيک سينمايي در خدمت سينماي ديني لدت ببريد.
در خبرها آمده بود که تهيه کننده ي اين فيلم از تخريب برخي بنرهاي تبليغاتي فيلم در سطح شهر معترض شده است، امروز فيلم را ديدم و به فتنه گران حق ميدهم که از اکران عمومي آن خشمگين باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس