بحراني درباره قسمت سوم اين فيلم گفت: قسمت سوم به ماجراهاي استقرار ملک، هد‌هد، بلقيس و رحلت حضرت سليمان مي‌پردازد. ما منتظر دريافت بازخوردها از قسمت اول فيلم هستيم تا بتوانيم مسئولان را براي ساخت دو فيلم ديگر فاخر متقاعد کنيم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، «شهريار بحراني» کارگردان فيلم «ملک سليمان» درباره اکران خارجي اين فيلم گفت: دوستان در خارج از کشور زحمت بسياري براي اکران خارجي آن کشيده‌اند و کانال‌هاي مطمئن‌تري را پيدا کردند. البته هدف ما در ابتداي امر نيز اين بود که فيلمي بسازيم هم براي داخل کشور و هم براي جهان. فيلمي که پيام جهاني داشته باشد و تنها محدود به اسلام، مسيحيت و يهوديت نباشد.

* بازخورد «ملک سليمان» در بين مردم دنيا مثبت بوده است
وي تست‌هاي انجام شده از مخاطبين خارجي اين فيلم را موفق دانست و گفت: اولين تست‌هاي نمايش اين فيلم در خارج از کشور موفق بوده و اين فيلم در کشورهايي حضور داشته که لامذهب بوده‌اند يا مذهب بودايي داشته‌اند ولي بازخورد خوبي گرفته است. آنها نسبت به بازي بازيگران و گره‌هاي مذهبي داستان واکنش مثبت نشان دادند و با فيلم به راحتي ارتباط برقرار کردند. ما بايد در خارج از کشور موانع را کنار بگذاريم و شاهد اکران موفق و فروش بالاي فيلم باشيم.
بحراني با اشاره به موفقيت فيلم‌هاي ديني در خارج از کشور گفت: در مورد «مريم مقدس» ما اکران خارجي نداشتيم و روي اکران خارجي آن سرمايه‌گذاري نکرديم بلکه کساني که داوطلبانه فيلم را تقاضا کردند آن را در خارج به نمايش درآوردند ولي در همين محدوده نيز فيلم در نقاط مختلف دنيا به نمايش درآمد. به نظر من فيلم‌هايي که مضامين ديني دارند در نمايش‌هاي بين‌المللي و جشنواره‌ها حضور موفقي خواهند داشت.
بحراني در پاسخ به اين سؤال فارس که تبليغات فيلم «ملک سليمان» نسبت به ديگر فيلم‌هاي با هزينه کم‌تر در طول هفته گذشته، بسيار اندک بوده است‌، گفت: ما در زمينه فيلم «مريم مقدس» تجربه خوبي داشتيم ولي فيلم‌هايي مثل «ملک سليمان» بايد تبليغ دهان به دهان شوند. ما فيلم‌هايي هم‌زمان با «مريم مقدس» روي پرده داشتيم که پر از هنرپيشه‌هاي معروف بودند اما نفروختند. اين جريان نشان مي‌دهد که مردم به دنبال حرف و پيام تازه هستند و ما بسيار اميدواريم که اين فيلم پرفروش شود و جزء فيلم‌هاي بسيار موفق باشد.
وي افزود: من مطمئنم که اين فيلم يکي از فيلم‌هاي موفق در گيشه خواهد بود و نبايد نسبت به اين قضيه شک کرد. ما روزهاي اول اکران را در نظر نمي‌گيريم چرا که دامنه تپه‌اي را به زحمت بالا مي‌رويم اين فيلم اوج مي‌گيرد و دهان به دهان خواهد چرخيد و در ارتباط با مخاطب موفق خواهد بود.

* آنچه در قسمت دوم و سوم «ملک سليمان» مي‌گذرد
بحراني خبر از ساخت قسمت‌هاي دوم و سوم اين فيلم سينمايي داد و گفت: «ملک سليمان» يک سه‌گانه است که در قسمت اول آن داستان تسخير اجنه روايت مي‌شود و در قسمت دوم برپايي ملک سليمان را شاهد هستيم که به نظرم يکي از دردناک‌ترين قصه‌هاي روايت‌ شده در قرآن است چرا که در اين داستان اجنه و شيطان به بند کشيده شده‌اند ولي مردم به سراغ آنها مي‌روند.
وي افزود: در قسمت دوم نشان داده مي‌شود که وسوسه‌ها برداشته شده‌اند ولي نفس انسان به سوي بدي مي‌رود و جهاد اکبر در اين قسمت مشخصاً ديده مي‌شود. در قسمت دوم مسئله اصلي جهاد اکبر است و تا جايي پيش مي‌رود که خداوند مي‌گويد همه کافر شده‌اند و فقط سليمان و يارانش را تنزيه مي‌کند.
بحراني درباره قسمت سوم اين فيلم گفت: قسمت سوم به ماجراهاي استقرار ملک، هد‌هد، بلقيس و رحلت حضرت سليمان مي‌پردازد. ما منتظر دريافت بازخوردها از قسمت اول فيلم هستيم تا بتوانيم مسئولان را براي ساخت دو فيلم ديگر فاخر متقاعد کنيم.

* روي بخش فيلمنامه انرژي مضاعفي مي‌گذاريم
کارگردان فيلم «ملک سليمان» گفت: در قسمت‌هاي آينده «ملک سليمان» همپاي انرژي که روي بخش فني و جلو‌ه‌هاي ويژه گذاشته مي‌شود، در بخش فيلمنامه نيز توان و انرژي مضاعفي گذاشته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس