کد خبر 10362
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲

يک منتقد سينما گفت: ملک سليمان نبي پديده درخشان سينماي ايران است و جامعه ما امروز به ساخت چنين آثاري نياز دارد.

به گزارش مشرق، 'محمود گبرلو' در گفت وگو با ايرنا افزود: بايد نگاه ويژه اي به فيلم هايي همچون ملک سليمان نبي داشت و به رغم کاستي هاي اين اثر سينمايي از آن حمايت جدي کرد.
وي خاطر نشان کرد: حمايت از فيلم هايي همچون ملک سليمان نبي سبب مي شود تا فيلمسازاني که دغدغه ديني دارند فرصت بيشتري براي فعاليت موثر بيابند.
به گفته گبرلو، فيلم ملک سليمان نبي را نمي توان بر اساس قوانين فيلمسازي غربي بررسي کرد و اين اثر سينمايي، به سبب دربر داشتن پيام ها و ارزش هاي اخلاقي در سينماي ايران اثري قابل توجه است.
اين منتقد سينماي کشورمان تصريح کرد: تاريخ سينماي ايران، فيلمي همچون ملک سليمان نبي را به خود نديده که در اين سطح زندگي پيامبران را به تصوير بکشد.
وي با بيان اينکه اين فيلم آغازي براي ورود به عرصه فيلمسازي حرفه اي است گفت: 'شهريار بحراني' در مجموع در اين اثر سينمايي موفق بوده، به هر حال وي در منظر يک کارگردان تکنيکال در کار خود حرف هايي را براي گفتن داشته است.
گبرلو، از کساني که ناآگاهانه از ساخت فيلم ملک سليمان نبي ايراد گرفتند، انتقاد کرد و اين اثر سينمايي را دغدغه يک فيلمساز ديني دانست.
اين منتتقد سينما به اشکالاتي که در فيلمنامه اين اثر سينمايي وجود دارد، اشاره و تاکيد کرد: اشکالاتي در قصه پردازي و ساختار فيلمنامه ملک سليمان نبي وجود دارد اما بايد بدانيم در فيلم هايي که مسائل قرآني و يا ديني را مطرح مي کنند نمي توان به راحتي دخل و تصرف کرد.
فيلم سينمايي ملک سليمان نبي هم اکنون در سينماهاي سراسر کشور در حال اکران است. اين اثر سينمايي به کارگرداني 'شهريار بحراني' و تهيه کنندگي 'مجتبي فرآورده' زندگي حضرت سليمان را به تصوير مي کشد. امين زندگاني، محمود پاک نيت، الهام حميدي و مهدي فقيه از جمله بازيگران اين اثر سينمايي هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس