کد خبر 1603442
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
تعلل رضاییان و ضرر چند صد میلیاردی فولاد/ شکایت مارتینز به فیفا

مدیرعامل باشگاه فولاد که وعده داده بود ماجرای استراماچونی در استقلال برای سرمربی این تیم تکرار نشود، حالا به دلیل عدم پرداخت مطالبات مارتینز ضرر چند صد میلیاردی به فولاد زده است.

به گزارش مشرق، باشگاه فولاد خوزستان پس از قطع همکاری با «خوان ایگناسیو مارتینز» سرمربی اسپانیایی پیشین خود تصمیم به تنظیم متن تفاهم نامه‌ای با او گرفت اما نتوانست به تعهدات خود عمل کند تا وکیل مارتینز با ارسال نامه‌ای رسمی به فولاد خوزستان خواستار دریافت غرامت از این باشگاه شود.

در متن نامه وکیل مارتینز خطاب به بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به بندهای مندرج توافق نامه جدایی سرمربی اسپانیایی از باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عدم پرداخت آنها به جزئیات اشاره شده است.

باشگاه فولاد خوزستان با امضای برگه تفاهم نامه مبنی بر برکناری مارتینز متعهد می‌شود طی دو قسط مبلغ ۲۸۹ هزار و ۲۵۰ یورو را در روزهای ۲۸ مارچ (۹ فروردین ۱۴۰۳) و ۱۳ ماه مه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرداخت کند اما طبق گفته وکیل مارتینز تنها قسط اول پرداخت شده و این باشگاه در پرداخت قسط دوم تعلل کرده و پرداختی نداشته است.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز هست پس از جدایی مارتیتز از این باشگاه وعده داده بود که با پرداخت به موقع مطالبات این مربی اجازه تکرار ماجرای استراماچونی در استقلال را نخواهد داد اما حالا این داستان تلخ در حال تکرار شدن است و باشگاه فولاد باید ضرری چند صد میلیاردی را پرداخت کند.

براساس توافقی که صورت گرفته بود اگر باشگاه فولاد به موقع مطالبات سرمربی خود را پرداخت می کرد، خسارتی متوجه این باشگاه نمی شد اما با پرداخت نشدن قسط دوم مورد توافق، حالا وکیل مارتینز خواستار دریافت مطالبات این فصل و مبلغ ۴۷۰ هزار دلار فصل آینده شده است. به این رقم باید مبلغ باقیمانده ۱۴۴ هزار و ۶۲۵ یورویی از تفاهم نامه قبلی را هم اضافه کرد.

مارتینز خواستار پرداخت هرچه زودتر این مبلغ شده است در غیر این صورت پرونده مربوط به شکایت از باشگاه فولاد خوزستان را به کمیته انضباطی فیفا خواهد کشاند.

مارتینز پس از برکناری علیرضا منصوریان به فولاد در هفته پنجم لیگ برتر اضافه شد اما خیلی زود هم توسط بهرام رضائیان برکنار شد تا جای خود را به عبداله ویسی در نیم فصل دوم بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 0
    چه پول های امسال در فولاد خوزستان حیف و میل میشه. آخرش هم تیم سقوط میکنه دسته یک
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 2
    وضع شرکت فولاد خوزستان صدبرابر بدتر از تیمشه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 2
    فولاد هم بورس را نابود کرد . هم فوتبال را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس