کد خبر 1602695
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
ابوالفضل جلالی: مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!/ به خاطر هواداران و اعتبارمان، استقلال باید قهرمان شود

آمار پاس گل‌های هافبک‌های استقلال در نوع خود جالب توجه و در عین حال عجیب است.

به گزارش مشرق، در استقلال و در میان هافبک‌ها و بازیکنان کناری این تیم که باید پاس گل بدهند آمار ابوالفضل جلالی با ۱۰ پاس گل از همه بهتر است و جالب اینکه بقیه هافبک‌های استقلال روی هم اندازه او پاس گل داده‌اند!

مهدی مهدی پور که مصدوم شده و نمی‌تواند بازی کند، چهار پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده و سعید مهری هم که از استقلال جدا شد، دو پاس گل داده بود.

نکته عجیب آمار آرش رضاوند است که به عنوان یک هافبک بازیساز فقط دو پاس گل در کارنامه او دیده می‌شود و البته نفراتی مثل ماشاریپوف، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر و کوین یامگا هم هر کدام یک پاس گل ارسال کرده‌اند.

در میان هافبک‌ها زبیر نیک نفس یک پاس گل را هم نداده و البته ماشاریپوف روی چند گل دیگر هم تاثیرگذار بوده است اما به عنوان پاس گل فقط عدد یک جلوی نام هافبک ازبکستانی استقلال ثبت شده است.

با توجه به فرم بازی استقلال باید گفت بسیاری از گل‌های این تیم روی ارسال از جناحین و ضربات کرنر به دست آمده که در این میان نقش ابوالفضل جلالی کاملاً برجسته است و او یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

جلالی مقابل فولاد خوزستان هم تنها پاس گل تیمش را روی یک ضربه کرنر ارسال کرد و نام خود را در کنار ریکاردو آلوز از تراکتور قرار داد. جالب اینکه عبدالله ویسی سرمربی فولاد هم در نشست خود پس از پایان بازی گفت که دقیقا از همان نقطه ای که کار کرده ایم که گل نخوریم، گل خوردیم.

در جدول گلزنان هم استقلال دو بازیکن ۶ گله یعنی مهرداد محمدی و بلانکو را دارد که البته بلانکو در کار گلسازی هم تا حد زیادی مفید بوده و یک مهاجم کاملاً در خدمت تیم محسوب می‌شود در حالی که عملکرد مهرداد محمدی فراز و نشیب بیشتری داشته است.

حالا باید دید ابوالفضل جلالی که جزو بازیکنان ملی پوش استقلال هم به شمار می‌رود می‌تواند با ادامه همین روند در سه هفته پایانی عنوان ارزشمند بهترین پاسور لیگ را به خود اختصاص بدهد یا در جدال نفسگیر با ریکاردو آلوز این عنوان را به او واگذار خواهد کرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس