کد خبر 1603262
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
قیمت شکر اعلام شد

بنابر اعلام مدیرکل دفترنظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزا رو ۵۰۰ تومان است و قیمت شکر بسته بندی نیز به زودی اعلام می شود.

به گزارش مشرق، چندی پیش مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که پس از افزایش ۴۰ درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسیده و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید شکر سفید در کارخانجات با محاسبه ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بنابر گفته امراللهی همچنین قیمت مصرف کننده شکر فله نیز به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی نیز اخیرا اعلام کرده که قیمت شکر بسته‌بندی هم به زودی اعلام می‌شود اما فعلا چون شکرهای موجود در بازار با ارز۲۸ هزار و۵۰۰ تومانی وارد کشور و بسته بندی شده‌اند در نتیجه فعلا شکر با قیمت قبل عرضه شود.

به گفته این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی در کل زنجیره از تامین و تولید تا توزیع نظارت ویژه‌ای بر شکر انجام خواهد شد تا اگر مشکلی ایجاد شد حل شود و امیدواریم تا یک هفته ۱۰روز آینده بازار شکر به ثبات قیمتی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    6 0
    شکر که گران بشه مسلما همه اقلامی که شکر درشون دخیل هم گرون میشه
    • پلنگ صورتی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      شکر و نمک مصرف نکنید که خیلی برای سلامتی مضر هستند لطفا نخورید
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    6 0
    بیش از ۱۰۰درصد افزایش قیمت و قانون همسان‌سازی حقوق همچنان در ابهام
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      دروغ حناق که نیست خفه ات بکنه پس راحت باش
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      دروغ حناق که نیست خفه ات بکنه پس راحت باش
  • امیر IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    شکر 50 ت شد.وقتی یک مدیر کشاورزی میگه شبه شماروز روباورکنید.صحبتها وپیش بینی های قائم مقام وزیر کشاورزی رو قبل از عید وماه رمضان یادتونه؟
  • موسی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به نظرم حقوق قشر کارگر رو اصلا اضافه نکنید وقتی حقوق این قشر رو اضافه میکنید. به بهانه های مختلف تعرفه های پزشکی و قیمت کالا د در صد میبرید بالا
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    خوبه گران کنید دست دولت محرومان درد نکنه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    اینم از سرسفره مردم جمع کردن!!! الهی سفره شان جمع شود! الهی آمین
  • ف . ع IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    علی برکت الله هر دو روز یه افزایش قیمت برای یک کالا . آقایان مسئول دست رنج مردم فقیر و گریه و آه ناله فرزندان و خانواده آنها را به هیچ طریقی نمیشه خورد. خدا یی داریم . خدا به داد ما میرسد .
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    دولت هیچ نظارت و کنترلی روی بازار ندارد . کالاها بصورت سرسام اور روز به روز گران میشوند و کمر توده های مردم زیر بار گرانی خورد میشود و بخشی از مردم مجبور به خلاف میشوند و کسی صدای مردم را نمیشنود ! وقتی مسائل اقتصادی و سوء مدیریتها را مطرح میشود میگویند تقصیر تحریم ها است و از طرف دیگر مرتب فریاد میزنند که تحریم ها اثری ندارد و ما تحریم ها را دور زده ایم !! و عده های امام خمینی ره و مطالبات رهبری در اجرای عدالت اقتصادی و رسیدگی به اقشار محروم همچنان عملی نشده ایست . ناظر امین و متخصص و دلسوز و مومن و شجاع به مراکز درمانی / اداری / اموزشی / اقتصادی / فرهنگی و... بفرستید و گزارش صحیح میدانی دریافت کنید ببینید در مملکت چه خبر است !نظام اسلامی با مطالبات حد اقلی مردم وعده های اولیه مسئولین بلند پایه نظام خیلی فاصله دارند . از فرهنگ و اخلاق اسلامی و ارزشهای به محاق رفته ان در جامعه که اصلا نمیشود صحبت کرد . وقتی فرهنگ و اقتصاد کشور از ارزش ها ی دینی و انقلابی عملا فاصله گرفته اسلامی بودن نظام به چه معنا است ؟البته اصلا فکر نمیکنم این مطلب را منعکس کنید ولی بعنوان هشدار و امر به معروف حد اقل به گوش مسئولین برسانید .
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    ای خدا ذلیلتون کنه!!! دولت برای خوش خدمتی قیمت محصولات کشاورزی را سرسام آور گران میکنه و تاوانش را باید مردم بیچاره بپردازند!!!!!!!!!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      همیشه همین کار را میکنه واز کیسه خلیفه میبخشه! بنام ملت و بکام دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس