تظاهرات کارمندان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون کمک به اسرائیل

کارمندان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون حمایت از کمک های امنیتی به اسرائیل تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، کارمندان کنگره آمریکا در مقابل مقر آن علیه تصویب قانون حمایت از کمک‌های امنیتی به اسرائیل دست به تظاهرات زدند.

گفته شده این تظاهرات سازماندهی شده درست قبل از رأی گیری مجلس نمایندگان در مورد لایحه‌ای انجام شد که بایدن را وادار به ارائه کمک‌های نظامی مورد تأیید کنگره به اسرائیل کند.

همچنین گفته شده است که حدود نیمی از جمعیت برای جلوگیری از شناسایی خود ماسک روی صورت‌های خود زده بودند.

جنایات در غزه همچنان ادامه دارد و روز گذشته نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای از ترور و شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر در جریان جنگ نسل کشی علیه نوار غزه از هشت ماه پیش خبر داد.

این دفتر تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان و پژوهشگران نوار غزه در کنار بمباران و تخریب کامل بیش از ۱۰۳ دانشگاه و مدرسه و تخریب جزئی ۳۱۱ دانشگاه و مدرسه دیگر، نابودی کامل بخش آموزش فلسطین است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ضمن محکوم کردن جنایت ترور این تعداد از دانشمندان و اساتید فلسطینی و همچنین بمباران هدفمند نهادهای آموزشی، از همه دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح جهان خواست که این جنایت هولناک را محکوم کنند.

این نهاد فلسطینی، اشغالگران صهیونیست و دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت تاریخی دانسته و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دانشمندان فلسطینی را ترور می‌کند و آمریکا نیز شریط در این جنگ نسل کشی است و در تداوم آن نقش دارد که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آزادی یعنی این
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      حالا کجاشو دیدی؟ وقتی اونجا کاملا در اختیار حزب الله قرار گرفت، تازه معنای واقعی آزادی رو میبینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس