کد خبر 1602247
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

بهترین محافظ برق ال ای دی کدام است؟

از آن‌جا که لوازم صوتی تصویری قیمت بالایی دارند، نوسانات برق و قطعی ناگهانی می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند و در بدترین حالت، آن‌ها را بسوزاند. در چنین مواقعی، بهترین کار استفاده از محافظ برق است. اگر برای تلویزیون خود به دنبال یک محافظ برق باکیفیت هستید که از هرگونه آسیب احتمالی به دستگاه پیشگیری کند، در این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که قرار است با بهترین محافظ برق تلویزیون ال ای دی شما را آشنا کنیم.

موقع خرید محافظ برق به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهترین محافظ برق ال ای دی کدام است؟

خرید محافظ برق، یک خرید حساس بوده و از آن‌جا که قرار است سلامت دیگر دستگاه‌ها مانند تلویزیون، یخچال فریزر، کامپیوتر و … را تضمین کند، باید هوشمندانه خرید خود را انجام دهید. نکاتی که در ادامه آمده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا انتخابی بی‌نقص برای خود رقم بزنید:

  • تعداد درگاه‌ها: چنانچه قصد دارید چند وسیله را از طریق محافظ به برق وصل کنید، به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • طول کابل: طول کابل یکی از پارامترهای مهم است که باید حتما به آن توجه شود.
  • اعتبار برند و گارانتی: تنوع برندها ممکن است کمی شما را گیج کند. قبل از خرید حتما پرس‌وجو و تحقیق کنید تا گرفتار برندهای بی‌کیفیت نشوید.
  • توان خروجی: توان خروجی یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. توان خروجی هر محافظ برق روی جعبه آن درج شده است. توجه به این نکته از آن دست مهم است که لوازم برقی مختلف نیاز به محافظ‌ها و پریزهای متفاوتی دارند.

چند راهی محافظ دار - پارت الکتریک مدل 2204

یکی از مطمئن ترین گزینه هایی که موقع انتخاب بهترین محافظ برق تلویزیون پیش روی شماست، این محصول از پارت الکتریک است.

بدنه این محافظ برق از پلاستیک فشرده ساخته شده و چهار درگاه دوشاخه دارد. حداکثر جریان انتقالی در این محصول ۱۰ آمپر، و حداکثر توان قابل پشتیبانی ۲۴۵۰ ولت آمپر است. این محافظ برق تلویزیون ال ای دی، دارای سیستم ارتینگ و محافظ ولتاژ است و به همین علت از بروز هرگونه آسیب در تلویزیون و دیگر لوازم دیجیتال جلوگیری می‌کند.

توجه داشته باشید که این محافظ برق از فناوری شارژ سریع و بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد. مورد دیگری که توجه به آن اهمیت دارد، این است که زمان تاخیر این محافظ برق به منظور شروع کار، ۶۰ الی ۹۰ ثانیه است.

تک راهی محافظ برق - پارت الکتریک مدل 689

اگر بخواهید تلویزیون ال ای دی خود را به یک محافظ برق اختصاصی وصل کنید، مدل 689 پارت الکتریک گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

این محافظ برق دارای یک درگاه دو شاخه بوده و حداکثر جریان انتقالی آن ۱۶ آمپر، و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۳۵۰۰ ولت آمپر است.

از ویژگی‌های خوب این محافظ برق می‌توانیم به سیستم ارتینگ آن و همینطور محافظت از ولتاژ اشاره داشته باشیم. بنابراین در صورت قطعی برق، مشکلی برای تلویزیون پیش نخواهد آمد. این محصول حداقل ۱۷۵ ولت و حداکثر ۲۴۵ ولت ورودی دارد. زمان تاخیر آن نیز ۴ الی ۶ دقیقه می‌باشد.

محافظ برق هوشمند تایمردار - هاردون مدل P103

بهترین محافظ برق ال ای دی کدام است؟

این محصول باکیفیت و خوش ساخت آمریکایی، انتظارات شما را از محافظ برق بالا می‌برد و بی‌گمان بهترین محافظ برق برای تلویزیون شما می‌تواند باشد. این محصول کوچک و جمع و جور حتی برای شارژ گوشی، لپ تاپ و دیگر گجت‌های شما نیز کارآمد بوده و تنوع رنگی گسترده آن، دست شما در انتخاب را باز می‌گذارد.

حداکثر جریان انتقال P103 به اندازه ۱۰ آمپر و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۲۴۵۰ وات است. این محصول دارای یک درگاه سه شاخه است و با استفاده از تبدیل می‌توانید آن را به دوشاخه نیز تبدیل کنید. از امکانات این محافظ برق می‌توانیم به پشتیبانی آن از شارژ سریع و محافظت فوق‌العاده از دستگاه‌های الکترونیکی در مقابل نوسانات اشاره کنیم.

محافظ برق با ۷ درگاه - پرووان مدل SKT01

این محافظ برق با کابل دو متر و تعداد ۷ درگاه ارتباطی، بسیار گزینه‌ای کارآمد است و شما می‌توانید تلویزیون، لپ تاپ، گوشی، هندزفری، ساعت و هر گجت دیگری که نیاز به اتصال دارد را به این سه راهی محافظ دار وصل کنید.

از درگاه‌های این محافظ برق به سه درگاه سه شاخه و چهار درگاه USB می‌توانیم اشاره کنیم. این درگاه‌ها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند اما خبری از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیست. ولتاژ ورودی این محصول بین ۱۱۰ تا ۲۲۰ وات بوده و از تلویزیون و دیگر گجت‌ها در برابر همه‌ی نوسانات و همینطور اتصالات کوتاه محافظت می‌کند.

پایان کلام در خرید بهترین محافظ تلویزیون

تنوع گسترده ای از محافظ های برق در بازار ایران موجود است و شما با کمی تحقیق قادر خواهید بود تا مدلی که از نظرتان بهترین محسوب می‌شود را انتخاب کنید. با این حال، ما در این مطلب چند مورد از محافظ برق های پرفروش و محبوب را برای شما معرفی کردیم تا اگر گزینه‌ای مد نظر نداشتید، بتوانید خریدی مطمئن برای خود رقم بزنید.

شما می‌توانید بهترین محافظ برق تلویزیون ال ای دی را از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با بهترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر آن، دیگر محصولات صوتی تصویری مانند ساندبار، اسپیکر، پارتی باکس و … را با تنوعی گسترده در تکنولایف مشاهده خواهید کرد و می‌توانید اقدام به خرید کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس