کد خبر 1602064
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شکست دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ در او تغییراتی ایجاد کرد و اکنون وی "به وضوح تعادل" ندارد.

به گزارش مشرق از "واشنگتن تایمز", بایدن در یک گردهمایی خصوصی در منطقه مدینه واقع در واشنگتن گفت: واضح است که وقتی ترامپ در سال ۲۰۲۰ شکست خورد، چیزی در او تغییر کرد. او نه تنها به باختن در سال ۲۰۲۰ وسواس پیدا کرده ، بلکه به وضوح تعادل خود را از دست داده است. شما باید به آنچه او به مردم می گوید گوش دهید.»

بایدن همچنین اعتراف کرد از نظرسنجی‌ها که حاکی از نزدیک بودن رقابت است, آگاهی دارد. اگرچه او گفت که تیمش نسبت به وضعیت رقابت احساس خوبی دارد.

میانگین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که ترامپ در نظرسنجی‌های ملی با کمی بیش از یک درصد از بایدن جلوتر است.

بر اساس یک نظرسنجی جدید نشریه «نیوزویک» که توسط «کالج پالس» (College Pulse) انجام شد، نحوه مدیریت جو بایدن در جنگ اسرائیل و حماس می‌تواند برای میزان حمایت از او در میان دانشجویان آمریکا بسیار حیاتی و مهم باشد.

نیوزویک نوشت: از آنجایی که دانشجویان نسبت به تلفات تهاجم اسرائیل به نوار غزه ابراز نگرانی کرده‌اند، اعتراضات حامیان فلسطینی در پردیس‌های دانشگاهی در سراسر ایالات متحده در هفته‌های اخیر گسترش یافته است.

این نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه «بایدن که خود را حامی اسرائیل معرفی کرده، با واکنش شدیدی از سوی بسیاری از رای‌دهندگان جوان و ترقی‌خواه به دلیل حمایتش از اسرائیل مواجه است»، افزود: این اعتراضات می‌تواند برای بایدن که قرار است در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) آمریکا با ترامپ روبه‌رو شود، پیامدهای سیاسی به همراه داشته باشد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که نحوه پاسخ بایدن به جنگ اسرائیل می‌تواند بر رای دانشجویان در انتخابات نوامبر (آبان) تاثیر بگذارد. در همین حال، ۳۷ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که نسبت به واکنش بایدن [به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه] رای خود را تغییر خواهند داد.

۲۸ درصد از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی گفتند که قصد ندارند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کنند و ۱۵ درصد نیز گفتند که پاسخ بایدن به درگیری ممکن است آنها را متقاعد کند که در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده رای ندهند. از سوی دیگر، هشت درصد گفتند که در نظر دارند رای خود را به ترامپ تغییر دهند.

این نظرسنجی از ۴ تا ۵ می ۲۰۲۴ بین ۸۰۴ دانشجوی کارشناسی از ۳۲۸ کالج و دانشگاه در ایالات متحده انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 2
    با اینهمه توطئه و خیانت و جنایتی که دموکراتها علیه ترامپ میکنند، دیوانه شدن جای ایراد ندارد.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 2
      دقیقا
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 1
      حالا تو چرا نگران بابا ترامپت شدی؟؟؟
  • امریکا : ننگ آفرینش IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 0
    امریکا : کانون آتش افروزی در دنیا !! >>>>. امریکا : ننگ تاریخ جهان !! >>>>. ترامپ : ننگ تاریخ امریکا !!
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 0
    دانشجویی که به ترامپ رای بده از خود ترامپ کثیف تره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس