کد خبر 1601360
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
رهبر

رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: «جامعه کُردی» جزء ما هستند.

به گزارش مشرق، هفته‌نامه «خط حزب‌الله؛ نشریه مکتوب دفتر حفظ و نشر آثا رهبر انقلاب اسلامی»، جزئیاتی از دیدار اخیر «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی را که روز دوشنبه ۱۷ اریبهشت برگزار شده بود، منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، به آقای بارزانی گفتند: ما، بین خودمان و جامعه‌ی کردی - چه در ایران، چه در عراق- از هر ملت دیگری نسبت نزدیک‌تری می‌بینیم؛ آنها جزء ما هستند.

برای خواندن هفته‌نامه ۴۴۳ خط حزب الله کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    20 9
    خدا حفظ کنه رهبر عزیز مارا
  • دانیال IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    12 7
    احسنت
  • از قافله شهدا باز مانده IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    11 7
    اقوام و مردم منطقه باید بدانند دلسوزی بیگانه ها برای ملت ها تاکنون سودی به غیر از جنگ و خونریزی نداشته است . امریکایی ها با دلسوزی برای مردم عراق اقدام به اشغال عراق کردند ولی نتیجه اش شد صدها هزار کشته و میلیون ها مجروح و یتیم و بیوه زن و در آخر هم داعش را به جان مردم عراق انداختند تا از مردم عراق امتیازهای بیشتری بگیرند . حالا فکر کنید صهیونیست های جنایتکار و اشغالگر که از امریکایی ها آشغال تر هستند چه خیری می توانند داشته باشند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس