کد خبر 1598513
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
.

نشست منتخبین مجلس دوازدهم با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس آتی برگزار شد.

به گزارش مشرق، نشست همدلی و همفکری منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبان و با حضور دکتر قالیباف، دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران و تعدادی از مسئولین کانون‌ها و کمیته‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.


در ابتدای این نشست که اکثریت نیروهای انقلابی مجلس دوازدهم حضور داشتند، دکتر حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سخنان کوتاهی، تحلیلی از شرایط منطقه بخصوص پس از عملیات طوفان‌الاقصی ارائه و از اهمیت راهبردی عملیات موفق و غرورآفرین وعده صادق و ضربه به رژیم صهیونیستی سخن گفت.


ایشان همچنین با توجه به شرایط پیش‌روی کشور نکاتی را در خصوص لزوم وحدت و همدلی میان نیروهای جبهه انقلاب برای حل مشکلات کشور و همچنین پیشرفت ایران مطرح نمود و بر لزوم تلاش برای همکاری حداکثری میان منتخبان جدید مجلس با دولت و برطرف نمودن چالش‌های کشور تاکید کرد.

پس از سخنان دکتر حدادعادل، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از تاثیر جایگاه مجلس و شان نمایندگی در اداره کشور سخن گفت. پس از ایشان نیز به ترتیب ۱۰ نفر از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارائه نقطه نظرات و مباحث خود پشت تریبون قرار گرفته و نکاتی را پیرامون وظایف مجلس و نمایندگان در دوره آتی مطرح نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • منتظر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 3
    رسایی را در عکس ها ندیدم؟!
    • FR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      اون به حساب نمی آید .عددی نیست
    • محمدایوب IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 0
      در عکس‌ها چنارهای سربه فلک کشیده در ججلو بودند
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      قیافه های تکراری.
    • طاهری IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 0
      حداد هم انتخاب شده ؟! چمران ؟! ثابتی چی ؟!
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    اگه کمی به عقب نگاه کنیم میبینیم که کسانی امروز داعیه مبارزه با سوداگری دربازار طلا و ارز و .... دارند که در زمان تصدی مسؤولیت خود شرکت های زیر مجموعه شان اقدام به خرید سکه می کردند . آدم جه جیزی را باور کند ؟؟؟ امثال اینها کسانی اند که بزرگ ترین ضربه پول ملی و..... ، راستی این مسؤولین که خرید .... شان از خارج است و عروسیشان در ..... وویلایشان در ..... و در کاخ ها زندگی می کنند و یا و وکیل و وزیر و .... که در زمان تصدی برای خود و با لابیگری ... در فلان .... دارند جه سنخیتی با آحاد مردم دارند ؟؟؟ دیگه اینکه در حوزه های علمیه آنچنانی قرار است چه کسانی تربیت شوند؟؟؟ آیا اینها درد محرومین را می دانند ؟؟؟ هرگز ،هرگزو هرگز . اگه مردید ،یک ماه با اقل درآمد زندگی خود و خانواده محترم را بچرخانید . بسم الله .
  • حسین IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    اندک اندک جمعان میرسد.
  • DE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 0
    از دیدن این عکس همون حسی رو کردم که وقتی عکس اصلاح‌طلب ها رو می بینم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس