1

روزنامه اصلاح‌طلب: به‌جای ادامه تنش با رژیم صهیونیستی با آمریکا مذاکره کرده و میوه‌های برجام را بچینیم!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز شنبه یکم اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که گزارش‌های پیرامون حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان و بازتاب آن در رسانه ها، زیرساخت‌های آمریکا در تیررس چین و تذکر به رفتارهای بی قاعده درباره حجاب در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

بامداد روز جمعه، ۳۱ فروردین، در پی پخش تصاویری ویدیویی ادعایی، خبرهایی مبنی بر تحولاتی در شهرهای اصفهان و تبریز از سوی خبرگزاری‌های داخلی و خارجی منتشر شد. در همان ساعات اولیه انتشار این خبر، مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اذعان داشت کهشنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم؛ خبرهای روز گذشته مورد توجه روزنامه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفته است.

روزنامه شرق اخبار روز گذشته را نشانه پایان تنش‌های اخیر میان ایران و رژیم صهیونیستی خوانده و نوشته است:

اکنون هم دولت بایدن و هم کشورهای اروپایی که حمایت جدی از اسرائیل دارند، در یک هفته اخیر پس از حمله ایران واقعا در تکاپو بودند که هر طور شده از حمله متقابل و مستقیم اسرائیل جلوگیری کنند تا منطقه خاورمیانه وارد جنگ نشود. چون این جنگ به موازات جنگ اوکراین می‌تواند تبعات مخربی را برای کل منطقه و جهان داشته باشد. در نتیجه اروپایی‌ها و آمریکا تا جایی که توان سیاسی و دیپلماتیک‌شان اجازه دهد، به فکر منصرف‌کردن اسرائیل و نتانیاهو هستند و تلاش دارند با این‌دست تحریم‌ها علیه وزارت دفاع، صنعت پهپادی و موشکی و... یا از حمله متقابل اسرائیل جلوگیری کنند یا شدت آن را به شکل چشمگیری کاهش دهند تا در ادامه، ایران خود را مجبور به پاسخ محکم‌تر نبیند و نهایتا جنگی روی ندهد.

با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید

اصلاح طلبان در واکنش به رفتارهای زیاده خواهانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و شرکای اروپایی‌اش تنها یک پیشنهاد دارند و آن اینکه یکطرفه امتیاز بدهیم و انتظار امتیازگیری هم نداشته باشیم. این جریان با همین شیوه و با دوگانه سازی دروغین «هسته ای-معیشت»، صنعت هسته‌ای را به تعطیلی کشاند ولی در سوی مقابل، تحریم‌ها پابرجا ماند و هیچ دستاوردی از برجام عاید ایران نشد.

در حال حاضر نیز این جریان همسو با عملیات روانی دشمن، مدعی است که باید درباره توان بازدارندگی، بهانه زدایی کنیم و روند خسارت بار برجام را در حوزه موشکی و منطقه‌ای نیز پیاده سازی کنیم!

روزنامه اعتماد هم به انتقاد از سیاست‌های رسانه‌ای در دوران تنش با رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشته است:

متاسفانه هیچ برنامه توجیهی با کارشناسان مورد قبول جامعه در رسانه‌های ملی مشاهده نمی‌شود. مسوولان به جای سیاست‌های اقناعی و توجیهی با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مستقل داخلی، سیاست‌های کنترلی در پیش گرفته‌اند و به ‌طور عجیبی نویسندگان دلسوز و ایران‌دوستی همچون عباس عبدی و برخی دیگر را ممنوع از نوشتن کرده و با چالش حقوقی مواجه ساخته‌اند. از دست دادن چنین ظرفیت‌های ارزشمندی، یک خطای قابل تامل است.

با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید

روزنامه هم‌میهن که معمولا مواضع رادیکالی درخصوص مسائل منطقه دارد این‌بار و پس از حملات ادعایی عناصر داخلی رژیم صهیونیستی خواهان برجام جدید و گفتگو با آمریکا شده و می‌نویسد:

جنگ هیچگاه هدف و غایت نیست. وقت آن رسیده‌است که ایران میوه اقدام نظامی و دفاع مشروع خود را بچیند. تنها راه رسیدن به این منافع، از طریق مذاکره است. ایران باید نشان بدهد که بعد از اقدام به دفاع مشروع، آماده مذاکره با کشورهای حامی اسرائیل و به‌ویژه آمریکا است. اگر ما از حجم ادبیات گزنده و بی‌اثر خود نسبت به آمریکا و غرب کاهش دهیم و به سمت مذاکره برویم، آمریکایی‌ها هم مشتاق مذاکره هستند.

در بخش دیگری از این روایت آمده است:

ما باید بتوانیم از یک اقدام نظامی مشروع، یک دستاورد سیاسی ایجاد کنیم. اگر ما مدعی هستیم که غربی‌ها فهمیده‌اند قدرت ما چه اندازه است، آمادگی ما در چه حدی است، تا چه حد توان آتش و پاسخگویی و بازدارندگی داریم، به‌جای اینکه به سمتی برویم که باعث جنگ شود تا توانمندی‌های ما مصروف شود، باید از شمشیر در نیام برای گرفتن امتیاز از غربی‌ها استفاده کنیم.

با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید

مروری بر مطالب مطرح شده از سوی برخی چهره ها و رسانه های اصلاح طلبان بیانگر آن است که آنان تلاش دارند طی مطالبی بر لزوم میوه چینی ایران از اقدام نظامی خود مبنی بر آنچه دستیابی به یک دستاورد سیاسی می نامند یعنی مذاکره، تاکید دارند.

این رسانه ها با تاکید بر اینکه وقت آن رسیده‌است که ایران میوه اقدام نظامی و دفاع مشروع خود را بچیند؛ تاکید می کنند، تنها راه رسیدن به این منافع، از طریق مذاکره است. ایران باید نشان بدهد که بعد از اقدام به دفاع مشروع، آماده مذاکره با کشورهای حامی اسرائیل و به‌ویژه آمریکا است. اگر ما از حجم ادبیات گزنده و بی‌اثر خود نسبت به آمریکا و غرب کاهش دهیم و به سمت مذاکره برویم، آمریکایی‌ها هم مشتاق مذاکره هستند. ما باید بتوانیم از یک اقدام نظامی مشروع، یک دستاورد سیاسی ایجاد کنیم.

بنا بر تاکید این رسانه ها، اگر ما مدعی هستیم که غربی‌ها فهمیده‌اند قدرت ما چه اندازه است، آمادگی ما در چه حدی است، تا چه حد توان آتش و پاسخگویی و بازدارندگی داریم، به‌جای اینکه به سمتی برویم که باعث جنگ شود تا توانمندی‌های ما مصروف شود، باید از شمشیر در نیام برای گرفتن امتیاز از غربی‌ها استفاده کنیم.

بررسی این مطالب از سوی رسانه های اصلاح طلب نشان می دهد که تاکید آنان بر دیپلماسی در شرایطی که قدرت میدان آشکار شده بوده اما توجهی به ذات آمریکا و غرب ندارند که از سویی کارنامه ای مشحون از مسئولیت ناپذیری نسبت به توافقاتی همچون برجام داشته از جانب دیگر در ماجرای غزه نیز بدون عدول از حمایت های خود از رژیم صهیونیستی همچنان شریک جنایات این رژیم می باشد.

از دیگر سو این مطالب در حالی طرح و بیان می شود که برخی از اصلاح طلبان تاکید دارند تقلیل یافتن پاسخ اسرائیل به عملیات وعده صادق به دلیل دادن امتیازاتی همچون افزایش تحریم های ایران، تحریم بخش های از سپاه و فرماندهان آن و نیز شتاب دادن به ارسال کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی است. مساله ای که نشان می دهد آمریکا همچنان رویه ای خصمانه علیه ملت ایران دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • سید IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    28 1
    به واقع و با اطمینان می توان گفت اصلاح طلبان تهوع آور از فرط حسادت و خودتحقیری و کدخداپرستی، از پاسخ موشکی ایران به صهاینه و از تحقیر این قوم نه تنها شادمان نشده اند که به شدت غمزده و ناراحت هستند چون به گمان ایشان این موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دوره حاکمیت جناح انقلابیون حاصل شده است و این را از بعد سیاسی به ضرر تفکر خود و وجهه جناح شان در داخل و خارج از ایران می دانند !!!
    • SE ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      8 0
      مردان میدان ایران زمین امریکا را از برج عاج همه گزینه ها روی میزه رسانده اند به من نبودم، باز هم این احمق های ذلت منش و نوکر صفت میگویند موشکها را بدهید بره واسه زنده کردن مرده نحس و نجس برجامچای و برجامچائیان خائن نخوانده امضا کن
    • SE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      7 0
      مردان میدان ایران زمین امریکا را از برج عاج همه گزینه ها روی میزه رسانده اند به من نبودم، باز هم این احمق های ذلت منش و نوکر صفت میگویند موشکها را بدهید بره واسه زنده کردن مرده نحس و نجس برجامچای و برجامچائیان خائن نخوانده امضا کن
    • DE ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      8 50
      دو جریان در ایران ستون پنجم امپریالیسم غرب هستند، یکی همین اصلاح طلبان پادوی غرب و دیگری نوحجتیه (جبهه پ.....) نفوذی غرب. باید هر دو غده سرطانی از پیکر ایران عزیز جراحی شوند.
    • سروش IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      4 0
      اصلاح طلبان از این واهمه دارند و عذا گرفته اند که اگر کدخدایشان و جهان غرب و ناتو مرعوب شوند و رژیم صیونیستی هم نابود شود ان شاءالله طبق وعده الهی که ریشه ظالمان کنده می شود اینها نفوذی و پیش قراول کی باشند و ترسشان از بی صاحب شدن است و اینکه نشخوار فکریشان را ازکجا باید بیاورند و چاکر و نوکر و کنیز کی باشند. این برایشان مهم این است نه وفاداری و نه وطن پرستی و نه خدمت رسانی به مردم و ... برای اصلاح طلبان تهوع آور نان و آب و صاحب و جیر و مواجب و ... نمی شود.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 0
      یه مشت روانی عقده ای بیسواد در هرزنامه اعتماد جمع شده اند براستی چرت و پرتهایشان مایه شرمساری برای جامعه اهل قلم و روزنامه نگاران است
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 0
      یه مشت روانی عقده ای بیسواد در هرزنامه اعتماد جمع شده اند براستی چرت و پرتهایشان مایه شرمساری برای جامعه اهل قلم و روزنامه نگاران است
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    7 4
    خروج احمقانه ترامپ از برجام‌باعث شد ایران امکانات و توانایی عملی ساخت بمب برتر هسته ای رو پیدا کنه ، غربیها حالا فهمیدن چه اشتباهی کردن و به دنبال احیای برجام هستند...
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      8 1
      برجام مرد جنازه اش هم پوسید استخوان هایش هم در حال پودر شدن است کمی صبر لازم است تا ایران کامل از شر این ننگ نامه دولت اصلاحاتی روحانی خلاص شود
  • امیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    11 1
    «نویسندگان دلسوز وایران دوستی همچون عباس عبدی.»خنده دارترین جمله امروز روزنامه اعتماد.............
    • SE ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      5 0
      پوشک تعویضی بچه های ایرانی هم حیفه که خرج برجامچای و پدر و مادر مرده گور به گور شدش بشه!
  • Farhad US ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    13 2
    پس نظام کی میخواهد جلوی یاوه گویی های وطنفروشان داخلی را بگیرد و بر دهانشان افزار بزند؟ اینکه جلوی امثال زیبا کلامها گرفته نمیشود کسی نخواهد گفت نظام اقتدار دارد بلکه خواهند گفت که نظام فشل است و کنترل از دستانش خارج شده است
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 10
      خیلی‌هاشون محاکمه شدن بعدش نمیشه هی به خاطر یه حرف هی محاکمه کرد
    • DE ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      5 0
      حیفاکلام! اینقدر شورش رو درمیاره تا بالاخره مردم خودشون این جوجه صهیون تخس ! رو ادبش میکنن! خودش گویا دوست داره کتک نوش جان کنه! حیفاکلام یک شخصیت کودک 6 ساله ترکیبی مازوخیستی - سادیستی داره. لطفا خانواده اش بفرستن اش پیش روانکاو.
  • SE ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    1 0
    الاصحالات فی فاضلابات
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    3 2
    آمریکا و اروپا به دلیل جنگ اکراین فعلا تهدید به حمله به برنامه هسته ای ایران نمی کنند. درصورتیکه از این جنگ بیرون بیان مثل گذشته شروع به تهدید و اینکه همه گزینه ها روی میز هست می کنند.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگر پلیسهایی که اینها را دستگیر می کنند مثل من از منطر ایدولوزیک و اعتقادی مستحلک بشند اون وقت بیشتر دچار بی معنایی میشند ... که من شدم ...و پاهاشون میلرزه ...
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    7 1
    از خوبیای طرح نور فراجا اینه که کلی لال شفا داده و داره کلی دین شناس نوظهور به جامعه معرفی میکنه
  • سید فروزان CH ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    16 0
    بوقچیهای اصلاح طاب در روزنامه های هم میهن و شرق و غیره که روز بعد از پیروزی موشکی ایران علیه رژیم اشغالکر ، مقاله در مورد حجاب مینویسند که حال جهت آرامش جامعه بی حجابی آزاد شود ، حتما اگر حمله دیکری از جانب ایران انجام شود ، خواهند نوشت باید هم جنس بازان اجازه داشته باشند روز هم جنس بازان را جشن بگیرند در شمال تهران جهت آرامش جامعه حتما خاتمی و روحانی همدردی یک کامیون کفی در جشن شرکت
  • سید فروزان CH ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    49 0
    اعتماد خائن ، نوشته عباس عبدی ممنوع نوشتن شده ، احمق‌ها حداقل عکس ان کره خر در صفحه اول و مقالات او را حذف میکردید بعد مدعی ممنوع النوشتن ان دجال میشدید
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    9 2
    براستی چه عیان و مشخص است که این اصلاح طلبان تهوع آور وطن فروش عمله و پادو های نتان یابو و رژیم کودکش فاساد هستند !
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    8 1
    واقعا این وطن فروشان و پادو های بی جیره و مواجب امپریالیسم چقدر نفهم و احمقند ، ادعای سیاست مداری هم دارند ! چرا نمی فهمند برجام شیخ فریدون سرخه ای چه دست آوردی برای مملکت داشته که اصرار دارند مجددا با امریکای پلید ، در زمانی که در استیصال است دوباره مذاکره شود ؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 5
    و تقویت تحریم ها و فرستادن سلاح بیشتر یعنی همون حرفی که من زدم بازدارندگی انر کوتاه مدته و سریعا به هم می خوره یا باید می خوردیم جواب نمی دادیم اصتحلاک یا باید جور دیگری قدرت جمهوری اسلامی ایران دچار اصطحلاک بشه ...
    • DE ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 0
      فعلا که دهن شما اسقاطیلی ها حسابی اسفالت و صاف شده! مثل زلنسکی شکست خورده ! تو بدبخت ! اینقدر مواد زدی! تا تونستی این چند خط درهم برهم رو بنویسی! معلومه! به سرنوشت صدام ختم میشید! مثل موش! میرید تو سوراخ ها قایم می شید! دا اند!
  • سید فروزان CH ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    61 0
    موشکها را خرج برجام کنید یعنی همان برجام دو و سه . وقاحت و پررویی این کثافت طلبان حد و مرز ندارد ، هر موضوع را وصل میکنند به مسئله حجاب ، هر اتفاق در دنیا را وصل میکنند به برجام ، هر تصادف در جاده‌ها برجام ، سیل میاید برجام ، گرما میاید برجام ، یعنی این بی غیرتها تا پیچ آخر بهشت زهرا هم بدنبال برجام دو سه در نهایت هم جوسازی و فتنه انکیزی برای کف خیابان ریختن ملت . خاک بر سرت زیبا کلام خاک بر سر حسن قالی دزد خاک بر سر جواد دکمه خاک بر سر خاتمی و فرزندان هاشمی روحت شاد خلخالی که جایت خالی و‌نیاز به کسی مثل تو تا قانون اجرا شود در مملکت
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    34 0
    علاوه بر عباس عبدی وطن فروش اطلاعات فروش که ممنوع القلم شده است باید قلمهای برخی از جمله فاضل میبدی که خود را از فضلای حوزه علمیه قم می نامد اما همیشه از مهسا امینی تا کنون و قبل از آن قلم زهرآگینش را بر عیله حکومت به عناوین مختلف اظهار نظر می کند شکسته شود خداوند قلم اینها را بشکند که هیچگاه به نفع کشور و ملت و انقلاب به کار نمی گیرند
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 0
    فیلم سازی خصوصی یعنی استودیوهای خصوصی که اونطرف ابی ها سلطنت خواهها توش سهم خواهند داشت استودیوهای خصوصی مثل هالیوود این یک تعییر عطیمه از اینترنت هم بیشتر ...متوجه هستید¿¿¿¿
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    8 0
    افسادطلبان احمق نیستند. خائنند. خودشان را می‌زنند به حماقت. چون حرف‌های این‌ها از یک ذهن سالم با ضریب هوشی بالای ۵۰ بعید است.
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    5 0
    از یاد نبریم که سالهاست که نتیاناهو به اصلاح طلبان در ایران امید بسته است.
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    چرا اسم شاعر بزرگ جامی رو عوض کردید برجام گذاشتید واقعا خجالت آوره !؟
  • مهدی US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 0
    صدای امریکا و اسرائیل با پول مردم ایران و کمک های دولتی به ستون پنجم دشمن. شرم بر وزیر بی بخار ارشاد و قوه قضائیه تر سو.
  • علی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    شناخت دشمن ،علم است ، دانش است.حکیم زمان جمله ای طلایی فرموده است: " در مذاکره ، آنچه مال توست را از تو میگیرند؛ وعده میدهند، آنرا هم انجام نمی دهند." ما باید جهود که اختیار آمریکا را در دست دارد،بشناسیم.متآسفم که اصلاح طلبان در برهوت فکر میکنند؛ اگر ریگ در کفش نداشته باشند؛ که اغلب دارند.
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    4 0
    مذاکره فی نفسه نه بد است و نه خوب. سوال من این است که موضوع مذاکره (معامله) چیست؟ از نظر آمریکا: محدود شدن توان نظامی ایران (موشک های بالستیک، پهپادها)، تغییر نقش ایران در منطقه و حمایت نکردن از آنچه که از نظر غربی ها تروریست نامیده می شوند (خزب الله، اصار الله، حشد الشعبی، سوریه و ...)، حقوق بشر در ایران (حجاب، هم جنس گرایی، شورای نگهبان، ...)، هسته ای (نظارت قوی تر آژانس، محدودیت غنی سازی ...) و ما قرار است روی کدام موضوع مذاکره (معامله) کنیم؟ برای رسیدن به چه هدفی؟ از بین رفتن تحریم هایی که نخ نما شده اند؟ یا فروش نفتی که داریم می فروشیم؟ احیای برجام؟! درخواست ایران چه باید باشد و در مقابلش حاضر است چه چیز را بدهد؟
  • امید IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    ای اصلاح طلبان کارشکن به آغوش ملت بازگردید دست از یاوه گویی،بردارید دست شما دیگه برای همه رو شده غربگدایان حقیر چندش آورترین موجودات روی زمین
  • رضا IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    4 0
    این لیدرهای اصلاح طلبان تا کی و تا کجا می خواهند نقش احمق ها را بازی کنند، برجام از ریشه خشک شده، این ها به دنبال میوه ی آن می باشند تا حیثیت و دستاورد نداشته، عزت و آبرویی برای خود از قدرت موشکی و اقتدار ایران و مقاومت به دست بیاورند، مصداق آن هستند، کار نکرده، مزد و پاداش هم می خواهند. این جماعت بده بره، هنوز به دنبال بده بره هستند.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    6 0
    این احمقهای الاغ مخ باید متوجه شوند متن برجام دقیقاً چیزی نیست جز همان متن اندیشکده های آمریکا است برای مهار ایران .....
  • CA ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    7 0
    اصلاحطلب ها از هر فرصتی استفاده میکنن که ارادت خودشون رو نسبت به آمریکا و صهیونیست‌‌‌ها نشون بدن. ایکاش یه ذره از این ارادت رو به خدا داشتن .
  • DE ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    6 0
    این برخی خودفروشان اصلاحاتچی لگن لیس امریکا ! این بی غیرت ها ، بی ناموس ها هنوز که هنوزه ! دنیا بیدار شد! اما اینا باز دارن خواب هلو ، گلابی می بینن! توهمی ها! روانی ها! خدایا این یک عده اسقاطیلی های اصلاحاتچی رو زودتر روانه خانه ابدی شون کن تا این کشور از شرو خیانت شون خلاص بشه! اونجا هرچقدر دلشون خواست هوس کردن ، خواب هلو گلابی ببینن!
  • DE ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 0
    کدوم ما؟ یک عده اصلاحاتچی بی شرف! شما که پای امریکایی ها و اسقاطیلی ها رو بوسیدید یک ذره عزت برای خودتون نگذاشتید. بیخود از وعده صادق نمیخواد برای خودتون کیسه بدوزید و ماهیگیری کنید. وعده صادق برای عظمت هشتادو پنج میلیون ایرانی بود تا کور بشه چشم ذلت بارتون! اگر به رای و تصمیم شما بی لیاقت های خائن بود، کشور رو دو دستی تقدیم امریکایی ها و اسقاطیلی ها میکردید و هدیه ویژه! از دادن ناموس تون هم دریغ نمی کردید!
  • DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    در ماجرای غزه با حمایت های خود از رژیم صهیونیستی همچنان شریک جنایات این رژیم می باشد. ------------------------------------------------------------------------------------ اخرش این "یکعده اصلاحاتچی ها ی صهیونی " کاری میکنند ، شورش در بیاد! مردم ایران اونا رو مستقیم به غزه تبعید کنند! تا اونجا اسقاطیلی ها ازشون پذیرایی فراموش نشدنی بکنن! قوه قضائیه محترم! می بینید این یکعده اصلاحاتچی های دیکتاتور مزاج علنا و کتبا علیه مردم ایران و خانواده شهدا جرم انجام میدن و خون شهدا رو میخوان پایمال کنند ، این دیکتاتورهای بی وطن و بی شرف اسقاطیلی میخوان مردم در مقابل جنایات فرزندانشون بدست دشمن پلید دهن شون ر و ببندن! کل خانواده شهدا لازمه از این یکدسته اصلاحاتچی به دادگاه شکایت کرده تا این یکعده دشمن شادکن ، دادگاهی و تنبیه بشن. اینها اجازه ندارن برای مسئولین کشور و مردم "باید و شاید" تعیین کنن! این لگن لیس های اسقاطیلی و امریکا حتی نمیتونن یک مگس کیش بدن حالا میخوان در زمینه تصمیم های مهم فضولی کنند اونم با اینهمه رسوایی و خیانت هاشون؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    اصلاح طلبان: متاسفانه شمشیر جمهوری اسلامی از نیام درآمد.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 0
    برجام مردددددددد و تمام شد و استخوان‌های آن در زیر خاک پوسید برجام برای دوران افول و ذلت بود الان زمان نصر و پیروزی است برجام برای مسئولین خائن و همکار دزد و رفیق قافله بود نه الان که مسئولین تصمیم به استفاده‌ از قدرت برای احياي حقوق ملت گرفته‌اند مشاورین خیانتکار و این گرگان در لباس میش بمراتب خطرناک‌ تر از اسرائیل هستند
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    تفکر اصلاح طلبی حاصل بی دینی و غربزدگی است و لذا هر آنچه بگویند و بکنند بضرر مردم مسلمان ایران است
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    متاسفانه اصلاح طلبان و دلار پرستان در ایران همه کاره هستند و بعد از سه سال هنوز اژه ای و رئیسی کاری برعلیه این خائنین به مملکت انجام نداده اند
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    متاسفانه افساد طلبان محاکمه هم نمیشوند چون تفکر غربزدگی و غربگرایی در قوه قضاییه هم وجود دارد بعلاوه افساد طلبان پولدار در قوه قضاییه نفوذ دارند و گمان نمیکنم ایشان محاکمه واقعی بشوند مگر روی کاغذ
  • ایرج IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 1
    برجام خوبه به شرطی که دولت ها به اون پایبند باشن.
  • ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    شرم برجام و سرانجام آن برای سالها گریبانگیر اصلاح طلبان است لااقل اگر شرم نمی کنند سکوت کنند
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    عجیب است انان که میدان رامی فروختن تا به اسم دیپلماسی برای خود موقعیت بیابند الان توصیه میکنند تامیدان قوی وفعال است ازان برای گرفتن امتیاز با دیپلماسی وارد معامله شوند اقایان فقط تجارت بلد هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس