کد خبر 1592829
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی حقایق آمریکا با انتشار تصاویری از سفر مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام آمریکا به اسرائیل و دیدار با مقامات نظامی اسرائیل نوشت:

در سایه ترس اسرائیل از اقدام تنبیهی ایران ،ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام آمریکا به اسرائیل سفر کرده تا ضمن روحیه دادن به مقامات و شهروندان اسرائیلی، از نزدیک در جریان روند آمادگی اسرائیل برای واکنش ایران قرار گیرد و آخرین هماهنگی ها را میان آمریکا و اسرائیل انجام دهد.

روحیه دادن آمریکا به اسرائیلی‌ها+ فیلم

او در این سفر با یوآف گالانت، وزیر جنگ اسرائیل در پایگاه هوایی هاتزر دیدار داشت.

گالانت در این دیدار گفته است که دشمنان ما فکر می کنند که می توانند اسرائیل و آمریکا را از هم جدا کنند، اما برعکس ، آنها ما را به هم نزدیک و روابطمان را تقویت می کنند؛اسرائیل و ایالات متحده «شانه به شانه هم» در برابر تهدیدهای ایران ایستاده‌اند.

هم چنین هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، پس از پایان ارزیابی وضعیت «جامع» به همراه مایکل کوریلا، گفته اس که ما حدود شش ماه است در حالت آماده باش و در جنگ هستیم ، ارتش به رصد آنچه در ایران و در عرصه های مختلف میگذرد، ادامه میدهد.در آمادگی مداوم برای مقابله با تهدیدات موجود و احتمالی در هماهنگی با ارتش ایالات متحده هستیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 5
    الان بهترین موقعیت برای نابودی ایراییله ولی این جور که پیداس توانایی ضربه زدن به اسراییل رو ندارید و دارید با رسانه خودتون رو گنده نشون میدید . امریکا شاید در تهاجم به اسراییل کمک نکنه اما در دفاع بهشون کمک میکنه و با توجه به انواع تسلیحات پیشرفته دفاعی که تنوع بالایی هم داره شما رو بعد از دو هفته ببرای حمله به شک انداخته . فقط چیزی که اسراییل ازش میترسه بمب هسته ای هست که اگر سر موشک قرار بگیره ...
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      ما شما رو زیر پا میذاریم شک نکن.
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      موشکها و پهباد ها ی ایرا ن از گنبد آهنین و فلاخن داود علیرغم حمایت‌های اسرائیل کودک کش توسط آمریکای تروریست و چندین کشور شرور دیگر و 3 ساعت فرصت عبور کرد . و ایران شریف با حق دفاع مشروع به رغم داشتن توانایی با انسانیت فقط اهداف نظامی اسرائیل رو نقطه زن در تلاویو مورد اصابت موفق قرار داد برخلاف اسرائیل کودک کش که از روی استیصال و ناتوانی با جنایت و خوی حیوانی و نسل کشی در مدت شش ماه بیش از 33 هزار غیر نظامی و زن و کودک فلسطینی رو قتل عام کرد. و به هدفش که نابودی حماس و مقاومت بود نرسید. ولی به نفرت و انزجار جهانی که خطری برای نابودیشه رسید.
  • US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    وتوی شما در شورای امنیت سازمان ملل متحد یعنی بله شما هم طرف دیگر جنگ و بی‌طرفی نیستید،
  • US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    بله تو راست میگی!برو از ضربه‌ مغزی شدگان عین الاسد بپرس!
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    بابا چرا انقدر این دست وآن دست میکنید اونها ۶ تا زدند شما ۶۰ تا بزنید
  • ایرانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    دلداری ژنرال امریکایی به کفتار اسقاطیلی: حالتون رو میفهمم ماهم خوردیم تو عین الاسد. مرگ حقه موشک وسیله اس. پیشاپیش توغمتون شریکیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس