پیگیری وضعیت سلامتی مجروحان حادثه‌ی ناکام تروریستی سیستان وبلوچستان

استاندار یزد بار دیگر از مجروحان این حادثه تروریستی در بیمارستان شهید رهنمون سرکشی و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، فاطمی استاندار یزد هم چنین با برقراری ارتباط تلفنی با سردار فلاح زاده جانشین سپاه قدس اقدامات انجام شده برای درمان و مداوای مجروحان حادثه تروریستی راسک را با او در میان گذاشت.

جانشین سپاه قدس و رییس مجلس شورای اسلامی در تماس‌های تلفنی جداگانه وضعیت سلامتی مجروحان حادثه‌ ناکام تروریستی سیستان وبلوچستان را جویا شدند.

سردار فلاح زاده نیز با تقدیر از شجاعت و مقاومت پاسداران تیپ ۱۸ الغدیر، از درگاه الهی سلامتی و بهبودی این مجروحان را خواستار شد.

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی با هماهنگی دکتر میر محمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی تلفنی احوال پرس مجروحان حادثه تروریستی راسک شد.

قالیباف در این تماس تلفنی، از شجاعت و جوانمردی نیروهای تیپ الغدیر یزد در شکست این حمله‌ی ناکام تروریستی قدر دانی کرد.

در حمله تروریستی ۱۶ فروردین در شهرستان‌های راسک و چابهار سه تن از نیروهای مدافع امنیت از سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های حسین سر سنگی، حسین انتظاریان و امیر محسن حسن نژاد به شهادت رسیدند و جمعی دیگر نیز مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 3
    این همه جانباز دفداع مقدس که همه از حقوق ناراضی اند
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    16 نفر از بچه های این مملکت رو پر پر کردن بهش میگید ناکام واقعا شرم آوره،چیزی که براتون مهم نیست جون نیروهای امنیتی و انتظامی عیادت تو سرتون بخوره.
  • Fereydoon US ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    خداوند لعنت کنه دشمن اسلام رو واقعاً درد آور است که برادران اسلام مون داره شهید میشه واقعا این کفر بی همه کس چکار می‌کنه خداوند همه کفر رو ریشه کن کنه که یک نفس عمیق بکشیم
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    دقیقا منظور از ناکام بود چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس