به گزارش مشرق، سرباز روح‌الله رضوی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

مقاومت جانانه و شش ماهه‌ی گردان‌های شهید عزالدین قسام، پس از شبه معجزه هفت اکتبر، برای این گروه مجاهد و مقاوم چنان جایگاه و اعتباری در میان مردم منطقه و کشورهای مسلمان ایجاد کرده که به جرات می‌توان گفت هیچ جریان و گروهی در جهان اسلام در محبوبیت به گرد پایشان هم نمی‌رسد. این محبوبیت بعضا حتی از دایره جوامع مسلمین هم خارج شده و بسیاری از آزادگان غیر مسلمان جهان را علی رغم همه ضدتبلیغ‌های صورت گرفته وادار ساخته تا در برابر این مقاومت جانانه سر تعظیم فرود آوردند.

حالا همین گردان‌های شهید عزالدین قسام خوش نام و نشان، در پیام تسلیتی که برای شهید زاهدی منتشر کرده‌اند عباراتی نوشته‌اند که کمتر نمونه‌ای می‌توان برایش یافت. قسام در پیامش اولا او و همرزمانش را شهدای در مسیر قدس نامید و از نقش شهید زاهدی یا همان ابومهدی در ساختن جبهه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در طول سالیان متمادی سخن گفته‌ و به شکل خاص به نقش بارز شهید در طوفان الاقصی اشاره داشته. در پایان هم جمله معروف ابوعبیده سخنگوی محبوب قسام را ذکر کرده‌ که "وإنه لجهاد نصر أو استشهاد" که یعنی این جهاد است؛ یا به پیروزی منتهی می‌شود و یا شهادت.

این یعنی که گردان‌های قسام هرآنچه از اعتبار و عزت و جایگاه داشته‌اند را به حق، به پای این شهید والا مقام ایرانی ریخته‌اند؛ امری که چه بسیاری در جهان عرب و اسلام حسرتش را می‌خورند و بعید نیست که بخشی از اظهار نفرت‌ها و غضب‌ها از شهدای ایرانی به همین حسادت شیطانی بازگردد. اما بخش دردناک ماجرا این است که جبهه رسانه‌ای ما، از این فرصت منحصربفردی که مواضع علنی و روشن و واضح مقاومت برای‌مان فراهم آورده بهره‌ی درست را برای رفتن به جنگ روایت‌های علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌گیرد.

رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان مقاومت ایرانی که شهید زاهدی و یارانش نه اولین‌شان بودند و نه آخرین‌شان، اینک بی‌لکنت و مصلحت‌سنجی، بر زبان دلاورمردان فلسطینی جاری می‌شود و این سردلبری که در حدیث دیگران آمده، می‌تواند سنگ را آب کند. هرآنچه توان رسانه‌ای داریم برای بازتاب و انتشار گسترده این مواضع و اظهارنظرات بکار گیریم که بهترین فرصت برای شکستن حصارهای رسانه‌ایست که علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه رقم زده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    5 0
    جالب بود
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    2 0
    جالب بود
  • صابر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    3 0
    اولین گــام هم سربه‌راه شدن/کــردن رسانه‌های غـربگــرای داخلی است.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه افسران جنگ نرم ما با مشغول شدن به اراذلی مثل معصی و علی کریمی و دیگر خار و خس های بی ارزش از مسائل اصلی منطقه و جهان فاصله دارند.
  • پارسا FR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    در علم اخلاق اصلی بنام تخلیه است بدین معنی که شما اگر خروارها گندم فراهم و در انباری نگهداری کنید ولی فکری بحال موشهای داخل انبار نکنید بعد از اندک زمانی از گندمها اثری باقی نخواهد ماند شما تا زمانی که نفوذی ها در صدا وسیما و رسانه ها وحتی درهمین سایت را شناسائی و پاک سازی نکنید وضعیت از همین هم بدتر خواهد شد. نفوذی ها دوره های ویژه دیده اند هیچ وقت مطلبی را بروشنی نخواهند گفت بلکه از ترفندهائی استفاده خواهند کرد که تنها اهل فن متوجه آن می شوند نه مغز نخودیهای مدیر و مسئول کم سواد صدا و سیما و غیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس