کد خبر 1582295
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش مشرق، محسن فایضی در کانال تلگرامی خود متنی را با عنوان یک‌ پیروزی مهم برای فلسطینی ها( فعلا روی کاغذ) منتشر کرد و نوشت:

یک اتفاق مهم دیروز، تصمیم جدید و نهایی نتانیاهو در رد طرح بن گویر برای رمضان و محدود کردن ورود فلسطینی ها و اعراب اسرائیلی به مسجدالاقصی بود.

بن گویر وزیر داخلی ‎اسرائیل با انتقاد از تصمیم نتانیاهو این اقدام را به معنای به خطر انداختن جان شهروندان اسرائیلی و ارایه تصویر پیروز از ‎حماس متهم کرد.

دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که،نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با وزیران ارتش و امنیت ملی و رهبران سرویس های امنیتی رایزنی های امنیتی انجام می دهد: "ما هر کاری را برای حفظ آزادی عبادت در مسجد الاقصی و در عین حال حفظ نیازهای امنیتی انجام خواهیم داد."

اسرائیل هیوم نیز اعلام کرد که بر اساس توصیه نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و برخلاف درخواست وزیر بن گویر: هیچ محدودیتی برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در ماه رمضان وجود نخواهد داشت.

و البته باید دید رفتار اسرائیل در ماه رمضان چگونه خواهد بود تا بتوان در خصوص این عقب نشینی قضاوت کرد

شرایط صحن های مسجدالاقصی بسیار بر شرایط اجتماعی و روانی مردم در کرانه و نوار غزه تاثیر گذار خواهد بود.

طوفان الاقصی هدفش توقف روند یهودی سازی مسجدالاقصی بود، مثل سیف القدس و برای همین هم برای انسان فلسطینی طوفان الاقصی منطقی است. لذا وضعیت رمضان قدس بسیار در این ذهنیت مهم است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    نه
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    آخییییییی! نوزاد رو تو بیمارستان با بمب له می‌کنید، اجازه خروج نوزادان تازه متولد رو نمی‌دید، خونه مردم رو اشغال کردید و مغازه‌هاشونو غارت می‌کنید حالا نگران اعمال عبادی در ماه مبارک رمضان شدید؟!! خیر بازی سگ و گربه‌ست برای فرونشاندن آتش خشم فلسطینیان داخلی و مردم خارجی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس