مردم انقلابی‌گری و پای ارزش‌های نظام و انقلاب بودن را ثابت کردند

فرمانده سپاه لرستان گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پای ارزش‌های نظام و انقلاب بودن را ثابت کردند.

به گزارش مشرق، سردار نعمت‌اله باقری امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور در شعبه ۲۳ اخذ رأی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آمار و گزارش‌ها از ساعت ۸ صبح مردم حضور جانانه‌ای پای صندوق‌های رأی دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان آن چیزی که درباره گذشته آن‌ها بیان شده است امروز ثابت کردند، افزود: مردم لرستان با حضور خود پای صندوق‌های رأی، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پای ارزش‌های نظام و انقلاب بودن را ثابت کردند.

فرمانده سپاه لرستان خطاب به دشمنان ایران، افزود: اگر چه ممکن است در ایران مشکلات و یا اختلافات سلیقه‌ای وجود داشته باشد، اما هر زمان که پای کلیت نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در میان باشد در یک صف واحد روبروی دشمن خواهند ایستاد.

سردار باقری با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مردم امروز صف واحد بودن را نشان دادند و این یک پیروزی به نفع مردم و یک شکست برای دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مشارکت ضعیف مردم در انتخابات بود، ادامه داد: مجموعه سپاه استان در حوزه برقراری امنیت انتخابات با کمک نیروی انتظامی در بیش از ۶۵۰ صندوق مستقل و تعدادی نیز با کمک نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات مشارکت دارد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامنی در فضای انتخابات است، تصریح کرد: با همکاری مجموعه‌های نظامی و انتظامی به‌صورت ویژه نیروی انتظامی و بسیج امنیت انتخابات لرستان فراهم شده است.

سردار باقری بیان کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در برخی از شهرهای استان تاکنون موضوع امنیتی نداشتیم و ان‌شاءالله تا پایان رأی‌گیری نیز نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    ایا پدر شهید عجمیان هم شرکت کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس