رئیس ستاد انتخابات کشور:‌ مردم با مشارکت حداکثری به پیشرفت کشور کمک کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور، مجلس را محل ریل‌گذاری دانست و گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح می‌توانند به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

به گزارش مشرق، سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه در همایش مجریان برگزاری انتخابات شهرستان شمیرانات ضمن تأکید بر عدم تأخیر فرآیند رأی‌گیری در روز انتخابات گفت: هیات‌های اجرایی با هم‌افزایی و هم‌دلی ید واحد باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی وزیر کشور با اشاره به شرایط سختی که در زمان جنگ تحمیلی و در جبهه‌های نبرد وجود داشت، اظهار داشت: ملت ایران نسبت به سایر مردم دنیا این امتیاز را دارند که همواره در همه صحنه‌های مختلف کشور حضور داشته و در هر شرایطی که نیاز باشند به عرصه می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: در همه مقاطع کشور می‌بینیم که دشمن چه تلاش‌های مذبوحانه‌ای از خود نشان داده و مردم همواره میدان‌داری کرده‌اند و این میدان‌داری خط بطلانی بر همه نقشه‌های آن بوده و تاریخ انقلاب مملو از این رشادت‌ها است.

این مسئول افزود: کاملاً مشهود است که رسانه های معاند چگونه علیه انتخابات ما تبلیغ می‌کنند و دولت آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند مردم در انتخابات حاضر شوند، اما تجربه همه ایام نشان داده که مردم ایران هر جا که لازم شده، حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این‌که از سال گذشته تا کنون تمام ملزومات برای برگزاری انتخابات شکوهمند ۱۱ اسفندماه فراهم شده است، اظهار داشت: این عرصه میدانی است که باید همه افراد به حسب وظیفه و تکلیفی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند در آن حاضر شوند.

وی با اشاره به یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری که «سلامت» انتخابات است، گفت: جامه عمل پوشاندن این راهبرد مهم در گرو اجرای کامل و با دقت انتخابات است.

شاهچراغی با تاکید بر این‌که باید شأن انتخابات رعایت شود خطاب به مجریان انتخابات، افزود: باید به همه جزئیات توجه شود و از همه عوامل و دست اندرکاران شعب اخذ رأی می‌خواهیم حتماً از روز قبل در شعبه مستقر شده باشند نه برای رأی‌گیری بلکه برای بررسی نهایی همه ملزومات برگزاری این حماسه بزرگ و ضروری است که در شعب اخذ رأی با جزئی نگری حداکثر نیازمندی‌ها دیده شود.

این مسئول شعب اخذ رأی را کانون و مرکز ثقل انتخابات دانست و اظهار داشت: اگر تمام آموزش‌ها موارد و نکات خوب تبیین و شعب به بهترین شکل تجهیز شد کار خوب پیش می‌رود.

استاندار تهران: عوامل اجرایی و معتمدین در برگزاری انتخابات بی‌طرف عمل کنند

استاندار تهران نیز در این همایش با اشاره به اینکه از امروز شاهد آغاز تبلیغ داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هستیم، گفت: سه هزار و ۵۴۵ نامزد انتخاباتی از حوزه بزرگ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس شروع به رقابت می‌کنند و آن‌چه از معتمدین انتظار داریم این است که باید در این صحنه بی طرف باشند تا در موعد مقرر اراده مردم آشکار شود.

علیرضا فخاری اظهارداشت: در این راستا مهم‌ترین وظیفه ما امانت داری است، تا این فریضه بسیار بزرگ را به درستی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: مفتخر هستیم که هم‌اکنون در کنار جامعه قابل اعتماد و هدایت‌گر آموزش و پرورش و سایر اهالی و مسؤلان شمیرانات هستیم و این گردهمایی بهانه‌ای است که یک‌بار دیگر در آزمون سیاسی بزرگ در کنار هم باشیم و برای آینده روشن کشور تصمیم درست بگیریم.

فخاری با بیان این‌که انتخابات، یک تحول فکری اجتماع است، اظهار داشت: حرکت، ریل‌گذاری و جهت‌گیری دوران حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور به تدبیر و تحول نگاه فکری کسانی وابسته است که در این مسیر پا پیش گذاشته‌اند.

وی افزود: جمع حاضر شامل معتمدین، مخلصین، مجریان، حافظان و ناظران و بازرسان و همه کسانی است که دست در دست یکدیگر داده‌اند تا با درایت و نظارت صحیح، تحول مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذارند.

فخاری خاطرنشان کرد: فعالیت همه شما قابل ستایش و قدردانی است چرا که برای حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف این انتخابات و به نمایش گذاشتن عرصه مردم سالاری، مؤثر و پررنگ به نقش آفرینی پرداخته‌اید.

فرماندار: عوامل انتخابات شمیرانات با بیش از ۱۰۰ جلسه آموزشی آماده حضور حماسه‌آفرین مردم هستند

فرماندار شمیرانات نیز در این همایش با اشاره به این‌که تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شده است، گفت: عوامل انتخابات شمیرانات با بیش از ۱۰۰ جلسه آموزشی آماده حضور حماسه‌آفرین مردم هستند.

مجتبی ذاکریان اظهار داشت: مجموعه فرمانداری شمیرانات از اولین روزهای ابلاغ وزارت کشور با تشکیل ستادهای مختلف تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات شکوهمند به کار گرفتند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شمیرانات با بیان این‌که از تمام شعب اخذ رأی شهرستان سرکشی و بررسی صورت گرفته و تمام عوامل بازبینی شده‌اند، خاطرنشان کرد: همه امکانات و تجهیزات نیاز سنجی شده و با مشورت و همراهی کارها پیش رفته است.

فرماندار شمیرانات افزود: با توجه به این‌که اغلب از پیشکسوتان حضور در اجرای انتخابات هستند، اما طبق تغییراتی که امسال در قانون انتخابات وضع شد برای همه عوامل و هیات های بازرسی و سربازرسی تاکنون ۶۵ جلسه آموزشی و برای کاربران دستگاه های احراز هویت ۴۰ جلسه آموزشی برگزار و در صورت نقص ایرادات برطرف شده است.

همایش مجریان برگزاری انتخابات شهرستان شمیرانات با حضور استاندار تهران و جمعی از معاونان و مدیران کل، فرماندار شمیرانات و عوامل اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات شامگاه پنجشنبه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 0
    باشه
    • DE ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      بهتر نبود می گفتی مسولین با کار حداکثری به مشارکت مردم کمک کنند؟
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    2 0
    با این وضعیت اسفبار اقتصادی و همچنین سقوط بورس و متضرر شدن سهامداران بورسی و ضرر و زیان هنگفت سهامداران ، کسی پای صندوق‌های رای حاضر نخواهد شد. امسال درصد شرکت کنندگان زیر ۲۵ درصد خواهد بود. این خط و این نشان. ‌
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      خاک تو سر اون 25 درصدی که رای میدن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    2 0
    کدوم پیشرفت؟......
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 2
    انشاءالله
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 1
    مردم شرکت می کنن
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    عدالتی ندیدیم، ما دیگه رأی نمی دیم.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    رای بی رای
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    گور پدر دشمنان خارجی و شبکه های معاند الان مشکل دشمنان داخلی هستند که دارن مملکت رو دارن نابود میکنن . باید با آنها مقابله کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس