واکنش ترابی به رفتار خلیل‌زاده و عملکرد قلعه‌نویی/ از جانشین بیرانوند شگفت‌زده می‌شوید!

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن شگفت‌زده خواهید شد!

به گزارش مشرق، مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: انگیزه خوبی برای این بازی داشتم و چرا که بازی قبل هم نتیجه خوبی نگرفتیم اما خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد.

او در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار بعد مقابل ذوب‌آهن گفت: یک دروازه‌بان جوان خیلی خوب داریم که شما او را ندیده‌اید. قطعا می‌تواند در آن بازی به ما کند و مطمئن باشید از عملکردش شگفت‌زده می‌شوید.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران همچنین در مورد انتقادات از تیم‌ملی، بیان کرد: انتقاد برای چه؟ اگر انتقاد منطقی باشد می‌پذیریم اما اگر منطقی نباشد، پذیرفتنی نیست. امیرخان و آقای الهویی همه جا عذرخواهی کردند.

ترابی همچنین در مورد اظهارات تند شجاع خلیل‌زاده و بی‌احترامی به اهالی رسانه بیان کرد: نمی‌دانم شجاع چه گفته اما به هرحال احترام می‌گذاریم.

وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نیز اظهار کرد: قلعه‌نویی دوست نداشت بازی را ببازیم، همه ایران دوست داشتند بازی را ببریم و امیر قلعه‌نویی هم هر تصمیمی که گرفت، فکر کرد بهترین تصمیم بوده است و اگر همان توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد الان جشن ملی راه انداخته بودیم و انشاءالله در دوره بعدی جبران کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    14 2
    شجاع توهینی نکرد فقط گفت به شما مربوط نیست ودرست گفت خبر نگار خبر هارو بنگار نه اینکه بازیکن رو بازخواست بکنی
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      فرق بین فوتبال کیروش با قلعه نوعی خیلیه.با تاکتیک ببازی یا بدون تاکتیک شاید اون لحظه فرقی نکنه اما در ادامه خیلی خیلی فرق داره.تاکتیک قلعه نوعی فقط این بود که چندتا بایکن ببره بگه بازی کنین منم مربیتونم.بعدش هم همه بگن هر چی از دستش میومد کرد.خب فدات بشم هیچ چی بلد نبود که یاد بده.
  • DE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    برین گمشید بابا هر دوره مفید دوره بعد جبران میکنیم ،جمع کنید بی عرضه ها ،تیم تاریخی همیشه بازنده در تاریخ فوتبال ایران.
  • شایان IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    12 5
    شجاع توهین نکردفقط به فردوسی پورضدانقلاب درس ادب ومیهن پرستی واعتقاد یاد میده که میره توبرنامه مفتش میگه سرودایران رانخونید
  • حمید ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    7 2
    من یک استقلالیم ودرود بر شرف وغیرت شجاع خلیل زاد.فردوسی پور از باخت تیم ملی خوشحال است و نمایش بازی میکنه و با برنامه 360 بازیکنان تیم ملی رو به حاشیه میبره و نفاق بوجود میاره تا به اهداف سیاسی کثیفش برسه
    • حیدر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      2 1
      اگه مطمعنی اهدافش کثیفه زنگ بزن ستادخبری.
  • قاسم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    2 0
    درود برشجاع شیر میدان يل ایران خیلی عملکردش عالی حیفه شیری که چندسال توقفس بود.... درود برادری که به شما شیر داد
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      1 0
      حالت خوبه
  • انا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    دست شجاع درد نکنه جواب خبرنگار احمق رو باید به تندی داد
  • رضا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    نون فردوسی پور تو دو به هم زنیه
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    باید قبول کنیم بسیاری از انتقادات به تیم ملی هدفمند ومغرضانه و بهانه های بنی اسراییلی است تا انتقاد سازنده وقتی اقا جلالی که تو فوتبال ومدرس وصاحب نظر میگه بضاعت تیم ایران همین هست وحتی میشه بگی عملکرد تیم ملی بیشتر از انتظار بوده خود بخوان حدیث مفضل رو به نظر من خبرنگار بیشتر قصد تخریب داشت تا انتقاد اقای خلیل زاده هم این رو متوجه شد که جبهه گرفت هرکس دیگری هم بود شاید همینکار رو میکرد بالاخره چقدر فشار بابا اصلا اشتباه اخه دارن میگن باشه اشتباه کردیم ببخشن عذر میخواهیم دوباره سرزنش تحمل یه آدم هم زیر فشار سرزنش حدی داره
  • ناشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    درواقع اگه بخواهیم واقعیت رو در نظر بگیریم،بیشتر اهل رسانه فراتر از مسولیت محوله اقدام میکنند بحدی که سرنوشت یه تیم ملی رو هم تعیین میکنند،خبرنگار اگه فراتر از مسولیتش عمل نکند،شجاع دلیلی نداره که بهش احترام نگذاره،مثلا تیم تراکتور از یه بازی سنگین بیرون میاد ان هم با باخت،بعد خبرنگار میادش از بازی تیم ملی میپرسه،خب خدا خیرت بده درسته این سوال باید پرسیده میشد ولی بجای خود و زمان خودش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس