1

رئیس شورای عالی اصلاحات در استان خراسان شمالی: با مشارکت بالا جلوی تعداد اندک نفوذی که با ادعای تحریم انتخابات قصد برهم زدن چهره اصلاحات را دارند خواهیم گرفت.

سرویس سیاست مشرق- جبهه اصلاحات در خراسان شمالی اعلام کرد در انتخابات نامزد معرفی می‌کند که این اقدام بر خلاف مصوبه جبهه اصلاحات برای مشارکت استان‌ها با شرط دو سومی است.

سیدمیکائیل محمدی رئیس شورای عالی اصلاحات این استان گفته است کهکاندیدای نهایی اصلاح طلبان اصیل برای تمامی حوزه های انتخابیه استان به خصوص بجنورد با حضور 30 نفر، احزاب اصلاح طلب و اعضای حقیقی و بزرگان اصلاحات تا پایان این هفته پس از بررسی های لازم به عموم مردم معرفی خواهند شد.

این فعال اصلاح‌طلب افزوده است که قطعا قاطبه اصلاح طلبان استان به صورت گسترده و با هماهنگی کامل در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان شرکت خواهند کرد و با مشارکت بالا جلوی تعداد اندک نفوذی که با ادعای تحریم انتخابات قصد برهم زدن چهره اصلاحات را دارند خواهیم گرفت.

برخی از اصلاح طلبان شاخص با اشاره به تلاش برخی از احزاب اصلاح طلب برای ارائه لیست انتخاباتی در استان ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی طرحی را به جبهه اصلاحات ایران برای لغو مصوبه و شرط رای دو سوم جبهه اصلاحات برای ارائه لیست، ارائه کرده اند.
در این خصوص گفته می شود این طرح از سوی بهزاد نبوی رئیس سابق جبهه اصلاحات ارائه شده است.

به باور اصلاح طلبان مشارکت جو، طرح بهزاد نبوی برای برداشتن شرط دو سوم جبهه اصلاحات استان‌ها در زمان رای گیری برای حمایت از کاندیداهای انتخابات پیش رو در انتظار تشکیل جلسه‌ی جدید این جبهه است. این طرح می‌تواند راهگشای حمایت از کاندیداهای بیشتری از سوی این جبهه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدایوب IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 1
    آذر دیگه باید بره به سگش وطوله هاش برسه
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    اصلاحطلبها شرکت می کنند شما برید راهکارهای خودتون برای رای اوری اصولگرا ها را بررسی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس