به گزارش مشرق، تلویزیون جریان در صفحه اینستاگرام خود برش کوتاهی از برنامه خود را منتشر کرد و نوشت «درخواستی از سفیر انگلستان که حالا به تاریخ و سنن ایرانی علاقمند است!»:

چرا اسناد نسل کشی ایرانیان به دست انگلیس منتشر نشده است؟ چرا اسناد کشتار مردم رشت به دست انگلیس منتشر نشده است؟

آقای سفیر؛ اسناد کشتار مردم ایران به دست انگلیس را منتشر کنید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • حسین IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    70 48
    مادر همه ی بلایا انگلستان هست که نابود بشه پادشاهیه خونریز
    • SE ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      22 9
      خاک بر سر خودفرزندخواندگان ملکه در ایران نظیر ذلتکلام
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      انگلیس روباه خبیث و پیر استعمارگر است و بزودی تقاص خواهد داد
  • ایرانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    41 20
    انگل ستان دشمن شماره یک ایران، اسلام و بشریت. شادی و رقاصی سفیر انگل ستان هم از کشتار مسلمانان بیگناهه. یک عده مزدور ابله هم ذوق زده شدند. خوب قرهات رو بده بیشرف مکار که همین روزها پوشک لازم میشی.
  • نصر IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    هر چه اتیشه از گور انگلیسی ها بلند میشه .اونها مادر صهیونیست ها هستند .و با حمایت از این فرزند نامشروع خود هر کار ی انجام میدند تا منافعشان را در منطقه حفظ کند . یک مشت یهودی احمق را از نقاط مختلف دنیا به فلسطین اشغالی اورده اند و سپر بلای خودشان کرده اند تا در نقاط امن دنیا در سایه چپاول دیگرکشورها به زندگی شیطانی خود ادامه دهند . انها ترسو های بزدلی هستند که برای حفظ زندگی ننگینشان حاضرند همه مردم دنیا را بکشند تا سرمایه های افسانه ای شان که با غارت و چپاول بومیان کشور های مختلف بدست اورده اند را حفظ کنند.کشتن بومیان امریکا،کانادا،استرالیا،وچپاول و غارت سرمایه های کشور های اسیایی وافریقایی و خیلی جاه های دیگر کار انهاست. که متاسفانه همیشه حافظه ملت ها انرا فراموش و دوباره در دام انها گرفتار میشوند.بعد از جنگ جهانی در ایران با ایجاد قحطی و جمع اوری غلات برای ارتش خودشان نیمی از مردم ایران را کشتند (یازده میلیون نفر که از جمعیت کشته های کشور های در گیر جنگ جهانی بیشتر است .).بقول سفیر خودشان در ایران با چاپ اسکناس در بانک شاهنشاهی که امتیاز انرا داشتند ده ها کشتی طلا و جواهرات و اثار عتیقه ایران را بار زده و به لندن فرستاده اند و در قبال ان اسکناس تحویل مردم داده اند .سال ها نفت ایران را غارت و مردم ما را در فقر و فلاکت نگه داشته اند .وبا اموزش صد دام افلقی و به قدرت رساندن او در عراق علاوه بر کشتن صد ها نفر از سران و سیاستمداران عراق وترور و کشتار شیعیان عراق خسارات فراوانی به زیر ساخت های ایران و عراق و کویت وارد کردند .و جمعیت زیادی از مسلمانان این سه کشور را کشتند و شهید کردند.و با زهم سیاست خود را به روش های دیگر انجام میدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس