گردن‌کشی تل‌آویو برای سازمان ملل با حمله به غزه همزمان با نشست شورای امنیت

همزمان با برگزاری نشست شورای امنیت درباره وضعیت نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی حملات شدید به بخش‌های مختلف در این منطقه را ادامه داد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه «الجزیره» بامداد چهارشنبه از نوار غزه خبر داد که هم‌اکنون چندین نقطه در شهر غزه هدف حملات وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی قرار گرفته است.

طبق این گزارش، حملات دقایقی پیش اشغالگران به یک نانوایی در اردوگاه «المغازی» واقع در مرکز نوار غزه، حداقل ۷ شهید برجای گذاشته است.

خبرگزاری «شهاب» نیز گزارش داد که صدای انفجارهای مهیبی ناشی از حملات صهیونیست‌های تروریست به منطقه «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه شنیده می‌شود.

این حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کُش تل‌آویو به نوار غزه در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل از ساعاتی پیش نشستی را بررسی وضعیت این منطقه و عواقب حملات صهیونیست‌ها آغاز کرده است.

همزمان، گفته می‌شود که روسیه و گروه عربی در سازمان ملل، پیش‌نویس قطعنامه‌هایی را در شورای امنیت توزیع کردند که بر لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌کند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵۵۰۰ هزار شهید و بیش از ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس