افتتاح و بهره برداری از ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن با حضور رئیس جمهور در فارس

در دومین روز از سفر رئیس جمهور به استان فارس و با حضور حجت الاسلام رئیسی، ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد.

به گزارش مشرق، این تعداد واحد مسکونی شامل ۴۶۴ واحد نهضت ملی مسکن شهر، یک هزار و ۸۵۴ واحد خود مالکی، ۶۶۵ واحد بافت فرسوده بازآفرینی شهری و هفت هزار و ۲۱۷ واحد خانه های روستایی است.

همچنین همزمان عملیات اجرایی ۵۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن فارس و عملیات آماده سازی ۲۸ سایت نهضت ملی مسکن در سطح یک هزار و ۲۷۸ هکتار آغاز شد و ۳۰ هزار قطعه زمین نیز به متقاضیان مسکن در استان واگذار گردید.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن تلاش کردیم که همه مجموعه هایی که می توانند کمک کنند را درگیر کنیم.

مهرداد بذرپاش افزود: در شهر شیراز یک زمین ۵۰۰ هکتاری در مجاورت شهر صدرا است که اگر این زمین هم با موافقیت رئیس جمهور به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد مشکل زمین در شهر شیراز هم حل خواهد شد و در اغلب شهرستان های استان نیز مشکل زمین نداریم.

وی ادامه داد: در شهرهای جدید در کنار ساخت مسکن نسبت به خدمات روبنایی و زیربنایی بی تفاوت نیستیم.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IT ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    هر وقت تونستید قیمت مسکن مهار کنید حسابه وگرنه این کار های کار بخش دولتی نیست.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگرمشکل مسکن حل شود بسیاری از مشکلات مردم نیز حل خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس